מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מכירים את זה שאתם “מגלים” אפליקציה חדשה וחושבים לעצמכם איך זה שלא היה לכם אותה עד עכשיו? הנה כמה אפליקציות מגניבות שלצערי לא תוכלו להוריד לטלפון שלכם
SIUR MOCHOT
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מכירים את זה שאתם רואים אפליקציה חדשה ונדהמים מהפשטות שלה ויחד עם זאת מהרעיון הגדול שעומד מאחוריה? זה מה שקרה לי כשראיתי כמה אפליקציות מגניבות שאפיינו ועיצבו תלמידות סיעור מוחות בקורס UI-UX המקצועי.

בטקס הגשות גמר והשקת אפליקציות שנערך בשבוע שעבר בבית Netcraft Academy מבית אלעד מערכות, תלמידות סיעור מוחות הציגו עשרות אפליקציות שימושיות לאחר אפיון ועיצוב. קיבלתי גישה לכמה עבודות ופשוט התפעלתי מהיכולת של מעצבות צעירות להבין את רזי המקצוע ולעצב חוויית משתמש כל כך טובה.

“זה לא סוד שאחד התחומים החמים הוא לאפיין ולעצב אתרים, אפליקציות והיום זה ממשיך לכיוון מערכות מתקדמות למשרדי ממשלה וארגונים גדולים”, אומרת לי מרים שרביט, מנהלת סיעור מוחות. “כל משרד מבין היום שהוא צריך לאפיין את המערכת הפנימית שלו לצורך הבלעדי של המשרד ולשימוש המדויק של העובדים. זה חתיכת מקצוע שיושב על ידע כללי בעיצוב, בהבנת לקוח, בריף ומדיה”.

שרביט אומרת שהקורס המיוחד בסיעור מוחות הוא הטוב ביותר בענף ולצורך כך רקחה שיתוף פעולה עם האקדמיה של נטקראפט מבית אלעד מערכות. “השבוע סיימנו את המחזור השביעי של הקורס הזה והבוגרות שלנו משתלבות במשרדים ממשלתיים, במשטרה, בבורסה, באלעד מערכות, בחברות הייטק וסטארטאפ מובילות במשק כמו WIX ועוד. מדובר במשרות הכי טובות ומותאמות לשוק העבודה העתידי”.

במהלך הקורס התלמידות עורכות היכרות מעמיקה עם עולם חוויית המשתמש (UX), לומדות את המונחים המקצועיים, את הבסיס המדעי, שמות דגש על הפרקטיקה ושיטות עבודה נכונות, רואות דוגמאות מפרוייקטים שנעשו בשטח, ועורכות תרגילי התנסות אישיים.

בסופו של תהליך הלמידה, הן יודעות את כל מה שמומחה חוויית משתמש צריך לדעת בתחומי הרשת, הסלולרי והאפליקציות, מסחר אלקטרוני, עקרונות פסיכולוגיים ועוד. החל ממחקר המשתמשים המקדים, עבור בתכנון ארכיטקטורת מידע ואפיון מונחה משתמש דרך שימוש בכלי ניתוח ובדיקות שמישות ועד להכרת שימוש מעשי בכלים המתקדמים ביותר.

כשאני שואל את שרביט על האפליקציות שהבנות הציגו, וחלק מהן אולי כבר קיימות בשוק, היא אומרת שזה בדיוק האתגר. “לפעמים אתה לא צריך להמציא את הגלגל מחדש כדי להצליח. מספיק שאתה מוצא נישה ומציג יתרון בולט כדי לכבוש את השוק. חלק מהתלמידות אכן סקרו מתחרים בקטגורייה שבחרו להציג, הציגו את היתרונות והחסרונות והביאו יתרון שלא קיים בשוק”.

קבלו קצת טעימות:

רחלי אטיאס, STYLE ROOM – לעצב את החדר בדיוק כמו שחלמתם

פרזנטציה כהלכתה: הנה כמה אפליקציות שעדיין לא זמינות להורדה 1

אסתי ברים, EASY BUY – איתור נציג שירות בקניות

פרזנטציה כהלכתה: הנה כמה אפליקציות שעדיין לא זמינות להורדה 2

ענת רטייזר, glutee – חיים קלים ללא גלוטן

פרזנטציה כהלכתה: הנה כמה אפליקציות שעדיין לא זמינות להורדה 3

אפרת לוי, Clutch- ניהול שעורי נהיגה למורים ותלמידים

פרזנטציה כהלכתה: הנה כמה אפליקציות שעדיין לא זמינות להורדה 4

שושי בוק, mini&me פתרון לסידור וארגון הארון family style

פרזנטציה כהלכתה: הנה כמה אפליקציות שעדיין לא זמינות להורדה 5

שירה פורוש, loo finder

פרזנטציה כהלכתה: הנה כמה אפליקציות שעדיין לא זמינות להורדה 6

נחמי אייזנבך, Mommy Click תקשורת יולדות עם בית החולים.

פרזנטציה כהלכתה: הנה כמה אפליקציות שעדיין לא זמינות להורדה 7

ההרשמה לקורס הבא מסתיימת! לסילבוס המלא לחצו כאן

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן