מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
כלי התקשורת החרדים ברשת לקחו חלק פעיל בקמפיין למען משפחתו של הרב דב פלאי – וזה מה שהם הצליחו לגייס
PALEI (1)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בשבוע שעבר התגייס עם ישראל בהמוניו למען יתומי משפחת פלאי. דמותו הפלאית של אבי המשפחה, הרה”ג ר’ דב פלאי, “המתמיד” ששימש כר”מ בישיבת ‘אוהל תורה’ ובישיבת ‘זוהר התורה’, נגעה בכל אחד שנחשף לקמפיין שנערך עבור המשפחה, ועם ישראל פתח את הלב ואת הכיס.

התוצאה: כמעט 3 מיליון שקלים שנאספו מהקהל הרחב בתוך פחות משבוע. מי שהוביל את הקמפיין בהתנדבות מלאה הוא יועץ תקשורת חרדי של אחד מראשי הערים במרכז הארץ, שהצליח להפיק את הקמפיין בעלות אפסית כמעט, זאת תודות לכלי תקשורת חרדים שנרתמו לטובת העניין כמעט ללא עלות, חברת קוזמאצ’ שסיפקה את הפלטפורמה הטכנולוגית ללא מטרות רווח, חומרי פרסום נלווים שהושגו אף הם במחירי עלות וכן עמותת ‘יד אליעזר’ שהקצתה חשבון בנק ייעודי לצורך ההתרמה.

מנתונים שהגיעו לידי פאשקעוויל עולה כי הקמפיין בדיגיטל החרדי הכניס כמעט 200,000 שקלים, זאת לפי החלוקה הבאה:

גולשי אתר ‘בחדרי חרדים’ תרמו 86,747 שקלים. עשרות אלפי המאזינים וחברי הקבוצות של ‘חדשות הסקופים’ תרמו 43,168 שקלים. גולשי כיכר השבת תרמו 42,686 שקלים. גולשי JDN תרמו 9546 שקלים. בהקשר של אתר JDN חשוב להדגיש כי הקמפיין עלה בו רק ביממה האחרונה שלו בעוד אצל האחרים הוא רץ 4 ימים, כך שבאופן יחסי ממוצע התרומות היומי שלו זהה לזה של כיכר השבת.

יועץ התקשורת שהוביל את הקמפיין ומעדיף להישאר בעילום שם מסכם: “לגייס 3 מיליון שקלים מהציבור הרחב למען המשפחה, בלי הכפלות וכמעט בלי עלויות, זה מרגש עד דמעות”.

לדבריו, את הקמפיין ליוו מספר דילמות באשר לאופי הראוי לו. “התלבטנו מאוד אם לפרסם סרטונים מהשעות האחרונות שלו. זה חומר לא פשוט, אבל מצד שני מניע לפעולה. לאחר לבטים והתייעצויות עם כל הנוגעים בדבר הוחלט לפרסם אותם. ואכן, הציבור החרדי התגייס בהמוניו, ויחד עם כלי התקשורת ונותני השירות האחרים הוכיח שוב עד כמה הוא מלא חמלה, עזרה וחסד”.

הדיגיטל החרדי התגייס למען האלמנה והיתומים – הגולשים של מי תרמו הכי הרבה? 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן