גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
משרד הפרסום פרונט בשיתוף אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בארץ הפיקו סרט ברמה אומנותית מדוקדקת ומרשימה שטרם נראתה על המסך במיזמי נדל”ן חרדיים
JERUSALEM
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

ירושלים במלוא הדרה – עכשיו זה מתועד: שיא נוסף נשבר בעולם שיווק הנדל”ן העילי בירושלים. לראשונה, הפקת ענק לפרויקט אחוזת היוקרה הפרטית ג’רוזלם אסטייטס במתחם שנלר בסרט שלא נראה עדיין כמותו במחוזותינו, בשיתוף אנשי מקצוע הוליוודיים.

את ההפקה הובילו משרד הפרסום פרונט בשיתוף אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בארץ, יחד עם אנשי הפקה ברמה בינלאומית מתוך מטרה משותפת להביא סרט ברמה אומנותית מדוקדקת ומרשימה שטרם נראתה על המסך במיזמי נדל”ן.

התסריט לוקח את אלמנט המטבעות העתיקים המלווה את הפרויקט ומחבר בעזרתו בין ההיסטוריה המלכותית העתיקה של ירושלים והפרויקט ההיסטורי מעורר ההשראה בשנלר.

את הדמיות תלת המימד הריאליסטיות והפוסט פרודוקשן יצרו בסטודיו אייקו ברמה שטרם נראתה, מדובר על עבודה מוקפדת שנמשכה חודשים ארוכים.

ב’ג’רוזלם אסטייטס’ מציינים כי הדמיות אלו נערכות ברמת הדיוק הגבוהה ביותר המשקפת נכונה את האמת התכנונית של הפרויקט, הכול תואם לתכניות הבינוי והמפרט הגבוה הייחודי ברמתו לג’רוזלם אסטייטס, עד לאינצ’ האחרון. גם המפרט העילי הכולל חלונות האלומיניום בחיפוי עץ מרצפה לתקרה, משטחי הריצוף האקסקלוסיביים, הלובאים הגבוהים עוצרי הנשימה והמרחבים המשותפים כמו מרתף יין לאאונג’ עסקים, בית כנסת ועוד שישרתו את דיירי מתחם היוקרה הפרטי ג’רוזלם אסטייטס – הכל פרי תכנון אדריכלי אמנותי המוצג בדיוק רב בסרט הפרויקט.

נושא המטבעות הירושלמיים העתיקים מהווה אלמנט חשוב בתהליך השיווק של הפרויקט החל מקמפיין ההשקה ועד לעיצוב לובאי הבניינים האקסקלוסיביים אשר ישלבו בתוכם מטבעות אמיתיים מתוארכים לתקופת בית שני, כל בניין ומהמטבע אשר יסמל אותו. כך רוצים יזמי ג’רוזלם אסטייטס לשמור על קשר הדוק בין ההיסטוריה המפוארת של המיקום המיוחד במרכז ירושלים, ובין התכניות הפנומנליות המתוכננות לקום בתחומו ומכבדות את היותו שמורת הטבע האחרונה מסוגה וגודלה במרכז ההיסטורי של ירושלים.

אתם חייבים לראות את זה:

קרדיטים

משרד פרסום: פרונט. אסטרטגיה וקריאיטיב: מוטי פרוש. קופי: יוסי זלושינסקי. סופרוויזר: מינה פרוש. ניהול לקוח: מיכל גולד. יח”צ: ירח טוקר. במאי ותסריטאי: יניב טל. אנימציה: AIKO. הפקת צילומים: MOOV FILM PRODUCTIONS. מפיק בפועל: זיו בן צבי. צלם: שי פלג. מוזיקה מקורית: עמרי להב, לוס אנג’לס. עיצוב פס קול: נמרוד מור

 

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן