כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
לאחר דפדוף בעיתונים השונים – ובפרט לאחר עיון ב”אשת – מגזין לנשים בלבד!” – שאלתי את עצמי מדוע עורכי העיתונים זונחים אותנו לאנחות. ובכן, לא עוד
the old man
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

ממש לאחרונה, אחרי נתק של שנים מהפרינט לטובת הדיגיטל, חזרתי לקנות עיתונים כדי לשאוב מהם חומר מעניין לאתר ‘פאשקעוויל’. לאחר דפדוף בין הגיליונות השונים – ובפרט לאחר עיון במגזין “אשת – מגזין לנשים בלבד!” – שאלתי את עצמי מדוע עורכי העיתונים משקיעים משאבים כל כך גדולים במוסף ילדים צבעוני ובמוסף נשים מושקע ואת הגברים (אלו שהולכים בדרך כלל לקנות את העיתונים!) הם זונחים לאנחות. למה לא מפרגנים לנו מוסף מיוחד שיהיה רלוונטי רק לנו?

מה רבה הייתה הפתעתי כשגיליתי בדף הבית של “כיכר השבת” מדור חדש תחת הכותרת MEN. מישהו שם קורא מחשבות? ומה פתאום הם החליטו להשיק מדור לגברים? בשביל מה אנחנו צריכים את זה? הלא כל האתר – פרט למדור נשים – מיועד לנו, לא?

חידוש מרענן ומפתיע בתקשורת החרדית: מדור לגברים בלבד 1

בדברי ההסבר למדור, נכתב כך:

המדור לגברים החרדים באתר כיכר השבת. חדשות לגברים, רכב, אקסטרים, גאדג´טים, נושאי חינוך ומחקרים וכל מה שמעניין את הגבר החרדי והדתי.

זאת לא הפעם הראשונה שאתר “כיכר השבת” מרענן את השורות ומחדש או מגייר מדורים מעניינים וממוקדים. בעבר, אתם בוודאי זוכרים, כתבנו כאן על מדור ספורט חרדי – הראשון בהיסטוריה.

 

“לגבר החרדי יש מגוון תחומי התעניינות”

ביקשתי מחיים אילוז, עורך ראשי באתר, לענות למספר שאלות. אם אתם גברים, המשיכו לקרוא 🙂

מה הרעיון שעומד מאוחרי המדור?

“לגבר החרדי יש מגוון תחומי התעניינות, החל מהרכב בו הוא נוסע, דרך החליפה שהוא לובש או השעון אותו הוא עונד ועד היין איתו הוא משבח את סעודות השבת והחג, ואנחנו כאן כדי לספק לו את מבוקשו”.

למה דווקא עכשיו? ראיתם שזה חסר?

“בהחלט. עד כה, בתקשורת החרדית ניתנה במה בעיקר למה שמעניין את האישה החרדית באמצעות מדורים, אתרים ומוספים מיוחדים, כאשר הגבר החרדי נשלח היישר למדורי האקטואליה. אנחנו, ב’כיכר השבת’ אמרנו – לא עוד והחלטנו להרים את הכפפה בנושא, ולספק לגבר החרדי את מבוקשו באמצעות מדור שיתעסק אך ורק בנושאים הללו”.

מה נמצא במדור הזה בהמשך הדרך?

לצד אופנה וסטייל, יין ואלכוהול, המדור יספק גם מחקרים שעשויים לעניין את הגבר החרדי כמו גם גאדג’טים, הדרכה לכושר מתאים, טיפים לזוגיות וכמובן, אי אפשר בלי דברים ויראליים מגניבים ומעניינים”.

האם לדעתכם יהיה מדור או מוסף כזה גם בעיתונות החרדית המודפסת?

“לא מן הנמנע שכן. צריך לזכור, ‘כיכר השבת’ הוא כלי התקשורת החרדי הכי גדול כיום, משכך, הרבה דברים שהתחילו ב’כיכר השבת’, זכו לחיקוי בצורה כזו או אחרת בכלי תקשורת אחרים. אני מניח שהצלחת המדור החדש מעצימה את הסיכויים שנראה דברים דומים במקומות אחרים”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן