כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
פותחים את שנת 2023 בהפקה אחרת: קבוצת ‘גיל גרופ’ של דוד גלפרין ו’אולטרה פרויקטים’ של דבורה עמנואל מאחדים כוחות ופותחים חברה משותפת חדשה “אולטרה – אירועים, הפקות ופרוייקטים”. כל הפרטים
ULTRA
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בשורה בעולם הפקות האירועים במגזר החרדי: קבוצת תקשורת שיווקית ומדיה המובילה ‘גיל גרופ’, ו’אולטרה פרויקטים’ החזקה בעולם הפקות האירועים ופרוייקטים בבעלותה של דבורה עמנואל התאגדו יחדיו ומקימות חברה משותפת חדשה בשם “אולטרה”. מדובר באירוע משמעותי בתחום הפקות האירועים ההולך וגדל במגזר החרדי, כאשר חיבור בין שתי חברות חזקות וותיקות יוצר מכפיל כוח במטרה לתת מענה מקצועי ומתקדם ללקוחות תוך מקסום הניסיון, הוותק וההבנה במאפייני הציבור החרדי.

קבוצת ‘גיל גרופ’ מובילה את תחום שיווק פרסום ופתרונות מדיה מתקדמים, בדגש על המגזר החרדי. החברה שמה לה למטרה לספק מענה מקיף, מלא ומגוון לכל צרכי לקוחותיה בצורה מיטבית כאשר היא מאגדת בתוכה את כל השירותים והקטגוריות במקום אחד. גיל גרופ הזוכה להערכה רבה מצד מאות לקוחות, ארגונים וחברות בכירות במשק, מאמינה בהשקעה בשירותים ממוקדי תוצאות עבור לקוחותיה, בשאיפה למצוינות ובתודעת שירות כערך עליון.

חברת ‘אולטרה פרויקטים’ בראשות דבורה עמנואל, גדלה והתרחבה מאד בשנים האחרונות בתחום הפקות האירועים וניהול פרויקטים, ושמה הטוב הולך לפניה במקצועיות ברמה גבוהה ובמתן מענה מקיף ללקוח, בבנייה קריאטיבית, ארגון לוגיסטי, אופרטיבי וחוויתי. מאחוריה הפקות רבות של אירועים, ועידות, השקות, וירידים ימי עיון מוצלחים לציבור החרדי, שהציבו אותה בשורה הראשונה בתחום.

במהלך השנים החברות עבדו יחד על מגוון גדול של פרוייקטים ושיתוף הפעולה הפורה והמוצלח בין החברות הביא להצלחות גדולות ללקוחות, השפה המשותפת והערכים ההדדיים הביאו לחברות הישגים מעל המצופה.

דוד גלפרין, יו”ר ובעלים של קבוצת גיל גרופ: “אנחנו גאים לעשות צעד נוסף במימוש חזון קבוצת גיל גרופ, להמשיך לצמוח ולאחד תחת קורת גג אחת את מגוון השירותים בענף הפרסום והשיווק עבור לקוחותינו. תחום הפקות האירועים בציבור החרדי התפתח מאד בשנים האחרונות ואני שמח לאחד כוחות עם אולטרה פרוייקטים, מהמקצועניות והמצליחות בתחום, ומשוכנע כי החברה החדשה ‘אולטרה’ תביא את השירות לרמה הגבוהה ביותר”.

דבורה עמנואל: “חברת אולטרה פרויקטים עוסקת כבר שנים בתחום הפקת אירועים וניהול פרויקטים בהצלחה רבה, ואני שמחה לקחת את התחום צעד גדול קדימה עם חברת ‘אולטרה’ במטרה לתת ללקוחות מענה רחב יותר תחת קורת גג אחת. במהלך השנים עבדתי רבות עם קבוצת גיל גרופ והתרשמתי מהמקצועיות וההבנה בתחום. אני בטוחה ששילוב הכוחות בין שתי החברות, עם הניסיון, ההבנה במגזר החרדי ותודעת השירות הגבוהה ייצור בעזרת ה’ עידן חדש בתחום אירועים, בהפקות ופרוייקטים”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן