כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
רכבת ישראל הבחינה בפוטנציאל הנוסעים הרב בתקופה זו של בין הזמנים, ובחרה להשיק קמפיין ייחודי בשיתוף פעולה עם איחוד הצלה, המתריע מפני סכנות. כל הפרטים
RAKEVET_optimized
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

רכבת ישראל העלתה לאחרונה קמפיין ייחודי למגזר החרדי בשיתוף עם איחוד הצלה. הקמפיין המוצלח הביא לעלייה משמעותית במספר הנוסעים החרדים בימי בין הזמנים, בהשוואה לשנה שעברה. על פי דיווחי הרכבת, נרשמה עלייה של כ-22% בתחנות הרכבת באזורי ריכוז חרדיים כמו ירושלים, בית שמש ונתיבות.

רכבת ישראל הבחינה בפוטנציאל הנוסעים הרב בתקופה זו של בין הזמנים, ובחרה להשיק קמפיין ייחודי בשיתוף פעולה עם איחוד הצלה, המתריע מפני סכנות.

“בחטיבת הבטיחות של רכבת ישראל החליטו להעביר את מסרי הבטיחות מצילי החיים באופן ישיר לציבור החרדי ויוצאים בימים אלה בקמפיין בטיחות ייחודי הכולל הדבקת פשקווילים בערים ושכונות חרדיות ברחבי הארץ”, נכתב בהודעה מטעם רכבת ישראל.

קמפיין הפשקווילים של רכבת ישראל: עלייה של 22% בתחנות באזורים חרדים 1

הפשקווילים, אשר נכתבו בצורה הומוריסטית בשפת הפשקווילים הייחודית, בולטים במיוחד לעין החרדית ופורסמו בריכוזים המתאימים לציבור בסימן “נוע תנוע הרכבת!”. הפשקווילים כללו בין השאר תכנים פרסומיים ומידע רלוונטי לנוסע, גם הנחיות בטיחות לנוסעי המגזר אשר אינם מורגלים לנסיעה ברכבת – כגון הרחקת הילדים מהפס הצהוב וכן אזהרה מפני משחק מסוכן בדרגנועים.

שבי רפפורט, מנהל קשרי ממשל באיחוד הצלה, אומר בשיחה עם פאשקעוויל: “איחוד הצלה הוא מותג חזק מאוד במגזר החרדי והדרך הקלה ביותר להעברת מסרים פנים מגזריים עוברת דרכנו”.

מפאת ההיכרות המינימלית שיש למגזר החרדי עם רכבת ישראל בכלל והסכנות הטמונות בה בפרט, רפפורט בחר להציע את תמיכת הארגון ושיתוף הפעולה הפרסומי ובכך להכניס את רכבת ישראל דרך הדלת הראשית למגזר ובכך להעלות את המודעות הן לרכבת והן לסכנות בה. “לרכבת ישראל ואיחוד הצלה ערכים זהים”, מסביר רפפורט, “זהירות ובטיחות זה א’ ב’ בתחנות הרכבת המתמודדות באופן יומיומי עם תאונות ופציעות בעיקר של ילדים”.

קמפיין ‘ונשמרתם’ של רכבת ישראל ואיחוד הצלה הפך לשיחת היום והביא עימו עליה משמעותית ומרשימה במספר הנוסעים החרדים.

קמפיין הפשקווילים של רכבת ישראל: עלייה של 22% בתחנות באזורים חרדים 2קמפיין הפשקווילים של רכבת ישראל: עלייה של 22% בתחנות באזורים חרדים 3  קמפיין הפשקווילים של רכבת ישראל: עלייה של 22% בתחנות באזורים חרדים 4

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן