כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
הקמפיין היוקרתי של ג’רוזלם אסטייטס תפס את עינינו מיד כשפתחנו את העיתון. אבל מה עושים שם ילדים עם סוודרים? בדקנו וחזרנו עם תשובות ועם סיקור קמפיין נפלא
jerusalem estates (3)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

שני ילדים חביבים לבושים בסוודרים חמימים משחקים שחמט עם אבא בלובי מפואר. זה מה שראינו כשפתחנו הבוקר את עיתון משפחה (הילדה שאתם רואים בתמונה לא הופיעה בעיתון, כמובן). הדאבל היוקרתי משך את עינינו והרגשנו צורך לשוחח עם יוצר המודעה ולשאול אותו על אודות הקמפיין החורפי בשיאו של הקיץ.

“האמת שזה מתאים לקהל האמריקאי, שם כרגע קר”, אומר לנו מוטי פרוש, מנכ”ל פרונט, שעומד מאחורי הקמפיין היוקרתי של ג’רוזלם אסטייטס מאז הקמת הפרויקט.

מסתבר שהקמפיין האומנותי נעשה בהשקעה שטרם נראתה כמוה בפרסום נדל”ן בארץ, בשיתוף פעולה חובק יבשות עם מיטב אמני הצילום, ההדמיה והפרסום, בין צוות השיווק בארץ של ג’רוזלם אסטייטס ומשרד הפרסום ‘פרונט’ המלווה את הפרויקט מראשיתו, עם משרד הפרסום הניו יורקי PTEX כאשר את הקמפיין מוביל מנהל הקריאייטיב המוכשר מוטי לנדאו.

בשיחה שערכנו איתו, מסביר פרוש כי הם בחרו בשיתוף פעולה עם משרד פרסום בניו יורק משום שהקמפיין מדבר בעיקר לקהל האמריקאי. “הפרסום בישראל נועד כדי ליצור מודעות, אך רוב קהל היעד הפוטנציאלי שלנו הוא מחו”ל”.

זהו לא החיבור היחיד שעושה ג’רוזלם אסטייסט עם אנשי מקצוע מחו”ל. את צילומי הקמפיין היא בחרה, בתהליך ליהוק קפדני, להטיל על האומנים הבינלאומיים אריק אלמס וזואי ברקוביץ אשר יצרו סדרת צילומים וויז’ואלים מרהיבים המעבירים את התחושה המיוחדת והחזון מאחורי הפרויקט ההיסטורי. “אריק הוא יוצר ויזואלים למותגים הכי גדולים בעולם”, מתפאר פרוש, “את סצנות האנשים שצילם הוא מטמיע בהדמיות של הפרויקט באופן אומנותי במיוחד, ובכך הוא מאניש את המודעה”. את הצילומים הריאליסטיים שילבו אלמס וברקוביץ עם הדמיות מציאותיות המשקפות את יופי הסביבה תוך שילוב אלמנטים פואטיים כדי ליצור רגש ותחושת חוויה מיוחדת.

בנוסף, אומנית הצילום זואי ברקוביץ הגיעה מארה”ב במיוחד לשבוע צילומים, ובשיתוף פעולה עם הצלם חיים שוורץ, הפיקו סשן צילומי אווירה אומנותיים, הצילומים בוצעו בתוך הדירה לדוגמה שבאתר הפרויקט במתחם שנלר, ובלוקיישנים ירושלמיים אופייניים כדי לשקף סצינות אווירה משפחתיות המתחוללות בתוך החוויה הירושלמית עם דמויות המשקפות היטב את קהל היעד.

“הקמפיין הינו תוצר של שיתוף פעולה של כמעט 100 אנשים”, מספר פרוש, “כולם חולקים אמונה משותפת בחזון הפרויקט ובמתודה הפרסומית למוצר יוקרה כמו ג’רוזלם אסטייטס. זה לא אמור רק לעשות באזז וחשיפה רחבה, אלא לדבר בשפה אינטליגנטית עם קהל היעד שלנו בארץ ובחו”ל ולרגש אותו דרך הלב והכמיהה לארץ ישראל וירושלים”.

לא חם לכם? למה מופיעים ילדים עם סוודרים בקמפיין נדל"ן באמצע הקיץ? 1לא חם לכם? למה מופיעים ילדים עם סוודרים בקמפיין נדל"ן באמצע הקיץ? 2   לא חם לכם? למה מופיעים ילדים עם סוודרים בקמפיין נדל"ן באמצע הקיץ? 3לא חם לכם? למה מופיעים ילדים עם סוודרים בקמפיין נדל"ן באמצע הקיץ? 4

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן