דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
באירוע השקה מיוחד שנערך למדיה החרדית, הציגה איקאה מגזין ייעודי לציבור החרדי, עם עיצובים ודמויות בהתאמה מושלמת לאורח החיים החרדי
IKEA
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

באירוע השקה מיוחד שנערך למדיה החרדית, הציגה איקאה מגזין ייעודי לציבור החרדי, עם עיצובים ודמויות בהתאמה מושלמת לאורח החיים החרדי.

מגזין ייעודי זה, עם תמונות מהווי החיים החרדי עם מגוון מוצרי איקאה בעיצובים ושימושים המתאימים לבית החרדי, הושק מתוך שאיפה להעניק לכלל הציבורים בישראל את השירות המדויק והמיטבי. מתוך היכרות מעמיקה עם הציבור החרדי, מצאה איקאה לנכון לצאת במהלך המורכב הזה.

באיקאה גאים במהלך ואמרו כי לא נעשה כמותו בעולם. המהלך הוא חלק מתפיסת העולם שגורסת כי לכלל הציבורים בישראל יש הזכות ליהנות ממגוון מוצרי החברה ולהתרשם מהמנעד הייחודי כמו גם מרעיונות העיצוב של מעצבי איקאה ליצירת חללי מגורים שפשוט נעים לחיות בהם.

לצורך יצירת המגזין יצאו מעצבות איקאה בשיתוף מעצבת מהמגזר החרדי – לחקור את הטעם והצרכים הייחודיים ועם התובנות שעלו מהסיורים ומהמחקר המקדים יצאו לימי צילומים עם פרזנטורים מן המגזר. תוכלו להתרשם מהתוצאה במגזין שיופץ למגזר החרדי בדיוור ישיר.

“עבורי זו זכות לעמוד בראש חברה כאיקאה, חברה המבוססת על ערכים המתאימים לסולם הערכים היהודי – להיטיב עם הזולת ולעשות יותר, על מנת להפוך את העולם למקום טוב יותר”, אמר שלום פישר, יו”ר איקאה ישראל, “השקת מגזין איקאה לציבור החרדי מעניק להם את ההזדמנות להתרשם ממגוון מוצרינו באופן טוב יותר”.

לדברי פישר, “המהלך מצטרף לחשיבה הכללית של איקאה ישראל – להיות רשת שומרת שבת ולמאמץ שהשקענו בהחלת כשרות מהדרין על כל מסעדות הרשת כדי שגם הציבור החרדי יוכל ליהנות מחוויית איקאה מושלמת. אנו מאמינים שלכולם מגיע ליהנות מאיקאה!”.

מנכ”ל איקאה, שוקי קובלנץ: “בטבע של איקאה נמצאת השאיפה להגיע לכל קהל וקהל, אנחנו פונים לכולם. המגזר הדתי-חרדי מהווה כ-20% מהשוק, הוא קהל נאמן, וחשוב עבורנו ולכן היה לנו חשוב שגם הוא יוכל ליהנות ממגזין שמתאים והולם את סט הערכים שלו. הלקוחות החרדיים, כמו כל הלקוחות שלנו, מרגישים את הערכים של איקאה, הם יודעים שהם הגיעו לחנות שהיא כמו בית, שלא יעבדו עליהם. זו תרבות ארגונית עם אחריות שעוטפת הכול”.

לראשונה: איקאה השיקה קטלוג שעוצב במיוחד למגזר החרדי 1
שלום פישר יו”ר והבעלים של איקאה ישראל בהשקת הקטלוג
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן