מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

משרד פרסום קטנטן וחדש מופיע במחוז בית שמש – והוא מתהדר בשם ‘Y&G’, הנגזר משמותיהן של השותפות שהקימו אותו. יונית רובין וגיטי קנר חברו יחד לפני קרוב לחצי שנה ולאט-לאט מתמקצעות ומשתדרגות. גם אתר הבית שלהן בבניה.

Y&G

ולא נזכרנו בהן סתם. בימים האחרונים מתפרסמת מודעה מושקעת ומקצועית בבית שמש והסביבה, לחנות בשר שעומדת להיפתח בקרוב. זוכרים את עופר ענו מ‘הצהובה הטובה’? ובכן, ידידנו נרתם להעניק את שירותיו עבור הקמפיין הנוכחי והתוצאה, על פי התרשמותנו, זהה לתוצאה של ‘הצהובה הטובה’. עופר ענו, בעבר מנהל קריאייטיב, והיום יועץ פרסום ואסטרטגיה – היה מעורב מהשלב הראשון ועד המנגל שלאחר הצילומים. הייתם מאמינים שזו הפקת צילום של משרד פרסום קטן? ומכאן תצא הקריאה למשרדים המובילים: “חלאס עם הפוטושופ! תראו איזה יופי של תמונה”… לחצו על התמונה כדי להגדיל את המנה.

BENNYS

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

31 תגובות

  1. עופר ענו בחור מוכשר מאוד.

    התוצאה מהממת.

  2. תודה על הפרגון…
    תענוג לעבוד עם גיטי ויונית
    אי אפשר שלא להודות בגדול
    לגלעד על הצילום
    ולנורית על הסטיילינג

  3. לא מבין.

    עופר ענו הוא צלם מקצועי או מנהל קריאייטיב?

  4. נטע נינארי: לא מבין.עופר ענו הוא צלם מקצועי או מנהל קריאייטיב?

    עופר ענו, בעבר מנהל קריאייטיב, והיום יועץ פרסום ואסטרטגיה – היה מעורב מהשלב הראשון ועד המנגל שלאחר הצילומים.

  5. מממ…. זה מגרה אותי…..
    תמונה יפה!
    את הלוגו ממש ממש אהבתי!
    אם כי הסלוגן לא ממש מוצלח.

  6. יפה מאוד, וכל הכבוד למשרד חדש שהוציא קמפיין שלא מבייש גם משרדים גדולים.

  7. סליחה!
    זה מעט פאתטי לכתוב עליהם במשך חצי פוסט כמשרד פרסום ואז לכתוב שאת העבודה הזאת הם בכלל ביצעו דרך עופר ענו ודרך צלם וסטייליסטית פרילנסרים.

    איפה בדיוק העבודה שלהן? בטקסט המאד לא מקצועי?

    סורי! אבל זה מוזר…

    מה שכן אני אכן חייב לציין לשבח את המגש המגרה אך שוב, הלא מהוקצע עד הסוף.. מעט מחשבה יכלה להוביל למסקנה הפשוטה שחסרה אווירה מסביב למגש ובמקום זאת דחפו על המגש חצי מטבח כמו גם לוגו של יצרן המגש בצד שמאל למטה..

    אדוור..

    נ.ב.
    תבנית המודעה מקצועית כיאה לעופר ענו

  8. הכל יפה מאד. בהצלחה למשרד הקטן החדש.

    אבל אם כל הכבוד למנהלי הקרייטיב ולכשרונות. לא יכלתם למצוא סיסמה יותר טובה.

    זה ממש נדוש “בשר לא קונים בכל מקום”

  9. תמונה מצויינת .אם כי ניתן לרכוש תמונות לא פחות טובות מבלי להזדקק לכל בעלי התפקיד…..תמונה מצלמים כשיש אלמנט ייחודי המתקשר למסר או ללקוח כאן אין את זה. הכותרת לדעתי מפוספסת.הלוגו יפה אם כי קצת וולגרי ונהנתני למחוזותינו כנראה הם בונים על החוצניקים..

  10. קצת פרופורציה: המשרד קטן חדש וצובר נסיון, אחד מיתרונות המשרד זה הידיעה שמשרד חדש יכול לבקש יעוץ מפרסומאים ותיקים בדיוק כמו שמקאן אריקסון הגדולים לוקחים יועצים חיצוניים כמו אבי קורנס מקורנס יעוצים,
    הקמפיין מתחילתו ועד סופו תוכנן בושל ובוצע במשרד כשעופר ענו שמאוד התחבר קו של המשרד משמש כיועץ לחומר הקיים ומנחה מה כן ומה לא.

    שאפו למשרד שהוציא קמפיין משובח שלא מבייש משרדים גדולים.
    שאפו למשרד שהצליח להעביר ללקוח את הצורך בכזה קמפיין שבכל בית שמש מדברים עליו עוד לפני הפתיחה.
    שאפו ללקוח שהבין את העניין והסכים לשתף פעולה למרות העלויות.

    נכון שיש כאן פרסומאים מדופלמים שהיו עושים כל פרסומת טובה יותר (לא רק בפרסומת הזו)אבל בשורה התחתונה יש כאן מודעה טובה שעושה את העבודה בדיוק כפי שהיא צריכה להיות,
    והסלוגן גם אם נדוש לחלק מאיתנו, לקהל המטרה הוא אומר בדיוק את מה שצריך וזה מה שחשוב.

    וחני לא יודע אם את אוכלת את ההכשר אז…

  11. אדוורטייזינג: סליחה!זה מעט פאתטי לכתוב עליהם במשך חצי פוסט כמשרד פרסום ואז לכתוב שאת העבודה הזאת הם בכלל ביצעו דרך עופר ענו ודרך צלם וסטייליסטית פרילנסרים.איפה בדיוק העבודה שלהן? בטקסט המאד לא מקצועי?סורי! אבל זה מוזר…מה שכן אני אכן חייב לציין לשבח את המגש המגרה אך שוב, הלא מהוקצע עד הסוף.. מעט מחשבה יכלה להוביל למסקנה הפשוטה שחסרה אווירה מסביב למגש ובמקום זאת דחפו על המגש חצי מטבח כמו גם לוגו של יצרן המגש בצד שמאל למטה..אדוור..נ.ב.תבנית המודעה מקצועית כיאה לעופר ענו

    עם כל הכבוד לעופר , ויש כבוד.
    אין במודעה היפה הזו (יפה מבחינת הסטיילינג ולא מבחינת הקריאיטיביות) אמירה חדשנית ופורצת דרך.

    ומילה אל עורכי האתר.
    נכון שאנו נמצאים בעיצומו של חודש הרחמים והסליחות, אך לצערי יש לי מעט רושם כי לכל קמפיין זוטר אתם מצמידים אריות מקאן ומשם.
    פרופורציות רבותי- מותר לכם להגיד על מודעות פושרות את האמת .

  12. אם קשר או בלי, מטאטא חדש מטאטא טוב זה נכון גם כאן ובפרט שהלוויתנים הגדולים שלנו די חלודים ולאו דווקא לאחרונה,

    ררררררררר… זה על התמונה, אין אחד שזה לא יתפוס קשות את הבלוטות שלו, ויותר מהרבה פרסומות של גדולים מהם, זה לבד מספיק להתחלה,

    השאלה רק אם הביצוע נכון, כי חנות בשרי בוטיק כמו שזה נשמע לא הולך כלכלית אצלנו, בסוף הבשר באמת יהיה ישן, והם ישווקו רק מבצעים קרובים לבית, אז למה לא מההתחלה?
    גם סכיני הלוגו נשמע קשור לחדשות מ’פירט ביי’ חסר רק גולגולת, זה מתאים, אבל יותר מתאים פולקע עסיסי,

  13. יותר מחוסר הקריאייטיביות במודעה מפריע לי הפסיק המיותר בכותרתה.

  14. אני מסכים אם התקציבאי המתחיל ,יש פה מודעה יפה ומעוררת עניין אמנם בעלי נסיום במשרדים הגדולים היו מפיקים את המירב גם מהסיסמה וכו’ אבל בשורה התחתונה הבנות מבית שמש שחקו אותה ובגדול.

  15. נטע נינארי: יותר מחוסר הקריאייטיביות במודעה מפריע לי הפסיק המיותר בכותרתה.

    זה בשביל שיקראו את זה עם הפסקה קטנה בהתחלה, לא?

  16. תפסיקו ללרלר באלול, תסתכלו קצת על המהות…
    איפה יש כזה איטליז באיזור בני ברק, שמביא לך בשר מיושן כמו שצריך?
    אני מחפש בנרות…

  17. הפסיק אחרי “בשר” לא מיותר?
    נראה לי מאוד! שכן.

  18. נו… מה יהיה?
    אני מבין שאתם אוהבים להתפלפל אבל קצת פרופורציות ומקצועיות.
    קודם כל, בהחלט מגיע למשרד כל הכבוד על הקמפיין. כל העבודה והליווי מול הלקוח הוא של יונית וגיטי בלבד. לא כל אחד היה מצליח להביא איטליז קטן להבנה שהוא צריך להתנהג כמו גדול, למצב את עצמו, למתג ולצאת בפרסום כזה.
    לכל המקטרגים, אני רק ייעצתי כמו שאני מייעץ לעוד הרבה חברות ומשרדי פרסום גדולים כקטנים.
    מה שאתם קוראים סלוגן, זה כותרת! הסלוגן: בני’ס. מבינים בשר. (ממצב גם את הקונים וגם את האטליז) ועצוב שאני צריך להסביר לכם את זה.
    הקמפיין הוא קמפיין מצויין ואפקטיבי ביותר. שימו לב שהוא פונה רק למביני בשר. עבודה אסטרטגית מדוייקת. מציע להמתין להמשך הקמפיין.
    זה לא מגש, זה בוטשר (משטח חיתוך) מקצועי של קצבים ובכוונה לא מחקנו את שם היצרן למען האוטנטיות.
    צר לי על אלה שלא מבינים את חשיבות הצילום הממוקד והיו מסתפקים בחיפוש תמונות מוכנות (באיזה בית ספר לפרסום למדתם?)
    ולסיום, לכל אנשי הקריאייטיב המהוללים שמנתחים את איכות הקריאייטיב במודעה, תרדו מהעץ ותפנימו כבר שתפקידנו הוא אחד: למכור! לכן אם אתם רוצים להתפייט על המודעה ואתם מוזמנים… שאלו את עצמכם רק דבר אחד: האם המודעה תגרום לי להרים טלפון מחר לבני’ס ולהזמין בשר או לא” אם כן, אז כל מה שכתבתם – לא רלוונטי.
    יונית וגיטי, תמשיכו כך ותגיעו רחוק… בהצלחה.

  19. דינקיס, תפסיק עם התאוות שלך באלול…..
    סתאם
    כ”כ באלי על הפילה שבתמונה…………
    מממממממממ…..

  20. עופר ענו: נו… מה יהיה?אני מבין שאתם אוהבים להתפלפל אבל קצת פרופורציות ומקצועיות.קודם כל, בהחלט מגיע למשרד כל הכבוד על הקמפיין. כל העבודה והליווי מול הלקוח הוא של יונית וגיטי בלבד. לא כל אחד היה מצליח להביא איטליז קטן להבנה שהוא צריך להתנהג כמו גדול, למצב את עצמו, למתג ולצאת בפרסום כזה.לכל המקטרגים, אני רק ייעצתי כמו שאני מייעץ לעוד הרבה חברות ומשרדי פרסום גדולים כקטנים.מה שאתם קוראים סלוגן, זה כותרת! הסלוגן: בני’ס. מבינים בשר. (ממצב גם את הקונים וגם את האטליז) ועצוב שאני צריך להסביר לכם את זה.הקמפיין הוא קמפיין מצויין ואפקטיבי ביותר. שימו לב שהוא פונה רק למביני בשר. עבודה אסטרטגית מדוייקת. מציע להמתין להמשך הקמפיין.זה לא מגש, זה בוטשר (משטח חיתוך) מקצועי של קצבים ובכוונה לא מחקנו את שם היצרן למען האוטנטיות.צר לי על אלה שלא מבינים את חשיבות הצילום הממוקד והיו מסתפקים בחיפוש תמונות מוכנות (באיזה בית ספר לפרסום למדתם?)ולסיום, לכל אנשי הקריאייטיב המהוללים שמנתחים את איכות הקריאייטיב במודעה, תרדו מהעץ ותפנימו כבר שתפקידנו הוא אחד: למכור! לכן אם אתם רוצים להתפייט על המודעה ואתם מוזמנים… שאלו את עצמכם רק דבר אחד: האם המודעה תגרום לי להרים טלפון מחר לבני’ס ולהזמין בשר או לא” אם כן, אז כל מה שכתבתם – לא רלוונטי.יונית וגיטי, תמשיכו כך ותגיעו רחוק… בהצלחה.

    עופר.
    קטונתי מלייעץ לך
    אך תפקיד הקריאייטיב אינו למכור אלא לבנות מותג.

    אתה לא ג. יפית שמפמפמת בלי הפסקה מוצרי שיפור מנוע לצד ג’חנון שופרסל.

    תפקידינו הוא לעשות מודעה מעניינת ויצירתית.
    ועל כן אתה נמדד בפרס הקקטוס ולא באפ”י.

    המודעה היא נכונה אך רמת הסופרלטיבים שכתבו עליה -לטעמי- קצת גדול עליה.

    בכולופן- מודעה נכונה שתגרום לי להרים שפופ’
    אך מכאן ועד הקקטוס המרחק מעט גדול.
    שבת שלום ומבורכת לכולך.

  21. אביהו יקירי, לא קטונת כהוא זה (מכל מלמדיי…) אבל ההערה שלך היא בעצם אוקסימורון (סתירה פנימית במשפט) גם לבנות מותג זה במטרה אחת בלבד – למכור!!!! חבל לך על הזמן, בנושא הזה לא תוכל להתווכח איתי. כנראה שהמילה למכור מכוונת אותך לתמורה כספית אבל אני מתכוון במובן הכוללני של המילה. זה יכול להיות מכירה תדמיתית, אינפורמטיבית, מודעתית או כל מטרה או סיבה שבגללה החליט המפרסם – לפרסם.

    אני לא נמדד בקקטוס, בדיוק כמו הרבה חברים וקולגות בענף, גם אני מחרים את הפארסה הזאת הנקראת תחרות הקקטוס. רבים מהקמפיינים שזוכים ולצערי רבים מהקמפיינים שרצים חופשי במדיה מוכרים את משרדי הפרסום במקרה הטוב ולא את המותג.

    רבות אנו נתקלים בקמפיין זכיר, מושקע, ייחודי והומוריסטי שהופך לשיחת היום למחרת בכל המשרדים ופרגונים אין קץ אבל רגע, לאיזה מזגן זה היה? אף אחד לא זוכר. אז מה עשינו בזה?

    על רמת הסופרלטיבים אני לא אתווכח, כל אחד בוחר לעצמו לנתח ולהסכים או שלא.

    שבוע טוב…

    אגב, הברכה שלך בסוף היא טעות כתיב או שהתכוונת להחמיא לגודלי? (-:

  22. עופר ענו: אביהו יקירי, לא קטונת כהוא זה (מכל מלמדיי…) אבל ההערה שלך היא בעצם אוקסימורון (סתירה פנימית במשפט) גם לבנות מותג זה במטרה אחת בלבד – למכור!!!! חבל לך על הזמן, בנושא הזה לא תוכל להתווכח איתי. כנראה שהמילה למכור מכוונת אותך לתמורה כספית אבל אני מתכוון במובן הכוללני של המילה. זה יכול להיות מכירה תדמיתית, אינפורמטיבית, מודעתית או כל מטרה או סיבה שבגללה החליט המפרסם – לפרסם.אני לא נמדד בקקטוס, בדיוק כמו הרבה חברים וקולגות בענף, גם אני מחרים את הפארסה הזאת הנקראת תחרות הקקטוס. רבים מהקמפיינים שזוכים ולצערי רבים מהקמפיינים שרצים חופשי במדיה מוכרים את משרדי הפרסום במקרה הטוב ולא את המותג.רבות אנו נתקלים בקמפיין זכיר, מושקע, ייחודי והומוריסטי שהופך לשיחת היום למחרת בכל המשרדים ופרגונים אין קץ אבל רגע, לאיזה מזגן זה היה? אף אחד לא זוכר. אז מה עשינו בזה?על רמת הסופרלטיבים אני לא אתווכח, כל אחד בוחר לעצמו לנתח ולהסכים או שלא. שבוע טוב…אגב, הברכה שלך בסוף היא טעות כתיב או שהתכוונת להחמיא לגודלי? (-:

    מגיד מראשית אחרית:
    אכן התכוונתי להעלות חיוך על שפתיך.
    כוונת המפרסם הינה למכור כמה שיותר- אך לשם כך הם לא זקוקים לך כי אם לאיש שיווק טוב.
    מדוע ם רכשו את שירותיך- מכיוון שרצו לבנות כאן מותג.
    כיצד בונים מותג?- בונים לו שפה מיוחדת משלו שתשרת את האינטרס של המותג, שפה שתצעק- בני”ס = מבינים בשר.
    המודעה הספציפית הזו נכונה אך אני לא רואה אות המצליחה להתפתח ( במידה וכן אשמח להנצל בחינת “מודעה ועוזב ירוחם”)
    לכן אני משאיר את הסופרלטיבים שלי במקומם ואמשיך לדבוק כי המודעה נכונה אך אינני רואה בה משהו שטרם עשו אותו.

    המשך שבוע טוב

  23. מישהו יודע להגיד לי מה הטלפון של אותו איטליז???

  24. .
    עופר, תעשה לי כבש.
    אוהב אותך הרבה.
    .

  25. דינקיס היקר ניסית את “כל הקפואים” ברבי עקיבא 50?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן