מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
שלטי הרחוב עוברים מתיחת פנים משמעותית ומורדי מזרחי, מנכ”ל ‘כלל גלגלי פרסום’ אומר: “נותנים תמיד דגש על חדשנות” • עד כמה הפרסום בשלטי חוצות נותן מענה ב-2020? יצאנו לבדוק
clal (1)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

תושבי הערים החרדיות אלעד, ביתר, בית שמש, מודיעין עילית ובני ברק, ראו בימים האחרונים על לוחות המודעות ברחובות ובשלטי החוצות בעיר את הפרסומות של המותג פיוזטי, מבית החברה המרכזית למשקאות קלים. אלא שהפעם לא היה מדובר בעוד מודעה אלא בשלטי ענק שמשתרעות על כל לוח המודעות ואף יוצאות ממנו, כפי שניתן לראות בתמונות. הדפסה והדבקה של מודעות מעין אלה דורשת יצירתיות ומחשבה רבה ואף עולות יותר, הן מבחינת חומרי הגלם והן מבחינת ההפקה והתקנה.

שוחחנו עם מורדי מזרחי, מנהל חברת כלל גלגלי פרסום, החברה האחראית על ההדבקה וההפצה של השלטים שהפכו לשיחת היום בריכוזים החרדיים. לדבריו, “כולם רואים את השלטים הגדולים, לא ניתן להתעלם מהם, זה ענק, זה בגובה העיניים והכי חשוב במיקומים הכי מרכזיים בערים החרדיות. לאורך כל השנים אנו מזהים את הצורך בחידוש במדיות, יצירת עניין ובאזז גדול יותר לחברות ולמשרדי פרסום. בשנים האחרונות התרחבנו והוספנו לפלטפורמת השלטים גם את הערים בית שמש ואלעד, נוסף לבני ברק, ביתר עילית ומודיעין עילית”.

לדבריו, החידוש הנוכחי נעשה כעת בצורה ייחודית עבור פיוזטי, “אבל בהמשך אני משער שגם מותגים וחברות נוספות יפעלו באותה השיטה עם רעיונות משלהם. הקרדיט על הרעיון לצאת מהקופסה והקריאייטיב הוא של משרד הפרסום בריליאנט, שמטפל בתקציב פיוזטי”.

אומרים שהפרינט מת. אתה רוצה לומר שאין ירידה בהיקף תקציבי הפרסום בלוחות המודעות ובשלטי החוצות?

“ההיפך הוא הנכון. כשהתחלנו לפני יותר מעשרים שנה, היינו מדביקים מודעות בשחור לבן, אחר כך התקדמנו לנייר זוהר עם הדפסה בצבע אחד, לאחר מכן התקדמנו להדפסה בצבע. בד בבד הלקוחות רצו מודעות יותר גדולות, יותר ייחודיות ויותר ‘לבד’. אם בהתחלה הם הסתפקו בחצי גיליון, אחר כך הם דרשו גיליון שלם, גיליון כפול, ואת שלטי הענק, כמובן. אנחנו תמיד נותנים דגש על חדשנות וכמובן שהתקציבים רק עולים בהתאם”.

הלקוח לא רוצה רק ביוטי וגימיקים, הוא רוצה גם עלייה במכירות. עד כמה זה אכן משפיע על המכירות?

“למעשה, הפלטפורמה שלנו היא היחידה שמגיעה לכל שכבות ותתי המגזרים בציבור החרדי. גברים, נשים, מבוגרים וצעירים, מודרנים ושמרניים. כל החרדים נמצאים ברחובה של עיר במהלך היום, אם בהליכה וחזרה לכולל, למקומות העבודה, לשים את הילדים בגן, בתלמוד התורה וכן הלאה. כאשר אתה מפרסם באינטרנט אתה לא מגיע לכולם, כאשר אתה מפרסם בעיתון מסויים אתה מגיע לקהל היעד שלו בלבד. אך כאשר אתה מפרסם ברחובה של עיר, בפרט כאשר מדובר בפרסומת שתופסת את העין, אזי הפרסומת אפקטיבית בהרבה.

“בנוסף לכך, שלטי החוצות בריכוזים החרדיים אמורים להישאר במשך שבועיים. אין עוד פלטפורמה פרסומית שבה ניתן לפרסם במשך זמן כה רב וממושך. בצורה כזו אין ספק שהמסר הפרסומי אכן נקלט. אנחנו עובדים עם החברות הגדולות במשק מזה כשני עשורים ולסיכום אני יכול לומר לך שהפרסום בשלטי חוצות חי ובועט יותר מתמיד וממש לא מת. לוחות המודעות ושלטי החוצות מביאים תוצאות מצויינות וכמו תמיד בסייעתא דשמיא אנחנו רק מתקדמים ומתייעלים יותר”.

מחוץ לקופסה: הדור החדש של מודעות הרחוב ושלטי החוצות 1  מחוץ לקופסה: הדור החדש של מודעות הרחוב ושלטי החוצות 2 מחוץ לקופסה: הדור החדש של מודעות הרחוב ושלטי החוצות 3מחוץ לקופסה: הדור החדש של מודעות הרחוב ושלטי החוצות 4

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן