WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
כדרכה בפייסבוק, שולי סגל-זלוטסקי שוב מרגשת את הגולשים עם קמפיין מדויק שנוגע בול בנקודה. כל הפרטים על הקמפיין החדש של בוני עולם
BONEOLAM (2)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

קמפיין מעורר מחשבה ורגש של עמותת ‘בוני עולם’ מתפרסם היום, 1 בספטמבר, בזמן שהורים רבים מאושרים לשלוח את ילדיהם למוסדות הלימוד עם שלל איחולי הצלחה ותקווה לעתיד. הקמפיין פונה בהערת אגב מכווצת ומזכירה לנו זוגות חשוכי ילדים שלא זוכים להתרגש ביום הזה – תחת הכותרת “יום ראשון ללימודים, כשאתם משכימים לשלוח את הילד, הם שוב מתעוררים לבית ריק”, או “שלום סבב ד'” המתאר תהליך קשה אותו הזוגות נאלצים לעבור בדרך אל האושר.

קמפיין שעושה אאוצ': יש זוגות שלא חיכו לאחד בספטמבר 1 קמפיין שעושה אאוצ': יש זוגות שלא חיכו לאחד בספטמבר 2 קמפיין שעושה אאוצ': יש זוגות שלא חיכו לאחד בספטמבר 3

בשיחה עם פאשקעוויל, שולי סגל-זלוטסקי מטורבו דיגיטל מסבירה את הסיבה לקמפיין יוצא הדופן עליו היא לקחה חסות באופן אישי במיוחד: “אם עד עכשיו הלכנו על קו מאוד שמרני, הגענו למסקנה שלעמותה אולי ברור המסע הרפואי והתהליכים הקשים אותם עוברים הזוגות ולכן עד כה הקמפיינים עבדו על מודעות לתהליכים הללו, אבל כדי לגעת באנשים שלא חוו את התהליך, צריך לגעת דרך החוויות שלהם עצמם.

“בעוד 1 מתוך 6 (!) נשים מתמודדת עם בעיית פוריות, הן הולכות לעבודה ומשדרות עסקים כרגיל, בעוד הן מתמודדות עם כמות השקעה אדירה, נפשית פיזית וכלכלית בתקווה כל חודש מחדש, והאכזבה כואבת אחר כך.
מספיק שאישה אחת תגיד משפט לא במקום ביום שהמתמודדת קיבלה תשובה שלילית, וזה יכול לשבור אותה עד ליסוד. אני חושבת שאחרי כל התהליך של ‘צאו לי מהרחם’ שנכנס במגזר הכללי, הגיע הזמן גם במגזר החרדי להציף את נקודות הכאב כדי שאנשים ילמדו איך להגיב ולהתמודד מולם”.

זהו קמפיין אחד מתוך סדרת קמפיינים מעוררי רגשות המתוזמנים לפי תאריכים אסטרטגיים במגזר החרדי, כמו קמפיין ל”ג בעומר שעלה וקמפיין ר”ה שעתיד לעלות בשבועות הקרובים. כולם פונים לקהל התורמים מתוך החיים השגרתיים שלהם במטרה להציף דרכם את הקשיים שחווים זוגות המצפים לילד ובכך לגייסם לתרומה. 

שולי הזמינה בדף הפייסבוק האישי נשים העוברות תהליך פוריות לשתף בסיפורן האישי במטרה להציף את העובדה כי אחת מתוך שש נשים מתמודדת עם בעיות אלה. “יכול להיות שהטקסט שלך יגיע למישהי במצב דומה, והיא תדע פתאום שהיא לא לבד. שמה שהיא חווה זה בסדר. כי יכול להיות שפתאום בוסית בעבודה תבין יותר עובדת שמבריזה כי היא באמצע התהליך. כי יש לנו כח לשנות ולהעלות מודעות”.

כתובת המייל שנפתח לצורך זה הוא [email protected]. שולי מבטיחה כי הפניות יעברו עריכה שתבטל כל אפשרות לזיהוי. 

‘בוני עולם’ מעניקה סיוע וליווי לחשוכי ילדים ולמתקשים ללדת בהתנדבות מלאה ובמקצועיות ופונה בקמפיין למגזר החרדי באמצעות סוכנות הדיגיטל טורבו דיגיטל של שולי סגל-זלוטסקי. 

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן