גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
השבוע בשטיבל: סאגת אפיקים-טריו עדיין לא ברורה • סימנים לבאזז טוב: הורדות לא חוקיות • מה הקשר של יוסי שריד לעולם הפרסום? • ולמה סדרת ריאליטי קאוצ’ינג בעולם הרדיו מעניינת אותנו • וכמובן, תוכנית הרדיו ‘הותר לפרסום’ ושאר ירקות. ייללא בלאגן…
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

ליל שישי בשטיבל #22 1

מהדורה כ”ב של ליל שישי בשטיבל יוצאת לדרך, טיזרית מתמיד. מתחילים כרגיל עם תוכניתו של איתן דובקין – הותר לפרסום – המשודרת כל ליל שישי בשעה 20:00 בערב ברדיו קול ברמה.

והשבוע בתוכנית: גדעון כץ מחברת IMP על תערוכת המזון הכשר שנערכה שבוע שעבר במנהטן, אייל גור האם יש קריאייטיב בפרסום החרדי, ספי בר חי בפינת המודעה הטובה והמודעה הגרועה של השבוע, דודי מנביץ מנכל אסם סחר על המבצע של אסם לציבור החרדי, פינת חדשות הפרסום של ישורון תורג’מן ועורכי השבועונים עם הכותרות.

[audio:http://pod.icast.co.il/4b19304e-eb5c-4586-8e5b-fc4dfbbc62c8.icast.mp3]

עדכונים מהרשת:

חברת האשראי PAYPAL השיקה השבוע את האתר גם בשפה העברית, וזאת לאחר כשנתיים שהקימה את השלוחה הישראלית. אין לנו מושג עד כמה זה ישפיע על עולם האינטרנט המקומי, אבל מה שבטוח שהולך להיות מעניין.

אף אחד לא יגיד לכם אתזה בקול רם, אבל אחד הסימנים המובהקים להצלחתו של שיר או אלבום כלשהו, היא מידת הפופולאריות שלו באתרי ההורדות הבלתי חוקיים. השבוע מסתבר שהופיע לינק להורדה של האלבום “כולנו עם חמודי” שהפיקו הצמד “ברמן הלפרט” עבור “שירותי בריאות כללית”. אז אם עדיין לא שמעתם את הדיסק, תיהנו.

בטקס רציני לגמרי השיקה עיריית בית שמש אתר אינטרנט מחודש, המציג מידע מעודכן יותר על הנעשה ברחבי העיר המתחרדת. על המלאכה: דובר העירייה מתי רוזנצוויג הקאליבר. צפייה משעשעת:

עדכונים מהשטיבל

הפיטורים ההמוניים בטריו: ביום שני שעבר, בראשון לחודש, עובדי המחלקה החרדית של ‘טריו’ קיבלו מכתבי פיטורין. מה קורה שם? האם כל עובדי ‘טריו’ הולכים הביתה? ביקשנו את תגובתו של יו”ר קבוצת אפיקים, יגאל רווח.

“מדובר בהליך פורמאלי של העברת הבעלות על המשרד”, אומר יגאל. “רוב עובדי טריו נשארים איתנו. חלקם יעברו למשרד ‘אפיקים’ המורחב, אחרים יישארו במשרד החדש שייפתח, אף הוא תחת השם ‘טריו’.

“כלומר, אחרי התהליך הזה, שיסתיים בשבוע וחצי הקרוב, יהיו שלושה משרדים תחת שליטת קבוצת ‘אפיקים’. הראשון הוא המשרד המגזרי לחרדים ‘אפיקים’, השני הוא ‘אפאק-טריו’ (השלוחה למגזר הערבי, אחרי המיזוג) והשלישי יהיה ‘טריו’ החדש.

“העובדים שקיבלו מכתבי פיטורין ייקלטו באחד המשרדים הללו. לכל משרד יהיה את התיקים שלו”.

יגאל רווח אומר שהנהלת ‘אפיקים’ כבר נפגשה עם הלקוחות וכבר עובדים על תוכניות עבודה לשנת 2011.

קול קורא: “כאן הכל קורא”. תלמידות ‘הבצפר’ הגישו את עבודות הגמר שלהן. בין התלמידות מצאנו את יעל, אשת ידידנו הר”ר חיים קליגר, מנהל השיווק של ‘המבשר’. למרות ש”אותו לקוח” לא מפרסם ביומון הנ”ל, אשתו נרתמה, יחד עם חברותיה לספסל הלימודים, להרים קמפיין מיוחד עבור… ‘פלדהיים’! לא נלאה אתכם בפרטים, רק נציג כמה עבודות ועובדות מוגמרות.
[audio:https://www.pashkevil.co.il/wp-content/uploads/2010/11/feldaim.mp3|titles=תשדיר פלדהיים]

ליל שישי בשטיבל #22 2
פאשקעוויל מיוחד

ליל שישי בשטיבל #22 3
עבודת גמר בבצפר - הפרינט לפלדהיים

שריד ופליטה: אותן תלמידות ‘הבצפר’, מגישות בימים אלה גם את עבודת הגמר בנושא יחסי ציבור. שתי נציגות מאותה קבוצה, יעל קליגר ודבי אנגלרד, נפגשו השבוע עם יו”ר מרץ לשעבר, יוסי שריד, כדי לשמוע ממנו מהי דעתו בנושא ההסתה כנגד החרדים. “עייפתי לשנוא”, אמר להן שריד. ‘בחדרי חרדים’ תיעד את המפגש ובועז לב ארי פרגן תמונה לגולשי פאשקעוויל. [לחצו כאן] לכתבה. [לחצו כאן] לתמונה של ‘זהירות נשים’ (יעל ודבי) בשיחה עם יוסי שריד.

עוד משהו קטן על ‘הבצפר’ (החילוני) ודי.

זה”ב בכנסת: במסגרת יום הבטיחות הלאומי לבטיחות בדרכים, נושא הזה”ב הועלה לדיון במליאת הכנסת השבוע, בה נכחו חברי כנסת וסטודנטים של ‘הבצפר’, אשר הוזמנו לקחת חלק ואף לקבל במה להציג את עבודותיהם בנושא. לראשונה במתחם הכנסת, הציגו הסטודנטים, בשיתוף חברת ‘כנען מדיה בתנועה’, תערוכה של פרסומות בנושא בטיחות בדרכים, תחת הכותרת ‘אם מסמסים לא נוהגים’.

ריאליטי ברדיו: בני גל, מחלוצי הפרסום החרדי ומי שייסד את משרדי ‘פרסום גל’, פרש מענף הפרסום בשנים האחרונות לאחר שנכנס לתחום ה’אימון היהודי’ למגזר החרדי. את זה כולכם יודעים. עכשיו, הוא מתחיל בסדרת תוכניות אימון אישי ברדיו ‘קול ברמה’. בני גל יאמן מאזינים בשידור חי, כאשר המאזינים יכנסו לתוכנית אימון מחייבת ובכל שבוע יתבצע מעקב אחר השינויים וההתקדמות שלהם בעקבות התוכנית. נשמע מרתק.

אנחנו רק שאלה: לפני מספר חודשים דיווחנו כי התקציב של ‘קריסטל’ עבר מ’בולטון פוטנציאל’ ל’מקאן אריקסון – השלוחה החרדית’. השבוע גילינו כי ‘בולטון פוטנציאל’ עדיין שולחים קומוניקטים למערכות העיתונים. מה קורה (מק)כאן?

עובדים נופשים: עובדי מגזרים (עשרים במספר) בילו בסוף השבוע האחרון (רביעי-חמישי) בים המלח, על חשבון המשרד. בתפריט: שינה בלילה במלון, אלכוהול, טרקטרונים, מסלול והרבה סמולטוקים. אחרי שעובדי ‘טריו’ בילו בחו”ל, ומגזרים בים המלח, לא נותר אלא להמתין ליציאה הבאה, תרתי משמע. העובדים לא יכולים לדרוש, אבל המעסיקים צריכים לחשוב על זה לבד.

בלי פוטושופ: הרשו נא לנו להעתיק קטע מתוך מדור ‘חדר ניתוח’ בעיתון ‘בקהילה’. המדור מארח השבוע את קופ”ח ‘לאומית’, בעקבות הקמפיין האחרון שלה. ומעשה שהיה, כפי שמסופר על ידי ‘טריו’, כך היה: “באחת המודעות, מופיע אברך צעיר שעומד ליד בניין גבוה. מודעה זאת יצאה לאחר יום צילומים בשטח פתוח בהשתתפות צלמים, סטייליסטים וכמובן – הדמות שבמרכזה. למחרת פרסום המודעה – קיבלנו טלפון נזעם מאישה שטענה שבעלה הוא זה שמופיע במודעה וכביכול השתמשנו בו ללא רשותו. היא אמרה כי שינינו לו קצת את האף ואת העיניים, הוספנו לו משקפיים, הבהרנו לו את העור, הרמנו לו את הסנטר, ‘עשינו לו פוטושופ’ וכו’. כשהבהרנו לה ששכרנו אדם בתשלום שהופיע והצטלם במיוחד לקמפיין, היא סירבה להאמין וניתקה את השיחה באכזבה… לא הבנו האם היא התאכזבה שבעלה לא מופיע בפרסומת, או בגלל שלא תוכל לדרוש פיצויים מהמשרד?

אביסלע פפארצ’י

איפה שרק תמצאו קופה של ועד הרבנים, תראו אחת של קופת העיר לצידה. גם במקומות הכי נידחים בארץ. אם ראיתם קופה בלי מתחרה לצידה, אנא דווחו על כך מיד.

ליל שישי בשטיבל #22 4
ראש בראש
ליל שישי בשטיבל #22 5
אפשר עדיין לתרום ישירות בכותל המערבי.
ליל שישי בשטיבל #22 6
וגם להתפלל בעצמכם, ולתחוב פתק. גם בלי פתק אלוקים שומע. לידיעה.

אנחנו יודעים שנמאס לכם. אבל בית ‘בקהילה’ ארגנו שבע ברכות מפואר למנהל הפיתוח העסקי של המערכת, עוזר דרוק, באולמי ‘נאות ירושלים’ בבני ברק. והיה ממש טוב. תודה לר’ דוד זילברשלג על הטרמפ ירושלימה ולידידנו קובי אריאלי על המונית עד הבית.

ליל שישי בשטיבל #22 7
חבר מערכת 'בקהילה' ורב מגדל העמק, הרי"ד גרוסמן, בסוד שיח.
ליל שישי בשטיבל #22 8
מתכננים מה לכתוב בטור הבא, לצד החתן.
ליל שישי בשטיבל #22 9
אחוות צלמים: משה גולדשיין, בועז לב ארי המסתתר ואליהו קובין בתמונה משותפת.
ליל שישי בשטיבל #22 10
הגרי"ד: "הייתי מוזמן לעוד מקום, אבל העדפתי לבוא לכאן". לידו: הרב יעקב ב. פרידמן.
ליל שישי בשטיבל #22 11
יועץ התוכן של 'בקהילה', אהרן קליגר, מתייעץ עם הרב יעקב ב. פרידמן מהתמונה הקודמת.
ליל שישי בשטיבל #22 12
הגרי"ד גרוסמן והזמיר דיקמן. בתווך: החתן דנן.
ליל שישי בשטיבל #22 13
שמואל מאיר הירשמן משוחח עם יעקב איזק. ביניהם: יעקב רייניץ. משמאל: אברימי קרויזר.
ליל שישי בשטיבל #22 14
על הא ועל דא. מנחם כהן ובנימין גרנות.

גם באזור מיר הדוכנים ממלאים את הסמטאות והמתחם הצפוף הפך לשוק קד”מ. אוטוטו הרבנים יתעצבנו ויצטרכו לסגת. ואולי לא. בינתיים, הם עומדים שם. ישראכארט, פלאפון, מירס ועוד רבים וטובים.

ליל שישי בשטיבל #22 15
דוכן של 012 ברחוב מלכי ישראל בירושלים.

מלאן ת’אלפים מזלטובים ל:

לרחל לויטן לרגל הולדת הבן והיכנסו בבריתו של אאע”ה.

להדר תא שמע לרגל יום הולדתה לפני כחודש ימים. סורי על הדיליי.

ע”כ

גיט שאבעס

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

תגובה אחת

  1. מנלה חשוב שתדעו שממש נמאס לו
    ובעברית: קבלו חצי שורה בנושא בים של סיפורי כמעט חזרה בתשובה?:)

    פייפאל
    חזר בשאלה נכון לעכשיו, יעד סופי לנחיתה טרם נמסר

    אפיקים – תהליך פורמאלי
    פורמלין לשימור גופות, נשמע טוב

    קול קורא: “כאן הכל קורע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן