גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מהלך משותף של המשטרה ומשרד התקשורת לחסום טלפונים גנובים. ב-2016 הוחזרו למעלה מ-2,000 טלפונים ומחשבים
car-1590508_640
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אתמול, יעל קליגר העלתה פוסט בפייסבוק עם בקשה צנועה: מחפשת מישהו עם קשרים בסילוואן והסביבה. בשעות הצהריים פרצו לרכבה וגנבו תיק עם מחשב נייד שהכיל תמונות משפחתיות של לפחות 5 שנים ו”מלא חומר של עבודה ולימודים וסיכומים ומצגות ועבודות”. בקיצור, עגמת נפש איומה. לטענת המשטרה והמז”פ הגנבים לא השאירו טביעות אצבע.

המקרה הזה הוא לא נדיר. כל אחד מאיתנו מכיר מישהו שמכיר מישהו שגנבו לו מחשב נייד או טלפון סלולרי. במשטרת ישראל מקדמים מגוון צעדים להקשות על עבריינים לבצע עבירות. במסגרת זו, ביקשו במשטרת ישראל להקשות על גנבי הסלולריים ולהפוך את הטלפון ללא שימושי ובכך למנוע את הרווח הכספי הצפוי מגניבתו.

כיצד זה יעבוד? במידה והטלפון הסלולרי שלכם נגנב, כל שעליכם לעשות זה לעדכן את חברת הסלולר שלכם על גניבת המכשיר על מנת שתפעל לחסום הן את מספר הטלפון והן את המכשיר עצמו. החסימה תביא לכך שלא יתאפשר שום שימוש במכשיר שנחסם גם אם יוכנס אליו כרטיס SIM פעיל אחר של כל חברה סלולרית. בפועל, עם ביצוע החסימה לא ניתן יהיה לעשות במכשיר כל שימוש שהוא.

חסמתם? עכשיו לכו להתלונן!

ההודעה לחברת הסלולר וחסימת המכשיר אינה מייתרת את הצורך לאתר את הגנב ועל כן במקביל לחסימה יש לדווח ולהגיש תלונה במשטרת ישראל על כל גניבה של טלפון סלולרי, במועד הקרוב ביותר ככל שניתן לאירוע הגניבה.

למה זה חשוב? שימו לב לנתון הבא: במסגרת ריכוז המאמץ להשבת הגניבה לבעליה, הוחזרו בשנת 2016 למעלה מ-2,000 טלפונים סלולריים ומחשבים ניידים שנגנבו.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן