כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
פרסום ראשון: תקציב הפרסום של חטיבת הגלידות ב’שטראוס’ עוזב את ‘בולטון פוטנציאל’ לטובת ‘מימד’ • זאת, לאחר שחברת ‘יוניליוור’ השלימה לפני חודשים ארוכים את הרכישה על חטיבת הגלידות ומחזיקה היום ב-90% מהמניות • מי יזכה בתקציב ‘נסטלה’? גורמים בענף השיווק מעריכים כי המשרדים שעומדים על הפרק הם ‘אפיקים’ ו’בולטון פוטנציאל’
Strauss_Ice_Cream
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

פרסום ראשון: תקציב הפרסום של חטיבת הגלידות ב’שטראוס’ עוזב את ‘בולטון פוטנציאל’ לטובת ‘מימד’. זאת, לאחר שחברת ‘יוניליוור’ השלימה לפני חודשים ארוכים את הרכישה על חטיבת הגלידות ומחזיקה היום ב-90% מהמניות.

כזכור, במהדורה הראשונה של ליל שישי בשטיבל פרסמנו אודות הרכישה ותהינו האם תקציב הפרסום אכן יעבור ל’מימד’, המטפל ‘ביוניליוור’. עוד שאלנו, מה יעלה בגורלו של התקציב המטופל נכון לעכשיו ב’מימד’, גלידות ‘נסטלה’, במידה ויזכו בתקציב הנכסף.

מבדיקת ‘פאשקעוויל’ עולה כי תקציב הגלידות של ‘שטראוס’ כבר תחום וחתום ב’מימד’, למרות שאת הניצנים נוכל לראות רק עם תחילת הקיץ. לא נותר אלא לחכות להתפתחויות בחברת ‘נסטלה’ ולראות מי יזכה בתקציב שעוזב את ‘מימד’ בלית ברירה.

גורמים בענף השיווק מעריכים כי האפשרויות שעומדות על הפרק עבור ‘נסטלה’ הם ‘אפיקים’ שמחזיקים בתקציב ‘אסם’ – חברת האם, ו’בולטון פוטנציאל’ הנהנים מקשרים לא מבוטלים במשק. “התקציב”, הם אומרים, “לא ייצא למכרז מסודר”.

מידע ראשוני התקבל באמצעות המייל. גם אתם יכולים ליצור קשר.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

5 תגובות

  1. מסתבר שזה לא מעניין פה אף אחד?
    כאילו, שטיבל. פרסום. חרדי.

    או שזה כבר לא ממש מרגש.

  2. הבוקר סב”ח חשף ב’זירת פרסום’

    נסטלה סגרו בבולטון.

    הצלוחה

  3. אוחחחח הלקוחות והמשרדים עשו ‘החלפות’. מעניין מי יהיה הלקוח הראשון שיתעצבן ויצעק “במשרד הקודם עשו לנו ככה וככה – אל תבלבלו לנו את המוח”. ועוד יותר מעניין זה האם נסטלה תשקיע במדיה כמו שהשקיעו דרך מימד והאם מימד יצליחו להוציא משטראוס מדיה נוספת שבבולטון לא הצליחו. יהיה מעניין לראות את היקף הפעילות של כל אחד מהלקוחות השנה.

  4. שנים שלא הגבתי פה
    ~ העיצוב החדש ~

    לפחות הבלגן נשאר כשהיה
    ~ העיצוב החדש ~

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן