כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
דירה נאה הפקה מושקעת - צילום: עוזי פורת
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

המהדורה האחרונה של ליל שישי בשטיבל לשנת תש”ע יוצאת לדרך, חביבה מתמיד.

לקראת השנה החדשה יש לנו וידוי קטן: אם היינו יודעים לפני כמה וכמה [וכמה] חודשים, כשהתחלנו לבנות את הקונספט של מהדורת ליל שישי, כמה זמן זה יגזול מאיתנו, יכול להיות שלא היינו מתחילים. אבל הנה אנחנו כאן עם 17 מהדורות מיוחדות ומלאות, סוגרים שנה עמוסה בפרסומות משובחות ופעילויות מיוחדות. את האמת, אנחנו לא יודעים עדיין כמה זמן אנחנו נמשיך עם המהדורה, אבל כל עוד שאנחנו כאן נפגשים מידי ליל שישי, זה עושה אותנו מאושרים. אז בינתיים נמשיך…

לחצו PLAY על הנגן, למהדורה החמישית של  ‘הותר לפרסום’ עם איתן דובקין, המשודרת ברדיו קול ברמה מידי ליל שישי בשעה 20:00 בערב. האזנה עריבה.

עדכונים מהשטיבל

  • כמו שדיוחנו פה בשבוע שעבר, בשעה זו נערך אירוע חידון שמירת הלשון של חברת בזק, באולמי ראסל ברמת גן, בניצוחו של משרד הפרסום אפיקים. לכבודם ננצור את לשוננו ולא נגיש השבוע את פינת הרכילות.
  • דיווחנו על השירות החדש של גלית איטליה, גליסינג? אם אתם לא זוכרים, או לא שמעתם, מדובר בשירות חדש ומקורי של ‘ליסינג לפאות’ בו ניתן לרכוש פאה בליסינג ולקבל בתמורה תחזוקה שוטפת מדי חודש, והחלפת הפאה פעם בשנה. לא רק אנחנו התעניינו, גם בעיתון הנפוץ במדינה, ישראל היום, מצאו לנכון לעסוק בסיפור וידיד המערכת יהודה שלזינגר סיפר על התופעה לקוראות שלא נמנות על קהל היעד. ואולי כן.
  • גם במרכז ההדרכה פרוג החלו בסדנאות מיוחדות לגרפיקאיות שרוצות להשתלם בקורטוב קריאייטיב. דפנה פרל, בוגרת בצלאל ומרצה בתחום הפרסום, מעבירה סדנה מרתקת והתלמידות יותר ממרוצות. איך אנחנו יודעים? תשאלו אותן!
  • מפרוג לפראג, ומפראג לפרוג: מר נורמן (נחמן) אייזן, היועץ המשפטי לאתיקה של הבית הלבן והנשיא אובאמה, מונה לאחרונה לשגריר ארה”ב בצכי’ה – שבסיסו בפראג. מר אייזן, הגיע השבוע לביקור בישראל וערך סיור בבני ברק יחד עם הרשל קליין, ממובילי תוכנית מפת”ח – מפעלי תעסוקה חרדים. השגריר ביקש להתרשם מקרוב אחר תופעת לימודי המקצוע במגזר החרדי, ומארחו הוביל אותו לסיור במרכז הדרכה המקצועי של ‘פרוג’, שם למדו באותה שעה עשרות אברכים. הבשורה: מר אייזן הבטיח כי יבקש משגרירות ארה”ב בישראל לגלות מעורבות ולקדם את מערך הלימודים המקצועיים במגזר החרדי.
  • ואם אנחנו כבר בענייני לימודים. המחזור השני של קורס פרסום בלומדה החל השבוע את הלימודים. למי ששואל, בימים הקרובים עדיין אפשר לקפוץ על הרכבת, אז הודרוב. בנוסף מסתבר כי גם בעזרת נשים יש ביקוש רב לקורסי פרסום, עיתונאות ויחסי ציבור. כשיש ביקוש אז פותחים קורס. ההרשמה בעיצומה.
  • תקציב חדש למגזרים: בית החולים ביקור חולים ובפרט מחלקת היולדות. חדי העין הבחינו שבעיתון המבשר התמונות של חדר הלידה הוחלפו בתמונות אחרות, בעקבות צנזורה של הועדה הרוחנית. המודעה זכתה לפידבקים יפים מאוד, ואנשים תהו אם אכן מדובר בבית החולים ביקור חולים הנוסטלגי שבירושלים. לחדשנות כזו הם לא ציפו. יתר על כך, במודעה לא מופיע מספר טלפון ליצירת קשר. כששאלנו אם זו תקלה שתבוא לידי תיקון, הובהר לנו כי מדובר בקמפיין תדמיתי נטו, ועבודת השיווק להבאת יולדות לבית החולים הושלמה בתקופה האחרונה. קמפיינים תדמיתיים לא מצאנו הרבה מאוד זמן, ויפה לראות לפעמים שמישהו מפרגן תקציב רק כדי שנזכור שהוא קיים ולא כדי שנתקשר באותו רגע ונבקש להגיע ללידה דחופה.
  • בסופשבוע שעבר פורסמו שתי מודעות, של חברות מתחרות, עם אותו מבצע. מדובר כאמור, ברשתות הספרים ‘פלדהיים‘ ו’אור החיים‘, המנהלות מלחמה תרבותית על כיסו של הצרכן. אחד הצדדים טען באוזנינו כי הוא חושש שמדובר בהדלפה של אנשי המדיה למתחרים. אי אפשר לבוא ולהאשים מישהו כל כך מהר, אבל אי אפשר גם שלא לחשוד. מעניין איך זה ייגמר, אם בכלל.
  • אגב אור החיים, השלטים שרוססו על ידי סיקריקים לפני מספר שבועות הוחלפו בשלטים חדשים, אחרי שמנהלי הרשת הגיעו להסדר עם ראשי הסיקריקים. האם בקרוב נצטרך לעדכן על ההפגנה הבאה נגד פלדהיים? ימים ספרים יגידו.
  • במגזין “דירה נאה” החדש, עליו כבר כתבנו כאן, נערכה הפקת סטיילינג מדהימה בניצוחה של הסטייליסטית אלישבע גליקסברג והפרסומאית עפרה שמעוני. בין המותגים הרבים שהשתתפו בהפקה תוכלו למצוא: נעמן פורצלן, הומינר מזכרות, קנקנים, היי סילבר, שירת היין, פנטאוז וחד פעמית. קבלו תמונה 100ממת.
דירה נאה הפקה מושקעת - צילום: עוזי פורת
דירה נאה, הפקה מושקעת - צילום: עוזי פורת
  • ידינו נחום ברזעסקי היה עסוק מאוד בתקופה האחרונה וכעת אנו יודעים על מה הוא עבד כה קשה. סופסוף יצא לאור המגזין הברסלבאי המהודר “אוצרות” שביוזמתו ובהפקתו. המגזין כולל כתבות צבע מרהיבות ומרתקות ויחולק ככל הנראה גם באומן. קיבלנו כבר בדואר והספקנו להתרשם מעבודה מקצועית ומעניינת במיוחד. גם אם אתם לא ‘ברסלב חוסיד’, תוכלו למצוא עניין רב בחומרים המתפרסמים שם, ולקבל חיזוק לפני הימים הנוראים.
  • ועוד בעניין: לרגל 200 שנה לפטירת רבי נחמן החליטה ממשלת ישראל על הנפקת בול דואר מיוחד המציין את תורתו ומורשתו. על הבול מופיעה יצירה אומנותית של ציון קברו של רבי נחמן, מעשי ידי הצייר הרב ישראל יצחק בזאנסון, מרבני חסידות ברסלב. השקת בול המאתיים של ברסלב, מלווה ע”י השירות הבולאי בדואר ישראל בחגיגה של ממש לכל אוהדי ברסלב בכלל הציבוריות הישראלית. רק מעניין למה תיק היח”צ נמצא אצל קובי סלע ולא בבולטון פוטנציאל המטפלים בתיק רשות הדואר?
  • פרסום גיל מתפאר ברכש חדש, ארט-פלנינגית, בשם לאה בלוי. היא רק נכנסה וכבר מפיקה פרסום אינטראקטיבי מעולה שתוכלו לראות בכל בתי הכנסיות. מדובר במפות ניילון חד פעמי, בעובי פי שלוש מזה שאתם מכירים הנמכרים בחנויות, מפואר ועם המון מעלות. לשם המחשה, מלבד הצילומים המדגישים את היתרונות, לצד המודעה נתלה ניילון רגיל, אכול וקרוע באמצעות מזלג חד פעמי חדש. לעומת זאת, הניילון הייחודי שהם משווקים, נקי וחלק, והמזלג לידו, גם חד פעמי, אכול ופצוע. האם המתפללים יסבו לסעודה ליד לוח המודעות? נרוץ לשטיבל ונראה. ברכות ללאה בלוי על המינוי החדש, ואיחולי הצלחה לפרסום גיל עם הרכש החדש – לקראת השנה החדשה
  • שיתוף פעולה מעניין בין שני משרדי פרסום בינוניים [בתקציב] ובועטים [בקריאייטיב] פרסום מנטה ופרסום אגס. הלקוח האגסי מטבחי חן נותנים לכל המזמין מטבח, זיכוי ברשת ‘צורף’ של עד כ 2000 ש”ח לרכישת מכשירי חשמל. ואנחנו אומרים יפה.
  • גם רשת הבגדים קידישיק, עושה שת”פ מעניין עם מותג הכביסה וניש קליה. כל הרוכש ברשת קידישיק מעל 100 ש”ח יקבל ערכה להסרת כתמים מבית וניש קליה.
  • רשת הנעליים ‘פפאיה’ הפיקו לראשונה קטלוג למגזר החרדי. הופץ כאינסרט היום בעיתונים משפחה ובקהילה. בקטלוג מוצגים דגמים נבחרים מקולקצית חורף סתיו 2010 וכמו כן השקה של מותג נעלי צעד ראשון מבית פפאיה STEP ONE. במקביל עלה קמפיין פרסומי גדול במדיה החרדית.
  • מסתבר שבניגוד לעיתון “בדרך” של אגד, סופרבוס מתמידה בדרך וממשיכה להוציא לאור את ‘עיתונבוס’ – ביטאון התחבורה הציבורית של מודיעין עילית. בימים אלה ירד לדפוס הגיליון השלישי, המסקר את ההיערכות של החברה לקראת מבצע ההיסעים הענק לחגים הבעל”ט. על העריכה וההפקה הופקד עזריאל שטיינר מטריו, שאף הפך לצורך עבודתו לשמש (כמעט) כנהג סופרבוס ליום אחד. העיתון מופץ בכ-10,000 עותקים בכל תיבות הדואר במודיעין עילית.

תזוזות בענף

  • מתניה טל, קופירייטר, עוזב את משרד הפרסום אפיקים והוא פונה לאפיקים חדשים. גוד לאקי.
  • איילה מרברג, פלנרית, עוזבת גם היא את משרד הפרסום אפיקים לטובת משרה דומה בבולטון פוטנציאל.

מזל טובים

  • מזל טוב גדול לשרה’לה פוגל, בולטונית לשעבר ואג’נדה בהווה, ולבעלה החביב בועז, לרגל הולדת בנם. שתזכו לגדלו לתורה וכו’.
  • ומזל טוב למוטי על הבלקברי החדש. הנה תמונת פפראצי ראשונה על הסטנדר:

ליל שישי בשטיבל #17 4

ובנימה אופטימית זו, נאחל לכם שבת שלום!

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

8 תגובות

  1. מהדורה מענינת. הפעם היח”צ כבר לא נסתר אלא גלוי לחלוטין, עבה ומפורש. אבל למה לא? אם פרגנתם, נפרגן גם.
    ואגב בלוי, לאה או ברכה? כדאי שתחליטו…

  2. יפה שתיקנתם. (הייתי צריכה לציין כדי שלא יחשבו שאני המבולבלת)

  3. אחלה מהדורה.
    נקווה שגם בשנה הבאה לללא תפסיקו איתה

  4. בלבקרי= מפני שמאמן את ידו…..
    הסטנדר ממרכז העניינים? בקהילה? תפפרץ’ לנו… כבוד!

    ומנורמן נעבור ישר לאומן, כותרת מפוספסת

  5. כיף לקרוא את הפרגונים. בוודאי צדקתם, חבריי דינק וחוצ, שהמגזין הזה יכול לעניין גם, ואולי בעיקר, את אלה שלא נמנים על חסידות ברסלב. זו הגישה של המערכת הנ”ל מלכתחילה, להראות את הפנים היפות של החסידות, ויש לה פנים יפות.

    לינק ישיר לצפייה במגזין “אוצרות” תשע”א, למעוניינים:
    http://www.breslev.org/pdf/otrh71.pdf

  6. א. תודה על טו”ב מהדורות משובחות וטובות, תמשיכו עד תרי”ג, אח”כ תנו גיוון.

    ב. מה עם “הותר לפרסום” ?

  7. היי מהדורה יפה ומשובחת
    האאאא מוטי,
    לכן אתה מופיע כל הזמן מחובר? בגלל הבלייק ברי???
    תתחדש! ואני כבר חשבתי שעוד אנשים עובדים כמותי 24 שעות…
    שתכתוב/תדבר בו- רק דברים טובים! תשמע ותשמיע בו רק בשורות טובות!

    אגב, דיניקס.
    הנני, מצליח לשתות לבד, ללא אינפוזיה 🙂
    תודה על העזרה!
    הורויתי מאד מהמהדורה הנוכחית. עשירה ביותר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן