כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
הדור החדש בתקשורת החרדית משנה את פניו. ‘מדורת השבט’ כבר לא משפיעה, עיתונאים רבים מתפרנסים ‘מהצד’ וחלק מהתעשייה בכלל בטוויטר. עשרה משתתפים סיימו סדנת יח”צ חדשה שעושה סדר ומעניקה כלים מעודכנים ליחצן העתיד. כל הפרטים
WhatsApp Image 2022-04-03 at 10.23.45 PM
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

רבות מדובר על שינויים טקטוניים בעולם התקשורת החרדי. כאשר כל קהילה וחסידות מחזיקה בעיתון משלה, נשאלת השאלה כיצד עובדת תעשיית היח”צ בשנת 2022. האם כדאי לעבוד מול התקשורת המסורתית או זו המתחדשת והדיגיטלית? האם לעבוד מול קווי נייעס או עדיף בכלל הודעות דוברות בווטסאפ ובטוויטר? מה ההשפעה של הרדיו החרדי על מאזן הכוחות התקשורתי ומתי כדאי להכניס לתמונה אתרי אינטרנט ומשפיעני רשת?

בימים האחרונים הסתיימה סדנת יחסי ציבור ותקשורת מבית ‘פאשקעוויל’ בשיתוף המכון לאינטגרציה של אוניברסיטת בר-אילן, בהנחיית יועץ התקשורת הוותיק יוסי צלניקר.

תחילה, המשתתפים קיבלו סקירה היסטורית על העיתונות החרדית לגווניה וסוגיה, מראשית ימי הפרינט באירופה ועד אחרון הצייצנים החרדים בטוויטר, בשילוב סיפורים לא ידועים על עולם התקשורת במגזר החרדי וחוויות מאחורי הקלעים של עבודתו כעיתונאי וכאיש יח”צ ומנהל קמפיינים במהלך העשור האחרון.

משתתפי הסדנה למדו איך עושים יח"צ אפקטיבי בעידן הטוויטר 1

בהמשך קיבלו הדרכה מעשית מפורטת עם טיפים מקצועיים שנצברו במהלך השנים: איך להפוך ליחצן טוב יותר, כיצד לנסח הודעות לתקשורת, טריקים שהופכים כל סיפור משעמם לידיעה מעניינת והמחשות ודוגמאות מהשטח.

“זה אחד הקורסים הטובים שאני מכיר בתחום המדיה”, אמר חֶיְמִי אייזנברג, ראש המכון לאינטגרציה באוניברסיטת בר אילן, שהעניק פיקוח אקדמי על התכנים. “לדעתי, גם מנהלי מחלקות ואנשים במגזר הציבורי, ולא משנה באיזו עבודה עובדים, חייבים לעשות את הקורס הזה, כי בעצם כל הזמן אנחנו מדבררים את עצמנו, גם בבית, גם בעבודה, גם כשנתקלים בבעיה מול רשויות ובהרבה מקרים אחרים”.

משתתפי הסדנה למדו איך עושים יח"צ אפקטיבי בעידן הטוויטר 2

לקראת סיום הסדנה המשתתפים הציגו פרזנטציות מקצועיות עם תוכניות יחסי ציבור שהגו עבור לקוח מאתגר תקשורתית.

משתתפי הסדנה למדו איך עושים יח"צ אפקטיבי בעידן הטוויטר 3 משתתפי הסדנה למדו איך עושים יח"צ אפקטיבי בעידן הטוויטר 4 משתתפי הסדנה למדו איך עושים יח"צ אפקטיבי בעידן הטוויטר 5

בהמשך נהנו מהרצאה מאלפת של ינון פלח, עורך ראשי של רשת ‘קו עיתונות’, אשר החל את דרכו המקצועית בענף התקשורת לפני 25 שנה (!). הוא הציג בפני התלמידים את נקודת מבטו על התחום, סיפר חוויות מקצועיות, ערך סשן שאלות ותשובות וחילק טיפים מקצועיים בסגנון עשה ואל תעשה.

משתתפי הסדנה למדו איך עושים יח"צ אפקטיבי בעידן הטוויטר 6משתתפי הסדנה למדו איך עושים יח"צ אפקטיבי בעידן הטוויטר 7

המשתתפים יצאו מהסדנה עם הרבה כלים מעשיים להתחלת דרך חדשה, עם תעודת מקצועית של המכון לאינטגרציה – אוניברסיטת בר-אילן ופאשקעוויל. הרישום למחזור השלישי ייפתח אי”ה מיד לאחר חג הפסח.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן