דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
זה נראה כמו משהו שאנחנו כבר מכירים, שילוב של מכירה סינית ושיטת שיווק בצורת פירמידה. רק שהפעם מדובר בקמפיין חדשני ודיגיטלי להפליא וגם המטרה ממש טובה. כל הפרטים
margaliot.jpg
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

קמפיין גיוס המונים ראשון מסוגו שיוצא לדרך בימים אלה עבור ארגון בלב אחד, מציע חידוש מפתיע במיוחד. אם עד היום הכרנו קמפיינים הפועלים באמצעות מניפולציה חברית המגייסת נכונות לעזור לשגרירי הגיוס שהתחייבו ליעדים מטעמים חברתיים או משפחתיים, הרי שכאן תגלו קמפיין חדש, שונה ומוצלח במיוחד. גם הקמפיין הזה מנצל היטב את השיתופיות החברית, אך מכיוון שונה ומתגמל העובד בשיטת חבר מביא חבר.

הכירו את השיטה החדשה והמהפכנית של קמפיין “מימון שותפים” מבית היוצר של משרדי ‘יעדים’ בהנהלת דוד מרגליות וארי פריד, בשיתוף פעולה משפחתי ודיגיטלי עם משרד הפרסום הדיגיטלי ‘מקס דיגיטל’ בבעלות שמחה מרגליות.

את השיטה הזו הכרנו עד היום מתחום “שיווק שותפים”, מעולמות תוכן מסחריים, הפועלת במודל שיתוף רשתי תמורת קבלת עמלה על מכירה שבוצעה דרך ההפנייה לרכישה.

המודל המהפכני של כרטיסי הבונוס מאפשר לחפצים לתמוך בארגון להיכנס להגרלה שוב ושוב ללא תשלום נוסף. “אני משתדל תמיד להפיק דברים חדשים וראשונים מסוגם”, אומר דוד מרגליות בשיחה עם פאשקעוויל, “כאשר משלבים אסטרטגיה שיווקית עם יצירתיות, יוצאים בס”ד דברים מפתיעים במיוחד”.

משום ריבוי הקמפיינים המציפים אותנו, מערך ההתרמות הפך למעט מעיק. בכל יום קופצות התראות ובקשות לתרומה, והציבור, גם הנדיב ביותר החל לאבד את סבלנותו. “זה מתחיל מקמפיין לבוגרי הקהילות שהופכים למתרימים ומפיצים את הלינקים בכל מקום אפשרי ורק משום אכפתיות חברית אנשים תורמים בלא כל רווח אישי. “אין דרייב”, אומר שמחה מרגליות, מי שאחראי על הדיגיטל בקמפיין הנוכחי. “בקמפיין שלנו אנשים הולכים להרוויח”.

כאמור, מודל זה קיים זה מכבר אך לא היה בשימוש בעולם ההתרמות. בשונה ממודלים אחרים אשר מתגמלים את התורם על חשבון קופת ההתרמות, כאן אין מפסידים כי אם מרוויחים בלבד. בנוסף, במודל החדש גם אין יעדים אליהם צריך להגיע. הבונוסים, אשר ניתנים באמצעות תרומות נוספות, נועדו כדי להגדיל את סיכויי הזכיה בלבד.

האחים שמחה ודוד מרגליות מספרים על המודל החדש לגיוס המונים 1

איך זה עובד? ובכן: רוכשים כרטיס הגרלה המניב חבילת פרסים גדולה במיוחד המשלבת משכורת חודשית של 18,000 שקל למשך שנה שלמה, + רכב שברולט מדגם אקווינוקס 2019 + חופשה משפחתית בחו”ל + מטבח איכותי ומפואר. מייד לאחר הרכישה מקבל כל תורם מייל אוטומטי עם לינק התרמה אישי, אותו מפיצים בין החברים, בדיוק כמו במודל ההתרמות הרגיל הנפוץ כיום, רק שכאן כל תרומה שתתקבל מהלינק מזכה את בעל הלינק בכרטיסי הגרלה נוספים וכך הוא מגדיל את סיכוייו לזכיה.

“רצינו לגרום לכך שהשרשרת לא תעצור”, מוסיף ארי פריד ומסביר את הסיבה לפיתוח השיטה, “לכך בנינו מודל שהתרומה תוביל לתרומה נוספת וכן הלאה. אנחנו יוצרים גלגל שיניים שלא מפסיק להתגלגל ובכך מייצרים מעגל בלתי פוסק והתרומות הולכות ונאספות”.

האחים שמחה ודוד מרגליות מספרים על המודל החדש לגיוס המונים 2 האחים שמחה ודוד מרגליות מספרים על המודל החדש לגיוס המונים 3

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן