WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
סרטון מבוים של גיא הוכמן הגיע לתפוצה של כחצי מיליון איש. לאחר קמפיין שהוביל אתר כל הזמן וגולשים ברשתות החברתיות, הסרטון הוסר
RESHET
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
גיא הוכמן ו'רשת' הכפישו וגולשים חרדים זעמו: "סרטון השנאה של רשת מבוים" 1
ילדי תשב”ר מול דגל הפרובוקציה (צילום: רשת)

 

סרטון מבוים של גיא הוכמן מטעם ‘רשת’, במסגרתו חרדים מבני ברק שוברים את דגל ישראל וצוות הצילום “נאלץ לברוח” בעקבות “תקיפה אלימה”, הופץ אמש בפייסבוק של “רשת” וזכה לחשיפה של מאות אלפי גולשים. ויראלי בטירוף. הסרטון שותף על ידי הגולשים בקבוצות ווטסאפ, שם החלו דיונים על תדמיתנו כחרדים במדינת ישראל ואיך זה שעדיין לא הצלחנו למגר את הרעות החולות עם קסדות וציציות מתבדרות.

לפני עידן הרשתות החברתיות, הסרטון הזה היה עובר בשקט, בבושה גדולה – אולי – אבל בשקט. וכי מה נעניה אבתריה? אחינו עשו פדיחה, בואו נוריד את הראש וניתן לגל השנאה לעבור. חדירת האינטרנט למרחב החרדי, גרמה לנו להבין את התמונה המורכבת קצת יותר טוב ולגלות את המניעים האפלים של יוצרי סרטוני השנאה למיניהם. מסתבר שאין בעיה להסתובב עם דגל ישראל בבני ברק, ולא זאת אף זאת, עיריית בני ברק מקשטת את העיר בדגלי ישראל לכבוד יום העצמאות ואין לאף אחד בעיה עם זה. גם ישיבת פוניבז, זאת כולם יודעים, מניפה בגאון ובגאווה את דגל המדינה ביום העצמאות.

זמן קצר לאחר שהתפרסמה העבודה כי סרטון השנאה של גיא הוכמן מבוים, אתר ‘כל הזמן’ מבית ‘קו עיתונות’ חשף את הסיפור בהבלטה ואף הביא תגובה של ח”כ גואטה (דוד ביטן של החרדים) וריאיון עם האופנוען שנראה בסרטון שובר דגל. “החרדי הקיצוני” הסביר במילותיו כי ביקשו ממנו לביים את הסצנה לסרטון סאטירי ולא חשב יותר מדי. גם אתר חרדים10 פרסם בהבלטה את השקר הגדול של “רשת” וציטט עדויות שנאספו מהרשתות החברתיות. בכתבה צוין קרדיט לאתר כל הזמן. אחריהם, גם אתר דוסים קם לתחייה ופרסם מחאה נמרצת.

בשעות הצהריים של יום שישי, התפרסמה התייחסות גם באתרים כיכר השבת וקוקר.

יהודה דרורי בפייסבוק:

כמי שמתגורר בעיר בני ברק נדהמתי לראות כתבה שעשה גיא הוכמן ברשת על “איך מתקבל דגל ישראל בעיר בני ברק” כשהשיא לדבריו התבטא בשבירת הדגל ע”י אופנוען חרדי חולף. אלא שאמש מתברר לי ע”י חברי שהאופנוע שלו (עליו הוא רוכב להצלת חיים כמתנדב במד”א והצלה) שאחיו ששאל ממנו את האופנוע וחברו, עברו שם באקראי ונתבקשו ע”י הכתב/ההפקה לביים זאת.

אם גם אתם חושבים שיש גבול לשנאה והאיבה שגופי תקשורת יכולים לעורר רק בשביל רייטינג. שתפו/כנסו לקישור המצ”ב והביעו את מחאתכם: *אם אתם רוצים לשנות*, כנסו לקישור הזה ותמלאו טופס פניה, שם הכתב גיא הוכמן מרשת ערוץ 2.

בתמונה: דגל ישראל לצד דגל עיריית בני ברק וחרדי, תמונה שצילמתי הרגע מחלון ביתי…

גיא הוכמן ו'רשת' הכפישו וגולשים חרדים זעמו: "סרטון השנאה של רשת מבוים" 2

סוף דבר?

אתר המזבלה ציטט בטוויטר תגובה של רשת: הסרטון אינו מפוברק, אולם החלטנו להסיר את הסרטון לאלתר.

גיא הוכמן ו'רשת' הכפישו וגולשים חרדים זעמו: "סרטון השנאה של רשת מבוים" 3

גיא הוכמן ו'רשת' הכפישו וגולשים חרדים זעמו: "סרטון השנאה של רשת מבוים" 4

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן