גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
חמש הפרסומות הכי אפקטיביות ביוטיוב נחשפו • סגל: “בדיגיטל חשוב מאוד לדבר בגובה העיניים, אנו מצליחים לחצות גבולות בין אנשים ומגזרים” • ומה עוד הופך את הסרטונים של ‘טורבו’ למוצלחים במיוחד? • כתבה שלא תצליחו לדלג עליה
turbo digital
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

במגרש של הגדולים: סוכנות הפרסום “טורבו דיגיטל” של שולי סגל זלוטסקי מככבת בין משרדי הפרסום הגדולים בישראל במדד הפרסומות של יוטיוב ו-ynet. במדד בוחנים את הפרסומות לא רק לפי מספר הצפיות ה’יבש’ שלהן, אלא בעיקר לפי משך הצפיה, אחוז צפיות אורגניות, אינטרקציה וקריטריונים נוספים.

היום דווח על חמש הפרסומות הזכורות ביותר לחודש ינואר 2020, כאשר לראשונה מצליחה להתברג סוכנות פרסום חרדית לדירוג היוקרתי. בכך מצטרפת ‘טורבו דיגיטל’ למשרדי הפרסום ‘יהושע’, ‘Blink Hava’, ‘באומן בר ריבנאי’ ו’אדלר חומסקי’. אלא שכאן מגיע טוויסט: כל משרדי הפרסום השתמשו כל אחת בסוכנות מדיה אחרת, כאשר ‘טורבו דיגיטל’ הם היחידים שאחראים גם לקריאייטיב והפרסום וגם לטרגוט ולפרסום במדיה.

בכך, ‘טורבו דיגיטל’ כובשת יעד נוסף ושמה את עצמה על שולחן הכבוד. רק בשבועות האחרונים נבחרה שולי סגל זלוטסקי, בעלת סוכנות הפרסום ‘טורבו’, לאחת מארבעים המשפיעים של המגזר החרדי. זאת עקב ההצלחה המרשימה של ‘טורבו’ בגיוס עשרות מיליוני שקלים בשנה האחרונה.

הפרסומת המדוברת היא של עמותת “מעט מן האור“. מדובר בקמפיין של גיוס כספים לטובת משפחה בת חמשה ילדים שהקטן שבהם חולה בסרטן גזע המוח. הסרטון הגיע ליותר מ-1.3 מיליון צופים וכבר בתוך שבועיים וחצי נאסף הסכום המבוקש להצלת הילד הקטן.

שוחחנו עם שולי סגל זלוטסקי על הצלחת הקמפיין והיא מספרת לנו עד כמה: “למעשה” – אומרת סגל – “מדובר בעמותה חדשה שאפילו לא היה להם מיתוג, האתר שלהם עדיין בבניה אבל אמרנו שצריך לתת קמפיין בכל הכוח. ואכן הייתה הצלחה ברוך ה’, גם מבחינת אחוזי צפיה בסרטון, אינטרקציה, תפוצה אורגנית, שיתופים ופרמטרים נוספים”.

איך מצליחים באמת להגיע לכזה הישג שלא מבייש את משרדי הפרסום הגדולים והוותיקים בישראל?

“אני תמיד אומרת שהתוכן הוא המלך. לפני שתוכן עולה אני תמיד עוברת עליו כמה פעמים על מנת שזה לא יהיה ‘עוד קמפיין’ ו’עוד סרטון’, אלא משהו ממש מיוחד. למרות שיש לנו ב’טורבו דיגיטל’ צוות גדול, את עבודת הבימוי והתסריט אני שומרת לעצמי. התחושה הזו ממלאת אותי מאוד”.

איך בעצם את מגדירה את ‘טורבו דיגיטל’?

“אנחנו לא ‘משרד דיגיטל חרדי מעולה’, אלא ‘משרד דיגיטל מעולה’. יש מהפכת דיגיטל שבאה לעולם ואנחנו חלק ממנה. בדיגיטל חשוב מאוד לדבר בגובה העיניים, אנו מצליחים לחצות גבולות בין אנשים ומגזרים, בנוסף בדיגיטל צריך לדבר מלב אל לב, אסור לנו לשכוח שבשונה מהפרינט, הדיגיטל הוא חזותי הרבה יותר כך שמאוד חשוב להתחבר לקהל שלנו כמה שיותר. אנחנו נוגעים לאנשים בנקודה הפנימית שלהם, וברוך ה’ הקמפיינים מצליחים בזכות הגישה הזו”.

אני מבקש לשאול שאלה נוספת אך סגל דוחקת בי לסיים את השיחה. יש לקוח שממתין על הקו השני להצעה בנוגע לקמפיין דיגיטלי. עד שלא שקעה השמש של קמפיין אחד, זורחת השמש של קמפיין נוסף.

אנו ממתינים בקוצר רוח למדד הפרסומות של פברואר 2020 כדי לראות איזה קמפיין של ‘טורבו’ ייכנס הפעם לרשימת חמש הפרסומות הקריאטיביות ביותר בישראל. כאמור, מדובר במדד מבית גוגל ויוטיוב שמחשב מספר פרמטרים: ביניהם צפיות אורגניות, אינטרקציה, שיתופים ומשך הצפיה בפרסומות.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן