מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
לאחרונה פורסם כי חברת קנטאר מדיה תפסיק לפרסם את נתוני סקר TGI. פנינו אליהם ושאלנו מדוע החליטו להפסיק את פרסום הנתונים. הנה תגובתם במלואה
media
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לאחרונה פורסם כי חברת קנטאר מדיה תפסיק לפרסם את נתוני סקר TGI. פנינו אליהם ושאלנו מדוע החליטו להפסיק את פרסום הנתונים. הנה תגובתם במלואה:

סקר TGI וכחלק ממנו, תת המאגר החרדי, ממומן על ידי גורמי הפרסום והמדיה. לצערי נאלצנו להפסיק לפרסם את המאגר החרדי מאחר ולא עומד לרשותנו כיום היקף המימון הנדרש להצדיק את המשך הפקתו. המוצר היה ממומן בעיקר על ידי משרדי הפרסום במגזר ובעקבות ירידה בהכנסות עבור המאגר החרדי הגענו להחלטה להפסיק ולפרסם את הנתונים.

יש לציין כי המאגר החרדי היה חתך מיוחד מתוך המאגר הכללי של סקר TGI. כמובן שהמגזר החרדי ממשיך להיות חלק מהמאגר כחלק מכלל האוכלוסייה ונמצא באופן טבעי במדגם אבל אנו הפסקנו לשווק את החתך הייעודי של המגזר החרדי הכולל, בן היתר, התייחסות למדיה של המגזר, מוצרים וסגנון חיים שייחודיים למגזר וכד’.

לגבי “תלונות” לא ניתן להתייחס לדבר ללא שאלה פרטנית. באופן כללי ניתן להשיב כי לכל סוג סקר / מתודולוגיה יש את היתרונות והחסרונות שלו ובסופו של דבר בוחרים את השיטה בהתאם למטרתה.

מדור מדיה: משרד התקשורת מגלה בורות וגם על ביטול סקר TGI חרדי 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן