מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
yesh
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מאת: אביגדור פרדס

תרחיש 1

01/09
‘יש’ – רשת מזון בציבור החרדי יוצאת בקמפיין שיווקי, פורום נציגים. במודעות המפרסמות בלוחות מודעות ובעמודי העיתונים כולל המודיע ויתד מופיעים פרטי הפורום, חברי הפורום הצטרפו בהתנדבות (על מה בדיוק לשלם?) ממגוון חוגים (ממש כל החוגים…) ומכל הארץ (די לאליטות!). הם יוודעו עם הנהלת הרשת על בסיס קבוע ויפעלו לתת מענה הולם ככל האפשר, אתכם ולמענכם.

תגובות מטוקבקות האשימו את בולטון בזלזול האינטליגנציה, המקוואות געשו רחשו בטענות מטענות שונות ומגוונות על דבר הפורום המגוחך שעושים על גבם של הקוראים והקונים התמימים, בולטון אבטחו את משרדיהם עקב קיצונים המאיימים נקמה והדעות היו חלוקות בדבר פוטנציאל הפורום.

02/09
חודש עבר ומאום לא התחדש, קונים המשיכו לברור פסטות ללא עזרת הפורום, בתי כנסיות המשיכו לנהוג כמימים ימימה לרכוש את פסי ההערינג במכולת השכונתית, וחובבי הפרסום שכחו לדוש בעניין.

03/09
פרסומות ‘יש’ חזרו לפרסומם הטבעי, מוצרי יסוד לתושבי המרכז (עקב הטילים) בחצי מחיר, טיטולים האגיס בחינם (לקונים מעל מאה יחידות בקניה קבוצתית מוגבל לשני יחידות), דבר הפורום נשכח מלב הציבור, שוב התברר שצדקו הטוענים לחוסר יעילות פורום נציגים שכולו מושתת על יח”צ עלוב לרשת ‘יש’.

תרחיש 2

02/09
מכתבים למערכת בעיתונים יתד והמודיע מספרים על עזרת נציג הפורום ר’ אורן בן ישי (לוד) אשר דאג להנחה משמעותית לחברת התהילים השכונתית לזכר נשמת עמרם בן אלישבע בקניית 28 סוכריות על מקל, ונסיים בברכת ההנהלה שיזכה לעזור ולסייע רבות למען כלל ישראל.

03/09 (המעבר לחודש חדש רק על מנת להקל על הקורא, אך העניין כנראה ירוץ הרבה יותר מהר)
הרב משה גרילק במדורו מזווית ראיה מתייחס לנציג הפורום ר’ יהושע וינברגר (בני ברק) שעוד בהיכרותו עמו בעת היותו נער, נכרו בו אותות חמלה וגמילות חסד לזולת בכל מאודו.

בצורה פרטנית מתייחס לסיפור שהתרחש השבוע במוסדות טשאכנוייע עת פקחי העירייה קנסו את מרן ראש הישיבה במאה זקוקים כסף עקב חנייה בצידי הכביש, מקום בו מסומן אדום לבן, עם בוא ר’ שוע (כפי שקראנו לו תמיד) למקום, הציג לאותם אנשים שפלים תעודת הפורום, נבהלו המה ונמלטו מהמקום, לא לפני וויתור הקנס במלואו.

04/09
הרב חיים גרינבוים מהמבשר, יוצא במאמר מערכת מתוק בדבש, למה לא להשתמש בפורום הציבור החרדי להעלאת נושאים העומדים על פרק היום, במאמר מתייחס ר’ חיים על קצבאות הילדים שקוצצו בממשלת נתניהו השנייה שוב, וטוען שביד הפורום הכוח להפעיל לחצים בינלאומיים על ממשלת ישראל שתחזיר את הקצבאות עד לשקל האחרון, כפי שראינו שהפורום עזר בנושא מצוקת הדיור (מי שקנה ב’יש’ קיבל הנחה מאה שקלים בקניית דירה אצל יקי רייסנר).

05/09
לאט-לאט או מהר-מהר, הפורום משתלט על כל נושא בציבור החרדי, אין דבר שידו של הפורום לא נגעה בו, פקידים חמורי סבר כרעו תחת חברי הפורום בבקשת הקלות במטלות שהושמו עליהם, הציבור נהנה מחברי הפורום המשדרים עממיות ודואגים לכל אדם מכל חוג.

06/09
הנה זה בא.
פאשקווילים פורסמו בריכוזי הציבור החרדי בכל מקום ומקום ובכל עיר ועיר, וזה דבר הכרוז: כפי שנוכחנו בחודשים האחרונים אשר ח”כינו אינם עושים מאומה לציבור בוחריו, ליצמן עסוק בלהילחם עם פרוש, גפני עדיין במריבה עם רביץ (יו”ר המפלגה), שאר הנציגים לא נכנסו כי הציבור מאס בהם.

ומאידך גיסא, ר’ אליעזר נייהוז (ברכפלד) ר’ יעקב רוזמן (ירושלים) ר’ פנחס אייזן (מודיעין כלית) ואתם עימם שאר נציגי הפורום, ניסיונם איתם, שמעם הולך למרחוק, עוזרים ומסייעים (בהתנדבות כבר אמרנו) לכל דורש ומבקש מכל חוג ועדה.

רצוננו להמליכם עלינו כנציגי הציבור לכל דבר ועניין, די לח”כים המאוסים, די לשתלטנות העדתית, די לאנשי החצר השולטים בנו, וכו’ וכו’ וכו’…” ע”כ דבר הכרוז.

07/09
הרב ליצמן קורא מהר לסדר את יועציו (שתי כליותיו…), את עורכי המודיע שומרי משמרת הקודש, את מרכז אגו”י בב”ב, ואת הנציג הגוראי בפורום ר’ מרדכי וינריך, בדרשתו מסביר הוא שלכאורה הפור כבר נפל, הכל התחיל מהסכמתו לפרסם בהמודיע את הפורום, במקום לכתוב מאמר חריף בסגנון עצור במילין.

ר’ מרדכי וינריך בתורו מגולל את פרשת הכנסת הדמוקרטיה החרדית מהדלת האחורית, אך כל הנוכחים מסכימים עם העובדה שאיחרו את הגלגל, הפורום מקושר כבר בכל המקומות הנכונים, הציבור מחרה מחזיק אחריו, בכל נושא אשר פעם פנו לח”כים יחד עם מעטפה שמנה, כעת אנשי הפורום עושים זאת בלב טוב ובנפש חפצה ללא תמורה, והוא השולט בזירה. ובתור כפרה על מעשיו הריהו מפרסם מחר בהמודיע מכתב פרישה מהפורום עקב אי ציות לגדולי ישראל.

08/09
בחירות בפתח
פורום הנציגים מסתובב בבתי גדולי ישראל עם קלסר עב כרס בו חתומים למעלה ממאה אלף איש אשר סומכים את ידיהם לכהן כח”כים בכנסת ה-20, גדולי ישראל מכל החוגים תומכים בהם ומוציאים קול קורא בעד עוזרי הציבור.

09/09
מכאן כל אחד ידמיין לבד את ההמשך. העיקר מאחורינו.

וכעת לדעתי האישית,
אם הם ידעו למנף את הנושא טוב, אין ספק שתהיה להם הצלחה מסחררת, היום במשק חברות וארגונים מתייחסים לכל חותמת בכל סוג בצורה טובה, לא הרי אדם פרטי שמבקש אישור כניסה לכותל כהרי פורום נציגים שמבקש חמישים אישורי כניסה.

אם הם יחשבו כמו שכמה מכם חושבים, מי אנחנו בסה”כ, מובטח להם שתוך חודש אף אחד לא יזכור אותם.

שבוע טוב,

ותודה שהייתם איתנו.

יש לנו 2 תרחישים 4

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

8 תגובות

  1. נראה שהם שאבו רעיון מפרסום גל הסיפורי הנהגים של אגד,
    להביא את הסיפורים האישיים של דאגה לציבור ובכך לקנות האדה,
    וכמו ששם בכל מקום דובר על כך שזה עסק מכור ומגעיל (לי אישית יש ספר על התנהגות מגעילה של נהגי אגד) גם פה זה נראה בדיחה גרועה ולדעתי שגו בבולטון כשהלכו על הרעיון,
    אבל קטונתי

  2. נקווה שגדוילי ישרואיל לא יזלזו באינטלגנציה של ציבור יראי ה’
    ולא יסמכו את ידיהם על החמודים מלמעלה ואז-
    תרחיש 2 ישמש לניקוי המדפים ביש לקראת פסח.

    אגב-
    אבטחת המשרדים בבולטון ממונת על ידי כך שהשורה ההיא לא רלוונטית……….
    יש מיתון…

  3. אם הם אכן ישכילו להפוך את פורום הנציגים לשפה פרסומית וקונספט קבוע אפשר לחולל נפלאות. השאלה כמה ה”חבר’ה” בבולטון מעוניינים לעבוד קשה.
    אגב קראתי לא מזמן על סמנכ”ל חדש בבולטון מתחום היח”צ דני כהן. אז בפנייה אישית ונרגשת, דני זו יכולה להיות שפה פרסומית טובה בעיקר לתחום שלך… תעשה עם זה משו.

  4. מצטער אבל זה היה ארוך מידי בשביל לקרוא.
    והנושא, מה אני אגיד..? לא מספיק מושך..

  5. צר לי אבל זה נראה זילזול מוחלט בציבור החרדי לקחת כל מיני שמכירים ולפטם לנו ת’מוח יכלו לעשות שימוש הרבה יותר מועיל בחרדים שמסכימים להחשף

  6. לחוצניק . או כמו שנעשה עם יופלה לשלב עם פורים או להראות אנשים מרכזיים שמסבירים מדוע הם קונים דווקא ביש אבל איך שבולטון עשו את זה זה כמעט נראה שעבדו על המנהלים החילונים ביש

  7. היום במבט לאחר התזה הראשונה מצאה לה מקום ולדמיונות וליח”צ הרבה בלה בלה בלה כלום סתם..
    התחלה ללא שום כיוון או תוכנית… אני טועה?? נראה לי שלא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן