מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
רדיו קול ברמה יזם קמפיין רחב הנושא את הסלוגן “ונשמרתם, כדי שתחזרו בטוח”. במסגרת הקמפיין משודרים תשדירים בקריאה להישמר מכל צרה ולהשגיח על בני המשפחה
KOLBARAMAVENISHMARTEM(3)_optimized
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בשנים האחרונות אנו עדים לאסונות רבים המתרחשים בימי בין הזמנים, כאשר חלקם קורים לצערנו בשל חוסר השגחה ותשומת לב להמלצות גורמי הרפואה והביטחון למטיילים. עם פתיחת ימי בין הזמנים, מחלקת האקטואליה ומחלקת הדיגיטל של רדיו קול ברמה יצאו בקמפיין הקורא לבחורי הישיבות ולמשפחות לקיים את ‘ונשמרתם’ בשעה שיוצאים לטייל ברחבי הארץ.

רדיו קול ברמה יזם קמפיין רחב הנושא את הסלוגן “ונשמרתם, כדי שתחזרו בטוח”. במסגרת הקמפיין משודרים תשדירים בהם פונים רבני התחנה ושדרניה בקריאה להישמר מכל צרה ולהשגיח על בני המשפחה.

בנוסף, מחלקת הדיגיטל בניהולו של ישראל קליין הפיקה מודעות וסרטוני וידאו בקריאה דומה, וזאת כדי להביא את הדברים לתודעה גם ברחבי הרשת.

ישראל, שוב קמפיין סטטוסים?

“אין ספק שהכוח להשפיע נמצא כיום גם ברשת וזה לא סוד שהציבור החרדי נמצא שם באחוזים גבוהים. ראינו את השיח שנוצר מהמחאה נגד אלימות המשטרה כלפי חרדי, ורק לאחרונה הסטטוס החרדי נצבע בכחול עם קמפיין ‘גם לי ליצמן עזר’ שהצליח לעורר שיח ציבורי. תכלס, אם אפשר להשפיע אפילו על אדם אחד ולמנוע אסון – דיינו”.

רדיו חרדי ודיגיטל? הילכו שניהם?

“הפעילות של קול ברמה בדיגיטל לא פוגעת בתוכן הרדיו. בסך הכל מדובר בערך מוסף שמביא לידי ביטוי ברשת את מה שקורה בתדר ואפילו קצת מעבר”.

מנכ”ל קול ברמה, אריאל דרעי: “החלטנו לגייס את כל המשאבים העומדים לרשותנו שלנו כתחנת רדיו כדי לצאת בקריאת קודש למטרה חשובה זו. הפקנו חומרים למחשבה שיופצו ברשת לאורך ימי בין הזמנים. הדברים יבואו לידי ביטוי גם במסגרת לוח השידורים התוסס והמיוחד שהכין צוות התחנה לימי בין הזמנים”.

מונעים תרופה למכה: קול ברמה יזם קמפיין 'ונשמרתם' ברדיו ובדיגיטל 1 מונעים תרופה למכה: קול ברמה יזם קמפיין 'ונשמרתם' ברדיו ובדיגיטל 2 מונעים תרופה למכה: קול ברמה יזם קמפיין 'ונשמרתם' ברדיו ובדיגיטל 3 מונעים תרופה למכה: קול ברמה יזם קמפיין 'ונשמרתם' ברדיו ובדיגיטל 4

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן