“סוס מנצח לא מחליפים” זה אחלה ציטוט, אבל אני לא מסוגל להתעלם מהציטוט הספרדי “אל תסתכל על השיניים של סוס שקיבלת במתנה” וכאן אני נכנס לקונפליקט לא קטן. האם כדאי לקחת משכנתא כדי לרכוש AEG מנצח או עדיף לקנות במבצע מכונה יותר זולה ולהתעלם מהשיניים שלה… המודעה טובה, הקודמת עם הפיל היתה הרבה-הרבה יותר טובה, ברורה ושנונה. הסוס יכול היה להחליק על הסט, כשדהר על הרצפה המבריקה מווקס של סנו. ונאמר, אַה אֶה גהֶ לא מתלבט.
4 תגובות
וואי. כתבתי תגובה שלמה והיא נמחקה לי. משמים כנראה.. אנסה להזכר בכל מה שכתבתי (ושם הייתי חיובי. באמת! טוב, נו באמת שניסיתי.. היה קשה)
ויז’ואל מקסים. סוס צולע. גם הקריאייטיב.
צולע, כי זה אחד לאחד ברמה של סטודנט שנה א’ לעיצוב וגם זה לא היה עובר. לא, שלא תבינו, זה מעוצב מקסים, יופי של ביצוע, אבל הקריאייטיב, ברמה של סוס.
זה לא נקרא קריאייטיב, לקחת פתגם, רלבנטי ככל שיהיה, (יופי! מצאתם קונספט. מצויין) ולשים ויז’ואל אחד לאחד כמו הפתגם. זה גם הבת שלי עושה בבי”ס יסודי. איש קריאייטיב ובעיקר זה תפקידו של הארט כאן, לקחת את זה צעד אחד קדימה!
רוצים פתרון בשקל תשעים – קחו את המכונה ושימו אותה על רקע אורווה / או קחו את הסוס ושימו לידו אבקות כביסה / או קחו את המכונה ושימו לה זנב סוס. ריבונו של עולם. תעשו משהו!
רק אל תשימו לי סוס שעליו מודבקת מכונת כביסה. נו ב-א-מ-ת!!
את המודעה הזו, ניתן לקחת לביצפר, וללמוד כיצד לא לעשות מודעות נטולות קריאייטיב.
או בשפה המקצועית “מודעת בית לחם” ועיין http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=784274
שיהיה לכולכם שבוע נפלא, ופורה.
אני לא מאמין גיזמו. אני , פשוט, מסכים איתך! 🙂
גיזמו, אם זה מה שקורה כשאתה חיובי, אז…..
לעצם העניין, מודעה סתמית לחלוטין, נכון, פתגם חכם ומובן, אבל בשביל זה צריך פרסומאי? ויתרה מכך, האם הסוס המודבק מאחורי המכונה, הוא הוא שיגרום לנו לקנות? מה פה בדיוק מושך? היכן בויזואל מביאים את ה-usp של המכונה???
סליחה, אבל לא הבנתי את מה שמסתתר, או שאולי לא מסתתר ובאמת יצאה מודעה לא מי יודע מה??
הסוס הזה מצחיק. מודעה גרועה מאוד. סורי.