WebDuck
בניית אתרים
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מילר פוינט
משרד פרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
אולמן, חשבונאי ויועץ מס, ביקש לפרסם את שירותיו ברמה המקומית בעיר בית שמש, ולשם כך פנה לעיצובים סטודיו • המודעות המוצגות כאן מדברות בעד עצמן. אנחנו אהבנו את הקמפיין הקטן שמדבר בגובה העיניים • ומה יש ליוצר המודעות לומר? כנסו
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולמן, חשבונאי ויועץ מס, ביקש לפרסם את שירותיו ברמה המקומית בבית שמש, ולשם כך פנה לעיצובים סטודיו. המודעות המוצגות כאן מדברות בעד עצמן. אנחנו אהבנו את הקמפיין הקטן שמדבר בגובה העיניים.

דבר המשרד: מנהל חשבונות רצה להדגיש בצורה קרייאייטיבית וחזקה את השירות שהוא נותן ללקוחות. השירות והמקצועיות. תוך מתן דגש מיוחד על נושא יעוץ מס שמקל מאוד את הבירוקרטיה עבור הלקוחות. בכל הפרינטים הצבנו דמות של איש עסקים שמשתתף בויזואל ונותן לו חלק עיקרי/חלקי בהסבר. הדמות משדרת את העמדה של הלקוח מול ההתמודדות עם ההווי היומיומי בעסק שלו.

<F4F8F1E5ED342E6169> <F4F8F1E5ED352E6169> <F4F8F1E5ED3120E4F2FAF72E6169> <F4F8F1E5ED332E6169> <F4F8F1E5ED322E6169>

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

28 תגובות

  1. סערה בכוס מים…
    טרונדו במרפסת כביסה…
    שטפונות בצינור ניקוז…
    * * *
    או שהניהול חשבונות הזה בקשיים – והוא מנסה לשרוד. או שהולך יותר מידי טוב ומחפש על מה להוציא כסף.

  2. הביצוע יפה מאוד!
    אבל תכלס מודעה שהיא מתוחכמת יותר מהמוצר משדרת חוסר אמינות

  3. דג שותק כתב:

    סערה בכוס מים…
    טרונדו במרפסת כביסה…
    שטפונות בצינור ניקוז…
    * * *
    או שהניהול חשבונות הזה בקשיים – והוא מנסה לשרוד. או שהולך יותר מידי טוב ומחפש על מה להוציא כסף.

    סך הכל קמפיין נועז שמעורר ישנים מתרדמתם – –

  4. פרסום מקומי יפה מאד,
    למרות שהוא על טהרת השאטרסטוק מה שמאפשר לעוד הרבה מאד אנשים לשחק באותם מילים לפרסומים שונים.

  5. אני לקוח שלו כבר מעל 6 שנים. יש לו משרד רציני בבית שמש. הוא מקצועי ברמה. איש נחמד מאוד, אני ממליץ עליו בחום.

  6. לא אולמן ישראל.
    חבל שהוא לא מגיש תביעת ענק נגד ביטוח הראל על גניבת הסלוגן.
    שנים שביטוח הראל טוענים שהם פה בשביל השקט הנפשי שלך, והופ, מתברר שהם בכלל גנבו את הסלוגן מאולמן, או מהשד-יודע-מה-שמו של המשרד הזה.

  7. ראית את הסידרה בעיתונות בבית שמש. הייתי המומה מהיצירתיות.

  8. לא מבין גדול בפרסום בטוח שזה מושך את העין
    אבל לגבי אולמן עצמו אני רק יכול להמליץ בחום משרד מעולה שעושה את העבודה מצוין ויודע להתאים את עצמו ללקוח הן הגדול וה הקטן /המתחיל

    הרבה הצלחה

  9. נהנתי מהמודעה עם הגשר. אי אפשר לדלג על מודעה כזאת – מדליק.

  10. יצא לי להעזר המשרד של אולמן כמה פעמים בשנים האחרונות, הם עוישם טיפול מהיר ויסודי, וכמו הפרסומת שקט נפשי בלי לגשת למס הכנסה ובלי לדבר אתם.

  11. פרסומת יפה מאוד ומושכת עין
    שמעתי מחבר שלקוח אצלו שהוא מאוד מרוצה.
    אני שוקל לעבור אליו
    בכל אופן שיהיה לו הצלחה ,אני לא ראיתי את הקמפיין הזה – איפה זה היה ?

  12. אהרון כתב:

    פרסומת יפה מאוד ומושכת עין
    אני לא ראיתי את הקמפיין הזה – איפה זה היה ?

    בבית שמש. באחד העיתונים

  13. אולמן, הוא אישיות לא סתם, כן פירסום טוב לא פירסום טוב לא זה הענין, האישיות של הבן אדם, שמגלם באמת מה זה בן אדם, ברוחניות ובגשמיות, כן אפשר לפרש את כל הפירסומים עליו גם ברוחניות, תבדוק אותו כדאי לך, שירבו כמותו בישראל,

  14. קנאים, התפוצצו!
    לא הצלחתי להבין מנין צרות העין של האנשים….
    אני מכיר את המשרד הזה היטב וחייב לדווח לכם כי הולך לו ממש לא רע!!! למגינת ליבם של…….

    לכל מי שמקנא [ואני רואה כאן הרבה], יש לי עצה אחת: לכו תלמדו משהו ועשו עם עם עצמכם משהו. מי יודע, אולי יום אחד גם אתם תצליחו בחיים…

    פחות לקטר ולכתוב תגובות ויותר לפרגן ולחשוב כיצד אנו גם יכולים להצליח בחיים…..

    א גוטען טאג פאר אלע מובטלים….

  15. שרית כתב:

    אהרון כתב:

    פרסומת יפה מאוד ומושכת עין
    אני לא ראיתי את הקמפיין הזה – איפה זה היה ?

    בבית שמש. באחד העיתונים

    אני בית שמשי’ת – ולא ראיתי…
    יפה מאודדדד! טוב מאוחר מלא כלום…

  16. @ יצחק שטראוס:
    יצחק, יש אנשים שלא הולך להם כל כך, אז לדעתם כולם בקשיים והפרסומת זה בשביל להחזיק את הראש מעל המים.

    ויש את המקצוענים, יעני אלו שלמדו ליבה ומבינים בפרסום, מבחינתם אם לא ציירת פקיד שומה מבריג חולץ פקקי שעם לתוך ה… של הנישום, אז זה בכלל לא נחשב פרסום, זה סתם מהשאטרסטוק או מהוודסטוק או מהשד יודע איזה סטוק.

  17. אורחים יקרים שלום.

    התבלבלתם.

    נקודה שלא קשורה לפוסט זה דווקא. התופעה חוזרת בכל פעם שמועלת מודעה של מישהו שיש לו כמה חברים עם מקלדת,או מקלדת אחת עם שמות רבים, שמתחילים לרומם ולשבח את אישיותו ולטעון שכולם לא מפרגנים.

    אני מבין מבין השורות שהוכרזה התגייסות בקרב החברים לפרגן לאולמן וזה יפה.
    אבל פה זה לא בח”ח או פורום רכילות. כאן דנים על הפרסום, טוב, או לא טוב, יצירתי או סתמי, פורץ גבולות או שטיבל, לפנים או לסל המיחזור, הבנתם?
    לא ממש מעניין אותי ועוד רבים האם “הולך לאולמן” מי עבר אליו, האם הוא מקצוען שלמד ליבה, או חרטטן שמחפש תשובות בגוגל.
    אז אם אתם חושבים שזה מעניין מישהו מי זה אולמן, מה הוא עושה ומי אמור לקנא ולהתפוצץ, טעות בידכם.
    תגידו תודה על החשיפה שנותנים לכם ותגיבו לגופו של פוסט.
    מחפשים טרמפ, יש טרמפיאדה ביציאה מבית שמש.

  18. לפעמים בעצה אחת טובה, חוסכים כל כך הרבה צרות ובעיות… שווה לבוא ולהתייעץ!! מניסיון!!

  19. איפה הביקורת העניינית? למה אתם נתפסים לזוטות?
    אני מנהל עסק ואני מסתבך בסבך הזה של ראיית חשבונות ומטה – – – ואז צדה את עיני פרסום מעניין שממש מבטא את המצב שלי, לא ואני לא יודע מה זה שאסרשטוק וכו’ ומה מעניין אותי מאיפה המעצב המוכשר לקח את התמונות? קלטתי היטב את המסר!!!

    אז לכל המבקרים שקוטלים בפזיזות מקלדת – הביקורות שלכם בא מהצד המקצועי שלכם מעצבים ופרסומאים, אבל מותר לכם להגדיל ראש ולהיכנס לראשם של צרכני המוצרים הללו, ובעצם לראש שלי, ולהבין שהפרסום הזה ע-ו-ב-ד-!-!

    מילה למעצב – הפרסום בעיני נראה טוב, תמשיך בדרכך ותצליח.

  20. @ מייבין גדווול…:
    לא הבנת,
    הפרסומות כאן נאות ביותר, מסר משכנע, הויזואלים מקושרים הייטב ולא באיזה דבק מדריכות מתפורר…

    אבל,
    אין שום בעיה או מניעה לכך שמחר יקום רו”ח פופלוביץ’ והגרפיקאי שלו יפרסם,
    עם אותו ויזואל בדיוק ומילים דומות, מסתבך? תפסיק להסתבך בחצי מחיר.
    או יגיע יענקל פופצ’יק מהמשכנתאות ויקח את אותם ויזואלים באותם מילים כמעט והחגיגה תמשך.

    אולמן קיבל פרסומות פצצה,
    אבל הוא לא קיבל בידול, הוא לא קיבל משמעות אישית כזאת שתיזכר איתו בלבד ותזרום אליו בלבד.

    מקווה שהפעם הובנתי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן