מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
נתי טוקר, מאיר גל, מני שוורץ וכותב השורות מגיבים לידיעה: אין לכם טוויטר? לחצו כאן
AHARON RABINOVICH
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אהרן רבינוביץ יחליף את יאיר אטינגר: ישמש ככתב לענייני חרדים ב'הארץ' 1אהרן רבינוביץ הודיע לפני שעות אחדות כי מעתה ישמש ככתב לענייני חרדים בעיתון ‘הארץ’ במקומו של יאיר אטינגר. אטינגר הודיע כי הוא עוזב את ‘הארץ’, תרתי משמע, כדי להצטרף לצוות החוקרים של הרטמן-אמריקה בניו יורק. עוד כתב אטינגר כי ינצל את פסק הזמן מהנייעס לטובת סיום כתיבת ספר בהתהוות על מצב האורתודוקסיה.

רבינוביץ החל את דרכו בעיתונות כעורך באתר JDN מיד עם הקמתו. לאחר שהתגלה כעיתונאי המזהה סיפורים טובים ומגיש אותם בחן לקוראים, עבר לכיכר השבת, שם שימש במגוון תפקידים במשך שנתיים וחצי. לפני כשנה ערק לאתר בחדרי חרדים – שם התפרסם לאחר שפרסם סדרת תחקירים על פרשיות נדל”ן חמורות, בעקבותיה נתבע במיליונים. לאחרונה המו”מ מול עיתון ‘הארץ’ הבשיל והיום, כאמור, הודיע על כניסתו לתפקיד ככתב לענייני חרדים.

קצת תגובות מהטוויטר

נתי טוקר: “בהצלחה לגיסי אהרון, אחד העיתונאים המכשרים והנחושים שקיימים פה, שמצטרף ל”הארץ” (מעל הראש שלי. נשבע לכם). שמח בשבילך ובשביל הקוראים”. רבינוביץ בתגובה: “הרבה ממה שאני היום הוא בזכות המנטור והיועץ שלי נתנאל. זמן לומר תודה לגיס היקר”.

מאיר גל: “מאחל הצלחה רבה בהמשך הדרך לאהרן רבינוביץ, מקצוען אמיתי וכישרון גדול”. רבינוביץ בתגובה: “המו”ל הטוב בעולם, כזה שנותן יד חופשית לאנשי התוכן. מעיד שדיברתי איתך בכל הזמן שלי בבחדרי אולי 5 פעמים. וזה אומר הכל, בטח למי שמכיר אותי”.

מני שוורץ: “אני חצוי. מצד אחד גאווה, עוד כשרון מבית ‘בחדרי’ – בית הספר הטוב לעתונות במגזר כובש פסגה. מצד שני, הפסדנו עיתונאי נדיר מלא בכשרון אמת וצדק”. רבינוביץ בתגובה: “איש נדיר והעורך שאפשר לי לפרוש כנפיים. ההצלחה האדירה של בחדרי חרדים תחתיך אומרת הכל”.

מוטי רובינשטיין: “השבוע אלי ביתאן נאם בשמאלנית והיום אתה מבשר על עבודתך החדשה בעיתון הארץ. מישהו בבחדרי חייב לבדוק מזוזות, לא? מברוכ על הג’וב!”. תגובת רבינוביץ לא התקבלה עד מועד פרסום הידיעה.

אין לכם מה להגיב? אתם יכולים לאחל כאן בתגובות “בהצלחה” ולזכות (אולי) בארוחה זוגית. הגיבו עכשיו!

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

4 תגובות

  1. מעניין מה שהגיב אהרן על העורך של בחדרי. יש מצב שאנחנו חווים מהפכה בימים אלו ובחדרי ניצחו את כיכר

  2. יפה! תצליח מאוד אהרן, יש לך כישרון ונשמח לקרוא את הכתבות שלך גם באכסניה החדשה

  3. חבל דוקא מחפשים כתב לעניני חילונים בעיתון של סאטמר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן