דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
רחלי שניאור ממשרד הפרסום ‘בולטון פוטנציאל’ מספרת על הקמפיין החדש שמתחבר לסיטואציות מחיי היומיום של בחורי הישיבות
TURKISH COFFEE
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

יש מצֶב: קפה טורקי עלית מעמיק את האסטרטגיה השיווקית במגזר החרדי 1

קמפיין חדש ומעורר של קפה טורקי עלית עלה בימים האחרונים לאוויר. חרף התפיסה המקובלת כי אין פלח שוק משמעותי בגילאים הללו, במשרד הפרסום מספרים כי האסטרטגיה מבוססת על מחקרי עומק ונתוני צריכה.

“המטרה היא להרחיב את הצריכה בקרב הקהל הצעיר – בחורי הישיבות”, אומרת רחלי שניאור ממשרד הפרסום ‘בולטון פוטנציאל’. “האסטרטגיה יושבת על נתונים מהשטח ומתוך תובנה שקיים שם פוטנציאל גדול לצמיחה. השנה אנחנו עושים הסבה באסטרטגיה ממסר פונקציונלי למסר אמוציונלי ומחברים את קהל היעד למצבים חברתיים”.

לדבריה, הרעיון הוא ליצור אווירה של “מצֶב” ולהגביר את הצריכה החברתית בקרב בחורי הישיבות. “האסטרטגיה יושבת על המסר ‘יש מצֶב – תתעורר’ והוספנו לו אווירה המאופיינת במצבים חברתיים שונים. מדובר ברגעים ספציפיים שקיימים בחיי היומיום של בחורי הישיבות, ברגעים הקטנים”.

נראה אתכם נותנים חסויות לקעמפים, סיומי מסכת וכדו’?

“בדיוק. אנחנו מתחברים לקהל הצעיר במגוון סיטואציות חברתיות בפעילות חווייתית וקלילה כמו מסיבות אוזניות בקעמפים, ובמהלך השנה אנו מקימים פינות קפה בהזדמנויות צריכה כמו שבועות שבהם קיים צורך פונקציונלי – צורך בקפה”.

נחשפתי לקמפיין בעקבות סרטון שהופץ בווטסאפ. יצאתם למהלך דיגיטלי ראשון מסוגו?

“לא, ממש לא. זה תשדיר רדיו ראפ שנכתב בשפת הקמפיין ותורגם לסרטון לצורך הפצה פנימית במשרד. לא תוכנן להפיץ אותו החוצה, אבל קיבלנו הרבה מאוד פידבקים וביקשו לשתף אותו בקבוצות רבות”.

יש פידבקים, הקהל צמא לזה, אז למה לא ללכת על משהו מקצועי?

“קשה לנו לחבר את הפעילות לדיגיטל כשקהל היעד הוא בחורי ישיבות”.

אז איפה נוכל לפגוש את הקמפיין הזה אם נסיט לרגע את הפרצוף מהסמארטפון?

“הקמפיין עלה בשילוטים, עיתונות, רדיו ונקודות המכירה”.

קלאסי. אז רק רציתי לומר שאהבנו את הסרטון ונשמח לראות עוד כאלה. בהצלחה!

אסף המר בפייסבוק:

קפה שחור חזק

****
מעולם לא קריינתי ברדיו.
אף פעם לא עשיתי ראפ.
בחיים לא ניסיתי להלחין שיר.

פתאום זה קרה.
כמו כוס קפה שחור אחרי ארוחת צהריים.
מערבב טוב טוב, מוסיף כפית סוכר, מחכה שישקע, ורק אז לוקח שלוק קטן של טעימה.

על המילים, רחלי פרייפלד הכותבת המחוננת
על ההפקה המוזיקלית, אלי קליין המוכשר אש
על החממה היצירתית, בולטון פוטנציאל

יש מצֶב (בסגול כמובן), תתעוררו!

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

6 תגובות

  1. בחייאת כמה חרדי הקמפיין הזה?
    מצורת הפנייה, נשמע יותר שבחורי הישיבות,
    הם קבוצת חילונים ערסאוותים,
    שנהנים מראפ של הצל…
    והמילים: האם צריך לעודד אנשים לדבר צהוב.

    נוסף לכך: כל הסרטון והמודעה בעצם מעודד במסר הכי פשוט ושטוח שלו, שיחות נייעס שהינם ב-100% שיחות לשון הרע מאוסות במובן הכי מכוער של המילה.

    לציבור הקוראים:
    אין לי שום עניין להתחסד, כי איני כזה כלל – לצערי רחוק מכך.

    אבל גם לי, למרות שאני עושה מה שבא לי,
    עדיין יש בי אחריות ורצינות כלשהי – לא לגרום לאחרים להיות “טרף” כמוני,
    וכסף לחשבון הבנק שלי – לא אמור להיות תירוץ

    כמה חוסר אחריות ממשרדי הפרסום ו”הפרסומאים הלא בשלים”
    צריך לומר קדיש על הציבור החרדי – מעניין מי יהיה הקדישעל – אולי הציבור החילוני?

  2. זה לא נשמע כמו בחור מחברון. חבל שככה ניתפסים בחורי ישיבה בעיניכם.

    *התגובה עברה צנזורה*

  3. בעיני קמפיין שמדבר בול לקהל היעד ועשוי ממש מעולה! גאונות זה לקחת מוצר כל כך זקן ולהפוך אותו לצעיר ורלוונטי.

  4. קמפיין עצוב.
    זה ממשיך את הקו של הפרסומאים הלא בשלים מבולטון שמזלזלים בצרכן החרדי (עיין המודעה הילדותית של אמישרגז)
    אנחנו צרכנים חרדיים , אל תצרו בשבילנו מודעות ילדותיות , אנחנו צרכנים נבונים.

  5. לא הייתי נסחפת לקמפיין עצוב… אבל בהחלט רמה נמוכה של אסטרטגיה, חשיבה וביצוע.
    עברו הזמנים שאפשר היה למכור ללקוח מילים בחרדית מצויה כמו נייעס וסיידר, לזרוק אותן בטיפוגרפיה בינונית במודעה ולשבת על זרי הדפנה. זה הפיתרון הקל והעצל. אנחנו מסוגלים ליותר מזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן