כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
לפני שנה בדיוק פרסמנו פוסט תחת הכותרת “הנבואה ניתנה לשוטים – תחרות 2010” • הגיע הזמן לחזור לפוסט שחוגג יומולדת שנה, כדי לבדוק מי הגולש שזכה בתואר היוקרתי “שוטה השנה של פאשקעוויל” • בפנים: התחזית שהתגשמה, מה כתב דינקיס ומה חשב חוצניק, התגובה הארוכה של פירסינג ופרשנות מבית פאשקעוויל
pashkevil
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לפני שנה בדיוק פרסמנו פוסט תחת הכותרת “הנבואה ניתנה לשוטים – תחרות 2010“, בו ביקשנו מהגולשים ‘לזרוק’ את התחזית שלהם לשנת 2010.

גם אנו, דינקיס וחוצניק, השתתפנו בתחרות, ועכשיו, שנה חלפה לה עברה, והתוצאות בידינו. הזוכה בתואר שוטה השטיבל הוא… דינקיס. למרות שיש כאן לינק ואתם יכולים להיזכר בימים הטובים והעליזים, נגיש כאן בקצרה את עיקרי הדברים.

דינקיס התנבא: “בעקבות כניסת רשת ‘אושר עד’, ייצא קול קורא כנגד רשת המזון ‘יש’ בגלל חילולי השבת של בעלי הרשת – דנקנר”. יצא גם יצא. עוד הוא כתב: “אחוזי החרדים באינטרנט רק יעלו והרשת החרדית תהיה לקראת הקמה עם הכשר רבנות לא מהדרין”. זה מה שקורה היום, כפי שפרסמנו בעבר הלא רחוק.

“ארבעה משרדי הפרסום הגדולים במגזר יישארו באותו גודל, אבל הסדר יהיה שונה”, ואכן, הם אומנם קצת גדלו, אבל הרשימה בעינה עומדת. השינוי המסתמן: גל אורן במקום השני ואפיקים במקום השלישי. את תחזיתו הוא סיים בשורה אופטימית: “פאשקעוויל ימשיך לבעוט!”, ולכם, גולשים יקרים, לא צריך להסביר איך זה התגשם.

לסיכום: התחזית של דינקיס התגשמה במלואה, חבל שלא פרגן לעצמו עוד קצת.

חוצניק החרה אחריו, “לא יהיה קול קורא נגד ‘יש’. בולטון ימשיכו לטפל בתקציבם”. לא ברור מה הוא חשב לעצמו. למה, בעצם, שלא יהיה קול קורא, אם אפשר? מילא, חצי תחזית נכונה: בולטון עדיין מטפלים בתקציב.

“תקום ועדת רבנים לענייני חדשות או אתר כשר”, חוצניק זכה לשמש כעורך חדשות באתר TOG ז”ל, שזכה להכשר מהודר מ’מיטב הרבנים’. הוא לא חזה את קריסתו וסגירתו, אבל איכשהו זה עובר. למרות שלא צפה את המיזוג בין אפיקים לטריו, הוא הימר על זה ש”משרד פרסום גדול יעלם מהרשימה של חמשת הגדולים”, והמיזוג, למרות דו”ח יפעת הקרוב, העלים את טריו מהרשימה.

לסיכום: הוא כתב עוד כמה משפטים, אבל לא דייק כמו דינקיס, כך שהתואר נבצר ממנו, לפחות ב-2010.

עוד גולש שהיה ואיננו, הלא הוא פירסינג, השקיע תגובה ארוכה ומנומקת. החלטנו לצטט אותו ולצרף את הפרשנות שלנו. אתם מוזמנים להתמוגג על תגובה עתיקה, החוגגת יומולדת שנה.

“גל אורן יבריקו לפחות עוד פעם אחת. הברקה בסדר גודל של חנות הבית של תנובה” – הם הבריקו, אבל שום דבר לא התקרב למבצע של חנויות הבית, מבחינתנו.

“בולטון פוטנציאל יציידו את משרדם עם אנשי קריאייטיב נוספים ויבליחו מדי פעם עם יציאות מחוץ לקופסה” – הצטיידו אולי, אבל טרם זכינו ליציאה מחוץ לקופסה.

“טריו במגמת עליה ויהיה ניתן לראות מודעות קריאטיביות שלא נעשו אצל אדלר” – סמן לעצמך וי.

“תוצאות ימשיכו לגדול אבל צורת ההתנהלות שלהם לא תשתנה” – לא המשיכו לגדול, צורת ההתנהלות לא השתנתה. תיקו.

“קליעה למטרה מתחילים להשפיע. באמצעות אינצ’ים עדיין, אבל עתידם מזהיר. כמו כן פרסום אגס ומנטה” – אומנם גדלו מעט, כמו כולם, אך לא ראינו השפעה משמעותית.

“מגזרים ימשיכו להתנהל עם תקציבים לא משמעותיים במיוחד. אפצ’י אחד לא במקום וגמרנו” – תחזית שגויה.

“אפיקים יאבד תקציב אחד משמעותי לפחות, אולי לטובת המחלקה החרדית במקאן אריקסון המגזרית המתחדשת” – אם התכוונת לתקציב של כללית, התבדית.

“מקאן אריקסון מגזר חרדי תחזיר לעצמה את הכבוד שאבד על ידי קבלת תקציב פרסום ראוי להתכבד בו” – קיבלו כמה תקציבים אבל הכבוד האמיתי טרם חזר. אנחנו ממשיכים לחכות.

“פאשקעוויל יעדכן אותנו על כל ההתפתחויות הנ”ל” – תודה על הפרגון, מגיע לנו.

“מדורי הפרסום בעיתונים ימשיכו במתכונתם הנוכחי בלי שינויים משמעותיים” – חיים גיל עבר למרכז העניינים, מוטי רובינשטיין עבר לבקהילה, ספי בר חי נכנס לקו עיתונות דתית. אם זה לא שינויים משמעותיים, תקן אותנו.

“לא תהיה טלוויזיה חרדית בשנה הקרובה” – מי צריך טלוויזיה כשיש אינטרנט?

“אתר האינטרנט של מאורות הדף היומי לא ייסגר. כיכר השבת יקרוס כלכלית. יסגרו אותו, או שימכרו אותו. בחדרי חרדים ימשיך להוביל קו תקיף נגד העסקנים. תהיה אלטרנטיבה כשרה לעשרות אלפי הגולשים החרדים” – מצחיק ומשעשע.

“אנשים יבינו שהמרקם של שטראוס הוא באמת ייחודי והבריאות של תנובה חשובה, אבל לא על חשבון הטעם” – תזכיר לנו מה זה שטראוס?

“עיתוני המגזר יציידו את עצמם בכישרונות צעירים יותר, על חשבון מבוגרים שלוקחים יותר כסף” – וואלה, איך לא חשבו על זה קודם.

“יותר ויותר אנשים ימצאו את עצמם פותחים חשבון בפייסבוק” – חברים, יש לנו דף אוהדים, זה הזמן להצטרף.

“הפרסום החרדי עובד – נקודה” – זהו. שכנעת אותנו.

“רדיו ישראל תנגוס בתקציבי קול חי וקול ברמה, קול חי יצטרך להוביל מהלך משמעותי כדי להישאר מעל גלי האתר” – נו נו.

“מישהו משמעותי בתחום הפרסום יתפטר ויתקשו למצוא לו מחליף ראוי במהירות” – מישהו חושב על מוטי קוטיינר?

“ילדים ימשיכו להיכנס לחיידר למרות שלכמה הורים יש אינטרנט בבית. הורים ינתקו את עצמם מהאינטרנט מחשש שלא יקבלו את ילדיהם לחיידר” – תרתי דסתרי או לא, תחליטו אתם.

“יתד נאמן ימשיך להוביל ולהוות המדיה היקרה ביותר לפרסום בימי שלישי, למרות המגמתיות הניכרת בו. המבשר יתקשה להמשיך לשרוד כלכלית. בכל אופן ימשיך לצאת לאור. אם פרוש היה חילוני, מזמן היה מתאבד כטופז בשעתו. המבשר זה מפלטו האחרון והוא ישקיע בו על חשבון פת לחמו” – אהמממ…

“כנס המנהלים של המודיע יתקיים במתכונת שונה ולא המקובלת, לאחר המשבר עם המבשר. לא אתפלא אם יעשו שיתוף פעולה מסחרי עם יתד נאמן” – השת”פ לא נברא, והכנס נערך (כמעט) במתכונת האהובה והמוכרת.

“שום דבר מכל מה שכתבתי לא הולך לקרות באמת בשנה הקרובה” – טעית. קרה. הלוואי והיית חוזר, ולו כדי לראות את הפוסט המסכם.

זהו, רבותי, היום אתם מוזמנים להגיב שוב, ולחזות את השנה האזרחית (או: שנת המס) הבאה עלינו לטובה. מה יקרה פה, ואיך, רק אתם תנבאו. את התחזית שלנו, נספק בדיוק כמוכם, בתגובה לפוסט הזה.

בהצלחה

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

24 תגובות

  1. חביב, פסימי למדי…
    נקווה לשנה טובה יותר.

  2. תחזית אתם רוצים? בבקשה:
    הגניזה ופאשקעוויל – יתאחדו תחת קורת גג אחת.
    פאשקעוויל יתקדם וימשיך לבסס את מעמדו בעולם הפרסום החרדי, כמו גם בתעשיית התקשורת החרדית.
    האינטרנט ימשיך לבסס את מעמדו בהכשרים שונים בציבור החרדי. כך גם האתרים החרדיים.
    מפת העיתונות החרדית תשתנה משמעותית, ולא בגלל רכישותיו של לייב’ל פפר.
    דינקיס וחוצניק ימשיכו להצליח יחד ולהתכתש לא מעט.
    לא נראה הרבה הברקות חריגות בפרסום החרדי.
    לא אהיה השוטה של השנה הבאה.

  3. אוי בא לי לצרוח עכשיו: שוטה שבעוילם!
    דינקיס, מה אתה מתבזבז בתחזיות מוזרות בפאשקעוויל, בא לעבוד איתנו על אמת. לשנות את העולם.

    אחד העם1

  4. @ לשרה בן:
    בשביל מה הבאתם לכאן את הזבל הזה?

  5. להלן התחזית לשנה הקרובה:
    העולם יהיה טוב יותר, המשטר באיראן יפול.
    לא נפגוש פעילות עוקצת,
    ויפסיקו לעבוד עלינו בעיניים.
    3 היומונים יתאחדו,
    משרדי הפרסום יבליחו ביציאות קריאיטיביות,
    המשרדים הקטנים יקבלו תקציבים גדולים.
    האתרים ה”חרדים” בהכשר הרבנות יסגרו,
    והאנשים הקטנים ישארו תמימים ויקנו את הלוקשים.

    עד כאן קוגעל האיטריות,
    ואני בוודאי לא אהיה שוטת האתר בשנה הבאה.

  6. כולי אחוז צמרמורות מהתרגשות שאופפת אותי בשעות האחרונות, עת הוכרז עלי כשוטה הכפר התורן לשנת 2010. שיווואו, ממש פרפרים צבעוניים ביער.

    תודתי נתונה להורי שהביאוני עד הלום, לאשתי וילדי התומכים בי גם בשעות קשות אלו, ולמערכת הבלוג פאשקעוויל, שעושה לילות כימים כדי להביא מזור לנפשינו השסועה המבקשת קצת נחמה.
    נחמה מהקריאייטיב שמשתולל בראש כל חוצות.
    נחמה מלקוחות שרוצים עוד ועוד.
    נחמה מעצמנו, מהדמיון שאוחז בנו.

    ובכל זאת, כשוטה הנבואה הרשמי של פאשקעוויל, מחובתי לנפק תחזית מעודכנת לשנה הבאה. אם כבר הגעתי לפסגת חלומותי, אנסה להישאר בתפקיד גם בשנים הבאות עלינו (לטובה?).

    אז ככה:
    1. עדיין לא יהיו תקציבי פרסום יעודיים לאינטרנט, הפרסום החרדי באינטרנט ימשיך להיראות כמשהו שעדיין לא מספיק בשל להניב תוצאות.
    2. לעומת זאת עולם האינטרנט בכללותו ימשיך לבעוט, ויראו ניצני פריחה אמיתיים בתחום התוכן ואתרים עיסקיים של חברות ומותגים במגזר החרדי.
    3. עולם הפרסום החרדי, הוותיק והמוכר, ימשיך לקפוא על תקציביו. אין שינויים דרמטיים.
    4. משרדי היח”צ ימשיכו לפרוח ולצרוח על מנהלי השיווק בעיתונים (“למה האייטם שלי לא נכנס?”)
    5. דינקיס יאבד את תואר שוטה הנבואה 2010 לטובת אחד המטקבים פה בפוסט. מה שאומר כמובן שפאשקעוויל ימשיך לבעוט. בעז”ה.

  7. מקאן אריקסון החרדית תגדל לחמישיה הפותחת
    קול חי ירד וירד והבעלים של בקהילה יקנה אותו
    הרבה עובדים מאפיקים יעזבו את המשרד
    הממשלה תיפול אבל זה לא חכמה לצפות את זה
    ייפתח אתר חרדי חדש עם הכשר טוב והוא יצליח יותר מכיכר ובחדרי
    נראה יותר פרסום גרילה
    שפע שוק יסגרו סניפים
    רמי לוי, אושר עד ויש יכנסו לתחרות שהם לא ידעו איך לצאת מזה
    אני אזכה בתואר ואולי לכבוד זה אני אכתוב תגובה שניה כאן

  8. משרדי פרסום

    1. אפיקים ימשיך במלחמת ההישרדות שלו על המקום השני בדירוג יפעת, ואולי, אולי, יתפתה לטפל גם בתקציבי ‘דמו’, דוגמת תעשיית הספרים או לקוחות נוספים שיודעים לרכוש מדיה בצורה עצמאית, כדי לא לרדת, ובגדול כדוגמת פישי בערוץ 10.

    2. בראשית של קוטיינר יטפס בדירוג של יפעת ויתפוס את מקומו של טריו. או את המקום השישי. קשה להמר במדויק.

    3. ברמן הלפרט ייהנו מתקציבי קד”מ משמעותיים, חלק ממשרדי הפרסום יתמכו בהם (באנשי המשרד) כדי לנצל הזדמנות נוספת לגזירת קופון, אחרים ינסו לעשות פעילויות קד”מ לבד וזה ידרוש מהם לחשוב קצת יותר מחוץ לקופסא ולא רק לחלק בלונים ברחוב או טעימות בסופר-מרקטים.

    לקוחות

    1. אושר עד ורמי לוי – אושר עד יצליח לחדור לתודעת המגזר החרדי (והלא חרדי) למרות התחרות הקשה עם שופרסל ורמי לוי. מנהלי אושר עד יפתחו סניפים נוספים וימשיכו להוביל את המהפכה החדשה: חווית קניה אירופאית ורמת שירות מעולה. רמי לוי יוביל מהלכים יחצניים, כמו שרק הוא יודע, ואנשי המדיה יסבירו לו שאם לא יהיו תקציבי פרסום, גם כתבי הכלכלה המושחזים ביותר יצטרכו להעלים עין והבמה תינתן למפרסמים הגדולים. בנוסף, רמי לוי יתחיל להעסיק גם עובדים יהודיים.

    2. פלדהיים ואור החיים – על פי שמועות לא מאומתות שהגיעו לידי פאשקעוויל, הבנקים הגדולים החליטו על הצרת ההרשאות במסגרות האשראי של רשתות הספרים. הם מפחדים מהענף הדינאמי הזה, התזזיתי, וכבר לא נותנים בהם אמון כפי שנתנו פעם. יהיה מעניין לראות מה יקרה באמת. רק משום שמדובר בתחזית, אני מרשה לעצמי לנחש כי פלדהיים ימשיכו להוביל את שוק הספרים, ולא רק בגלל העבודה הגל-אורנית.

    3. תנובה ושטראוס – הפסקת הפעילות של שטראוס בשנה האחרונה, מזיקה (לדעתי) לא רק לבולטון, אלא גם לגל אורן. הרי אין סיבה שתנובה ייצאו השכם והערב בקמפיינים בומבסטיים, כשהמתחרה שרוי בתרדמת עמוקה. משהו יקרה עם שטראוס, זה בטוח. אם התקציב של שטראוס יעזוב את בולטון? זה מטורף לחזות דבר כזה, אבל יש לי תחושה כי נכונו לנו עוד המון כותרות ועדכונים במהלך השנה הנוכחית.

    אינטרנט

    1. כיכר השבת ימשיך במגמת העליה שלו, האיטית והבטוחה. תקציבי פרסום יזרמו יותר והגולשים יהנו מתכנים נוספים ומעניינים. גם ב-2011 כיכר השבת יוביל באמצעות העיצוב המהמם. האתר ישודרג באיטיות, במקביל להתפתחויות בעולם הטכנולוגי.

    2. בחדרי חרדים ימשיך להוביל באמצעות הפורומים שלו (כאשר המרכזי שבהם הוא פורום בחדרי חרדים). העובדים ייהנו מתנאים מצוינים והמוטיבציה רק תעלה ברגע שרבנים ואישי ציבור יתנו לאתר גושפנקא אמיתית. יהיו תנודות פה ושם במצבת העובדים, אך הטובים שביניהם ימשיכו לנצח על המלאכה ביד רמה.

    3. יקום משרד אינטראקטיב מקצועי שיציג נגיעות של סטנדרטיים בינלאומיים בהבלחות קצרות. פעילות אינטרנטית במגזר החרדי לא תזכה בפרסים, וזאת בשל חוסר תקציב, ניסיון ומוטיבציה. החלק הארי של תקציבי הפרסום במגזר, עדיין, יופנה לפרינט.

    4. מיד אחרי שיקום לו משרד האינטראקטיב הראשון במגזר, יקומו מחלקות דומות במשרדי הפרסום.

    5. בשל נסיבות שונות, פאשקעוויל יכפיל את מספר הגולשים בו.

    נ.ב. אם אזכר במשהו או במישהו נוסף, אזכיר אותו בתגובות הבאות שלי בפוסט הזה.

  9. .
    אנחנו אוטוטו בראש השנה לאילנות, איזו שנה אתה מסכמים!?
    .

  10. אייל, שנת המס
    איפה התחזית שלך איפה
    נראה אותך כותב את אשר על ליבך
    ללא משוא פנים
    וללא פחד
    🙂

  11. משרדי פרסום
    בשנה הבאה גל במקום השני, אפיקים בשלישי, מימד ברביעי ובראשית בחמישי.
    המקום השישי ישאר בידי תוצאות אך ורק אם העסקה עליה מדברים כעת תסגר וד”ל, אחרת מקאן יעברו בבטחה למקום.

    מפרסמים

    ‘אושר עד’ תגיע עד סוף השנה הבאה ללמעלה ממנין סניפים, מרביתם לא בריכוז חרדי, למרות זאת ‘יש’ ישברו מחירים, ו’שפע שוק’ עלולים להיעלם מהמפה ולהכנס לכנפי מותג האם.

    פלדהיים ימשיכו לתת נוק אאוט לאור החיים

    בתי ההשקעות יכניסו כסף, הרבה כסף למדיה החרדית.

    BTL

    ברמן&הלפרט יתנו בראש בצורה קשה.
    הנ”ל יתפתחו לתחומים נוספים נושקים.

    מספר משרדי פרסום ינסו לחקות אותם. לא דומה לא כמעט אבל מספיק.

    אינטראקטיב

    אם יכנס למגזר, פורצי הדרך יהיו אפיקים

    שונות

    פפר לא ילך לישון, פאשקוויל והגניזה יהפכו לבלוג היותר משכיל של הציבור החרדי. המודיע ירכבו על הגל של פיננסים ויעלו את הרמה (ואולי יליפו את השם של מדורים) הכלכלית.

    עד כאן לבינתיים.

  12. ספי, זה שיגאל אמר בראיון לאייס שהוא הולך להקים מחלקת אינטראקטיב לא אומר שהוא יהיה פורץ גדר בתחום. אני מהמר על משרדים אחרים שיפתחו לפניו, ולאו דוקא משרדי פרסום.

  13. לי נראה שגל אורן תרד השנה חזק
    מוטי קוטיינר יעלה
    בולטון יפלו בגלל יש ואור החיים שהם מתחילים לחטוף מכות והם למעשה מחזיקים חזק את בולטון
    מימד נשארת במעמדה הנוכחי
    מקאן תמשיך לרדת
    אפיקים תמשיך לגדול עם לקוחות חדשים גדולים מאוד ועוד משרדים קטנים ידבקו אליה
    מילר פוינט תפתיע מאוד השנה

  14. עיתון יומי חינמי בדמות ישראל היום, בלתי תלוי ואנטי מפלגתי, ירקום עור וגידים, עם הסתברות גבוהה להישרדות. העיתון יביא סטנדרטים חדשים של עיתונות איכותית, ויחולק בדיוור ישיר. ובפי כולם המשפט הזהה: מישהו כאן נפל על הראש.

    בקהילה יעקוף את משפחה, שיקבל מכה חזקה בשני כנפיו. משפחה תחל בהישרדות. כותבים ועורכים יזוזו מהכא להתם ומהתם להכא.משפחה יוזיל את העיתון למחיר אחיד כמו בקהילה, ושבוע אח”כ יוזל בקהילה למחצה. שעה טובה ישאר במתכונתו הנוכחים עד ביאת הגואל, עוד עד שהליכוד תיעלם מהמפה, מה שיגיע קודם.

    העיתונות תהפוך לשקופה יותר, וליוזמת מלחמות תרבות בתקיפות יתר, והתרת הרסן בדיונים כמו גניבת תעודות הזהות של המתמידים, ושאר חוליי החברה הזקוקים להוקעה. במקביל יהיו רבנים שיתמכו באופן גלוי במהלך שהתחיל זילבשלג: דרבון היציאה לעבודה, לאלה שלא חשקה נפשם בתורה.

    בכיר בעדה החרדית יפתיע עם מהלך פשרני של גיוס חרדים ל”עבודה” במסגרת צה”ל הציונית. זאת בתמיכה גלויה של לא מעט רבנים.

    האינטרנט לא יקבל אישור רשמי מהרבנים, אך מאחורי הקלעים יסכימו על תמיכה שבשתיקה בכמה אתרים מסוננים. תקופת האישור הרשמי עם חותם כשרות וועדה מסודרת תחול בשנת 2013. שתיקת החרמות תאפשר לחברות אינרקטיב לפצוח בקמפיין של פנייה ישירה וגלויה לקהלי יעד פונטציאליים בלי להצטרך לשטוף את הפה אחרי הגיית המילה הטמאה אינטרנט. המוסדות יפתחו עיניים, ולא ירחק היום שנראה אתר מושקע של ממלכת התורה והחסידות – תולדות אהרן, עם ברכת הגאב”ד לכל התומכים בתורת ארץ ישראל.

    לעומת זאת יתהפכו היוצרות, והרבנים יקדישו מלחמת חורמה בלובשות השחורים והשאלים למיניהם בבית שמש ובירושלים, אלו שעוטפות את הפנים ואת הידים בשחור, ומכריחות את בנותיהן מגיל 3 ללבוש כמותן. העיתונאים יירתמו למאבק משותף אחרי גל חזרה בשאלה של בנות אלו. מאבק עיתונאי שיניב פרי ויוציא את ההורים הכפייתיים אל מחוץ לחוק, היישר לטיפול מחלקת הרווחה, והפעם בתמיכה מלאה של כל הרבנים מקיר לקיר. המאבק יביא לסגירת בית החינוך של כת השאלים, ולאימוץ חם של בני ובנות הכת.

    בראשית של קוטיינר יתמקם בשלישייה הפותחת, ויסב כאב ראש גדול לכל השאר. הרבה בזכות הקריאייטיב, מעט בזכות הדילים. והמון בעזרת גב כלכלי עלום שם.

    רדיו קול חי יפתיע עם מדור ביקורת פרסום משלו. ויתן בראש.

    המבשר יקבל תאוצה ויודיע על שלושים אלף מנויים במהלך קמפיין משולב לקראת הבחירות לראשות הממשלה שתקרוס בעקבות מבצע כושל בהפצצת הכור האיראני. אין כמו מערכת בחירות לחדד את השנאה ליוצאי פולין. במהלך הפקת הלקחים בהמודיע, יגבר הלחץ על מידורו של ליצמן, ובהצלחה.

    פאשקעוויל יקבל הצעות אימוץ מפורטלים גדולים, ובכל זאת ימשיך להתעקש על כתיבת ביקורת פרסום מושחזת ולא משוחדת. העמדה העיקשת לא תפריע למשרדים לתת אימון באתר הזה, ולפרסם בו גם במקרה של ביקורת הורגת מצד המשרד, זאת בעקבות מספר הגולשים הרב שיצטרפו לאתר. פאשקעוויל יגדיל את כמות הגולשים בחמש מאות אחוזים לפחות. ינסו לקום לו מתחרים אך ללא הצלחה. בסופו של תהליך יעמדו המשרדים בתור לקבלת צליפה, העיקר שנאיית את שמם נכון. פאשקעוויל יתפתח ויספח לעצמו עוד קטגוריות.

    לפחות אחד מבתי הספר לעיצוב ינעל את שעריו. ובמקביל ייפתח קורס על טהרת הקופירייטינג והקריאייטיב, בזכות פאשקעוויל.

    אריה לייב פפר ינסה למזג בין כל מה שהזכרתי עד הנה. ובהצלחה מרובה.

  15. בולטון יהיה במקום הראשון
    גל אורן אחריו
    מימד הבא בתור
    ורק אחר כך אפיקים
    בראשית ינשוף בעורפו של יגאל
    ותוצאות ישתדל לגדול, לחינם
    בחדרי יכנס לפינה חשוכה ולא יידע היאך לצאת ממנה בביטחה
    קול ברמה יתחזק ויתחרה חזק מאוד עם קול חי
    לייב פפר יקנה את המודיע
    מחלקת השיווק של פפר תגדל משמעותית
    בקהילה יהפוך לשבועון הנמכר ביותר והמשפיע ביותר במגזר החרדי

  16. נוחעם כתב:

    עיתון יומי חינמי בדמות ישראל היום, בלתי תלוי ואנטי מפלגתי, ירקום עור וגידים, עם הסתברות גבוהה להישרדות. העיתון יביא סטנדרטים חדשים של עיתונות איכותית, ויחולק בדיוור ישיר. ובפי כולם המשפט הזהה: מישהו כאן נפל על הראש.

    המבשר יקבל תאוצה ויודיע על שלושים אלף מנויים במהלך קמפיין משולב לקראת הבחירות לראשות הממשלה שתקרוס בעקבות מבצע כושל בהפצצת הכור האיראני. אין כמו מערכת בחירות לחדד את השנאה ליוצאי פולין. במהלך הפקת הלקחים בהמודיע, יגבר הלחץ על מידורו של ליצמן, ובהצלחה.

    אריה לייב פפר ינסה למזג בין כל מה שהזכרתי עד הנה. ובהצלחה מרובה.

    עיתון יומי איכותי, כוונתך איכותי כמו מרכז העניינים וקו עיתונות דתית הבלתי תלויםי, או שכוונתך אולי כמו בקהילה ומשפחה שגם כך אין להם כדי לחלק פרסומות לחמש ימים נוספים בשבוע?
    בחירות יכולות לעשות גם להיפך, אם נניח יתפרדו בתוך אגודת ישראל לשנים, סיעה מרכזית פלוס כמה סיעות לווין בהסכמים רגעיים, כנגד שלומי אמונים, הרי שההפרדות הזו תחדד גם את מיקומה של שלומי אמונים, והסיעות של ה’מרכזית’ יעזבו את המבשר לטובת המודיע. וכאמור, אין צפוי ואין צפי.
    כולנו תקווה שהבנקים לא ילחצו את האשראי של פפר כמו לאור החיים ופלדהיים. אם כן, שלושתם יחד יקרסו בקול רעש גדול. תפילות גדולות.

  17. וואלה, הנבואה שלי שכולכם נפלתם על הראש.
    חזיתי את כבר בשנה שעברה.
    שוטה שכמותי.
    🙂

  18. נאכל ים של טשולנעט מידי חצות ליל שישי
    נעשה לייק לקוגעל הרותח
    שמדי פעם יושלך לכותרות המזבלה הריחנית
    חצי מהטוקבקים ימשיכו לקלל
    חצי מהטוקבקים ימשיכו ללקק
    שליש מהצוות יהיו יותר עסוקים בעבודה
    שליש מהצוות ינפוש בחופשת “שונו רישונו”
    ושליש מהצוות יתנדף עם תום מכסת ראיונותיו

    שלא תגידו….

  19. התחזית שלי..

    עיתון חדש יכנס למדיה המודפסת
    האינטרנט יתקדם צעד נוסף לכיוון המגזר
    יותר בעלי עסקים יגלו את המגזר
    יתד נאמן יעבור מיתוג או מתיחת פנים
    המבשר יגדל וגם המודיע
    משפחה ובקהילה יתיצבו באותו הרף
    עויזר דרוק יתחתן 🙂
    גם חוצניק..
    ודינקיס יפתח את מחלקת האינטראקטיב הראשונה במגזר

    אפיקים ישארו גדולים
    גל ירדו מעט
    תוצאות יעלו בעיקר ביח”צ
    מילר פוינט יתקדמו בעוד צעד
    מותגים יוציאו עוד יציאה קריאטיבית לאהל שרה
    מנטה ימשיכו להוציא קריאטיב משובח ויגדלו
    אגס יתקדמו לאפיקים חדשים
    ופרסום גיל, רגע, הוא עוד קיים?

    המשיח יבוא
    בית המקדש יבנה
    פשקוויל יעבור את רף 100,000 הגולשים בחודש

    שנה מוצלחת
    לכולנו..

  20. חוצניק כתב:

    ספי, זה שיגאל אמר בראיון לאייס שהוא הולך להקים מחלקת אינטראקטיב לא אומר שהוא יהיה פורץ גדר בתחום. אני מהמר על משרדים אחרים שיפתחו לפניו, ולאו דוקא משרדי פרסום.

    לא הסתמכתי על הפרסום באייס.
    אבל לאחר שאת הקד”מ הפסידו המשרדים לטובת הצעירים והגמישים, אני מרשה לעצמי לתת להם קרדיט שלפחות באינטראקטיב הם יתעוררו בזמן.
    ואם לאו, באמת מגיע להם שיסגרו. הם והסרבול שלהם.

  21. ובשולי החדשות:

    תביעת ענק ייצוגית תוגש נגד הרשת החברתית ‘פייסבוק’ והיא תאלץ להסגר בקול רעש גדול.
    אחת מהרשתות המתחרות תתפוס את מקומה.

    ‘וואלה’ ו’ג’מייל’ יתאחדו.

    אה, וגם: משרדי הפרסום יזוזו קדימה, אחורה, למעלה ולמטה בדו”ח יפעת ודומיו ואחרי שכל הרעש ייגמר נגלה שהכל אותו דבר. פאסה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן