מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
חיפשנו את המונח ‘פרסום חרדי’ בגוגל ומצאנו את עצמנו, כמובן, ואת האתר החינני של משרד הפרסום החרדי מילר פוינט. אם אתם רוצים להכיר את המגזר החרדי בפן השיווקי שלו, כדאי שתציצו
miller point 3
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

“אם אתה לא שם – אתה לא קיים”, אומרים יודעי דבר ללקוחותיהם בארשת פנים רציניות על פלטפורמות שונות לפרסום. פעם זה על לוחות מודעות ושלטי חוצות, פעם על רדיו ופעם על מקומון בעיר נידחת שאיש לא שמע עליו. בעשור האחרון אומרים זאת בעיקר על האינטרנט. אין לעסק שלך אתר? כנראה שהוא לא באמת קיים.

לכאורה מי שצריך להבין וליישם זאת הם אנשי פרסום, אולם המצב בשטח מעיד בעיקר על סנדלרים שהולכים יחפים. מי שמקדם באינטרנט את שירותי הפרסום למגזר החרדי הם בעיקר אנשי דיגיטל חרדים. למשרדי הפרסום המסורתיים כמעט אין נוכחות באינטרנט. אם תקלידו בגוגל שמות של משרדי פרסום חרדים סביר להניח שתגיעו לאתר פאשקעוויל. כאשר מחפשים את הביטוי ‘פרסום חרדי’ – התוצאה הראשונה והשניה יובילו אתכם אלינו, והשלישית, נכון להיום, לאתר של מילר פוינט.

רוצים לפרסם למגזר החרדי? בואו להכיר אותו 1

האתר של מילר פוינט מעוצב כדבעי ומעוטר לכל אורך הדרך במשפטים מעוררי מחשבה ומוטיבציה. בראש האתר ניצב שמו של המשרד לצד סגולה נדירה: “משרד הפרסום שמביא לך עוד מיליון לקוחות”. הכותרת הזאת בהחלט מסקרנת, מעודדת ומפרגנת. עוד פרט חשוב שתפס אותנו הם תחומי הפעילות של המשרד: פרסום, שיווק, יח”צ, דיגיטל, הצלחות. בהחלט מרשים.

רוצים לפרסם למגזר החרדי? בואו להכיר אותו 2

אין זה סוד כי משרד פרסום חרדי עם אתר אינטרנט זה לא דבר טריוויאלי, אף למשרדים גדולים המספקים ללקוחותיהם גם שירותי דיגיטל. מן הראוי והמתבקש היה שכל מי שמספק שירותי דיגיטל יאפשר ללקוחותיו הפוטנציאליים ללמוד על אודותיו באמצעות אתר תדמית כזה או אחר, אך המצב לגמרי מאכזב. לכן, המשפט הראשון שתפס אותנו כשהתחלנו לסקור את האתר, פגע לגמרי במטרה: “אל תלכו להיכן שהדרך מובילה. לכו היכן שאין דרך, ותשאירו עקבות (הפילוסוף ראלף וולדו אמרסון)”. מישהו שם לוקח את הפילוסופיה כדרך חיים ומיישם אותה הלכה למעשה.

רוצים לפרסם למגזר החרדי? בואו להכיר אותו 3

בהמשך תמצאו עוד שלושה או ארבעה ציטוטים רלוונטיים עם הסברים קצרים מצורפים וזה לגמרי זורם ומפתיע. אם היינו מתבקשים לכתוב ביקורת על הטקסטים, היינו מתייחסים רק לקטע המציין את הערכים של המשרד: “לברוא קמפיינים נהדרים, להוביל את המחנה, ליצור יש מאין, לכוון לאן שצריך, ולהביא לעולם של הלקוחות שלנו הצלחות חדשות”. בקריאה בלתי משוחדת, זה נראה כמו הערכים של האחד והיחיד שאין עוד בלתו בכל העולמות כולם. אפשר ליצור קמפיינים נהדרים, להוביל מהלכים פורצי דרך ולחנך שוק, גם בלי להציג יכולות השמורות לבורא עולם הכל יכול.

דף הבית של האתר מזמין בצורה חיננית ליצור קשר, לקבוע פגישה ויש אפילו זרזים קבועים ליצירת קשר טלפוני או אפילו שליחת הודעת ווטסאפ. כמה נחוץ בימינו. אהבתם? רוצים לדבר איתנו? שלחו ווטסאפ ונקבע. אנחנו יודעים שזה פיצ’ר בסיסי ומתבקש אבל גם אתר אינטרנט זה דבר בסיסי ומתבקש והעובדה היא שלרוב משרדי הפרסום אין אחד כזה.

בסוף, אחד הדברים הכי חשובים באתר הוא התוכן. איך הוא כתוב? האם הוא משכנע? מניע לפעולה? מקדם את האתר במנועי החיפוש? נראה שבמילר פוינט מכירים גם את הנושא הזה ומפעם לפעם רבקה גרינברג (עובדת המשרד) מפרסמת בבלוג כתבות מעניינות על שיווק למגזר החרדי והכותרות, איך לא, משרתות את האינטרסים של כל המעורבים בדבר. הנה כמה דוגמאות: משרד פרסום חרדי ב 2019; סטוריז, כאן ועכשיו; שיווק למגזר החרדי; זווית אחרת למשרד פרסום חרדי; תוצאות, דרכי פעולה ומה שביניהם; מילר פוינט – משרד פרסום חרדי בעולם החדש; פרסום למגזר החרדי, כל הסיבות לבחור מילר פוינט; פרסום למגזר החרדי בשנת 2020.

רוצים לקרוא תוכן מעניין? אנחנו ממליצים!

קישור לאתר מילר פוינט

קישור לכל הכתבות המעניינות

 

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן