גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
האסטרטג מוטי קליין, מנכ”ל ‘קליין הפקות’, מספר על הקמפיין הכי גדול של החודש האחרון ומגלה טפח על החשיבה מאחורי המהלך
Document-page-001
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אז מה הצד שלכם נותן? קמפיין מעולה שעלה לאחרונה לאוויר תחת הכותרת “אנחנו נותנים דירה – והצד שלכם?”, מסיט לרגע את הזרקורים מפרסומי המאצ’ינג למיניהם ומציע מה שאף מאצ’ינג לא נותן: אתם תתרמו כסף, אנחנו מתחייבים על דירה (ועוד כמה דברים שווים במיוחד).

במסגרת ההגרלה השנתית של עמותת ‘עלי שיח’, הקמפיין הגדול מתפרסם במגזר החרדי והדתי ומקיף את כל המדיות. מי שמוביל את הקמפיין ואחראי על הפקתו המקצועית הוא האסטרטג מוטי קליין, מנכ”ל משרדי ‘קליין הפקות’, שבחר הפעם להסתייע במשרד הפרסום של דץ ועמיחי.

קמפיין ההתרמה הנוכחי, בדיוק כמו קודמיו, מציע מצד אחד שכר בעולם הבא ולא שוכח גם את השכר הנאה המגיע לתורמים בעולם הזה. בעבר הרחוק דירה קטנה בעיר הנידחת הייתה מספיקה כדי למשוך תורמים אך ההכרח לא יגונה ורף הגירוי לא מפסיק לעלות.

במסגרת ההגרלה הנוכחית, מוצע לאנשים לזכות בדופלקס ענק בן 160 מטר, שלושה מפלסים, נוף מדהים לכנרת ובריזה ממרומי ההר של טבריה. זו התמונה שתראו בקמפיין שצולם ממש מתוך הדופלקס.

“צירפנו לפרוספקטים את התוכנית האדריכלית של הדירה”, אומר קליין ומסביר כי לפעמים לאנשים קשה להאמין שאכן זוכים בכזו מתנה. “חדשים לבקרים עולים קמפיינים המציעים מתנות ללא כל ביסוס וכך אמון הציבור נפגע. אצלנו כל המתנות מעוגנות בהוכחות”.

הקטלוג תלוי על המקרר

אני מסתכלת על החוברת המעוצבת, הוא מצביע על השער ומראה לי שאין לוגו. “את החוברות שלנו אנשים לא משליכים לפח. אנשים תולים אותה על המקרר לתזכורת ומתקשרים לתרום כדי להיכנס להגרלת הענק שלנו. לא רק בגלל השער המגלה טפח ומסתיר טפחיים, בעיקר בגלל ההגרלה הראשית, הגרלות הביניים והגרלת הפרימיום השווה. בינתיים אנחנו רואים שהשנה יש שיעור השתתפות יותר גבוה בהשוואה לשנים קודמות”.

אם אין באפשרותם להיכנס להגרלה הגדולה וברצונכם לתרום לארגון ‘עלי שיח’ – אתם יכולים להשתתף בהגרלה על עשרה מוצרי פרימיום מפנקים במיוחד: החל מרישיון נהיגה מלא כולל תיאוריה, שיעורים וטסט, עבור דרך טיסה זוגית לאירופה, 3,000 שקלים במזומן, כורסת ריקליינר מפנקת, פאה חדשה, עגלת סילברקרוס, אופניים חשמליים, מצלמה מקצועית, מחשב נייד ואפילו לימודי תעודה מלאים במרכז החרדי להכשרה מקצועית. מספיק לתרום 50 שקלים בלבד כדי לקבל כרטיס פרימיום להגרלה.

עמותת ‘עלי שיח’ הוקמה לפני 29 שנים במטרה לתת מענה לאנשים עם מוגבלויות ולבני משפחותיהם באמצעות מתן מידע להורים על זכויותיהם, מסגרות חינוכיות, דיור ייחודי לאנשים עם מוגבלויות, שילוב בעולם התעסוקה ועוד.

אז מה הצד שלכם נותן? לחצו על הקישור הזה כדי להתפנק!

הצד שלנו נותן דירה: כמה מילים על הקמפיין הענק של עלי שיח 1

הצד שלנו נותן דירה: כמה מילים על הקמפיין הענק של עלי שיח 2

הצד שלנו נותן דירה: כמה מילים על הקמפיין הענק של עלי שיח 3

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן