דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מילר פוינט
משרד פרסום
WebDuck
בניית אתרים
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
חנות הטוסטים והגלידות בגן ורשה ‘קפה הפוך’, עברה לאחרונה טיפול קוסמטי לשינוי פניה. מחנות מזון מהיר, הפכה לקיוסק • יוני אגסי, בוגר השלוחה החרדית של ‘הבצפר’ רקח עבורם מודעה מעניינת • אתם מוזמנים להציץ ולחוות דעה
tzvik
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

חנות הטוסטים והגלידות בגן ורשה ‘קפה הפוך’ עברה לאחרונה טיפול קוסמטי לשינוי פניה. מחנות מזון מהיר שהיתה מאז פתיחתה, שינתה החנות אדרת והפכה לקיוסק. יוני אגסי, בוגר ‘הבצפר’ רקח עבורם מודעה המתפרסמת בימים אלו בכל המקומונים הבני ברקיים. בשל הטקסט הרב המצורף למודעה, לא נרחיב במילים.

עדכון: 26.01.2011

שלום,
הבחור מהבצפר שהעלתם עבודה שלו, עם המודעה שדומה לדואר.
קיבל תביעה של 100,000 ש”ח מהדואר ודרישה להוריד את הפרסום מכל מקום תוך 24 שעות.
אם תוכלו להסיר את זה מהאתר.
תודה
עמכם הסליחה!
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

44 תגובות

  1. ובכל זאת, יש גם טקסט הסבר מצורף:

    אזור גן ורשה מהווה, גם אם לא רשמית, התחנה המרכזית של בני ברק. אין ספק כי קיוסק המקדם את פני הבאים לעיר, או היוצאים ממנה, הוא דבר חיוני.
    מצד שני, בעיר (לרוב) אין מושג של “לצאת לשתות קפה”, והקנייה של הממתקים, השתייה והפיצוחים יעדיפו לעשות ברשתות הגדולות או במכולת השכונתית, ולא בקיוסק.
    לכן, עם שינוי פניה של “קפה הפוך” הוחלט כי החנות תשמש ותשרת גם את הנכנסים והיוצאים ממנה וגם את תושבי העיר עצמם. מעתה, “קפה הפוך” הוא לא ‘עוד קיוסק’ אלא יותר כמו חנויות הנוחות בתחנות הדלק.
    לאחרונה, הוכנסו מספר שרותים למען תושבי העיר, שניתן לקבלם ב”קפה הפוך”. שרותים אלו ניתנים בסניפי הדואר, כגון: תשלום חשבונות, מכירת מגוון רחב של כרטיסי חיוג ועוד.
    כשסניפי הדואר סגורים, או שהם פתוחים אך ההמתנה בסניף אורכת זמן רב, ניתן לקבל את השירות ב”קפה הפוך”.
    במודעה, הוחלט להציג את “קפה הפוך” יותר כחנות נוחות מאשר קיוסק. אי לכך, נעשה שימוש בסמל הדואר, הצבי. מעתה הוא צביקה, עובד מסור ונאמן בדואר ישראל הזקוק לעזרתכם. המודעה צבועה ברובה באדום, גם כי זה צבע הדואר וגם כי האדום מסמל את ההצלה לה זקוק צביקה. המודעה זועקת את זעקתו של צביקה אשר אינו עומד בנטל עבודתו ומבקש מכם כי תורידו מעליו קצת מהעול. לכן כותרת המודעה היא “תנו לצביקה לחיות”, כמו פאשקוויל הזועק מקירות העיר ועל הסלוגן הידוע של “תנו לחיות לחיות”.

  2. מתיש. מייגע ועושה שימוש תמוה (ובעייתי חוקית מן הסתם) בלוגו של הדואר.

  3. @ חוצניק:
    איך גיא היה אומר?
    רק חסר דייל שיעמוד ליד כל מודעה ויסביר את כל זה…
    חלש. ירוק. מסורבל.
    אבל שיהיה בהצלחה!

  4. נרדמתי בשורה השלישית.
    התעוררתי אחרי כמה דקות, ואז החלטתי:
    יאללה, מישהו מבקש כל כך יפה שנניח לו ולא נציק לו, ניתן לו את זה.
    אני לא פילפוליסט, יש כאן באלגנים – אני לא בענין. יש גם קיוסק ממול.

    ובקיצור: מרוב תחכומים לא רואים את החכמה.

  5. וסליחה מראש אם רצית לשמוע זמירות אחרות.
    זה בדיוק הענין. פרסום המודעה שלך כאן בפשקוויל, הוא תמיד סיכון לא קטן (אך שווה).

  6. וואו! אם לא הייתי רואה את זה כאן…
    כשנתקלתי במודעה, זה פשוט ירד מהתיבה לפח! קראתי 2 שורות והנחתי שזה פשוט לא מיועד אלי…
    רק כאן חשבתי מעניין מה הפוסט יבוא לחדש לי ורק ואז נודעתי ל’גאונות’ העצומה…
    חבל רעיון טוב אבל הביצוע מסורבל מידי!

  7. אכן, הקטע הראשון נותן תחושה שמדובר במגבית כלשהי.
    גם אני הפסקתי את קריאת הפרסומת עד שהגעתי לכאן.
    אם כבר ללכת על הקונספט הזה, הייתי מוותר על כל החלק הראשון ומתחיל מה”תנו לצביקה לחיות” השני במודעה.
    קבל את הערתי כהערה בונה והמשך להצליח בדרכך.

  8. בבצפר מקבלים כל אחד? או שפשוט ככה נראה בוגר הבצפר??…
    הפוסט מוזר עוד יותר…
    והתגובה של חוצניק, רק משלימה את הקומפוזיציה המדהימה הזו….

  9. מודעה בלתי מובנת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    עד שלא קראתי כאן לא חשבתי שמדובר בקיוסק….
    הייתי בטוחה שמדובר בדואר……
    מודעה עמוסה ומעייפת!

  10. וואהו!!

    כולכם חכמים—

    אין אפילו משו אחד יפה במודעה, אפילו לא קטנטן.. אה?!

    כל אחד מחדד את סכינו ושוחט את האמן הצעיר.

    רבים מהמגיבים לא נסחו מימיהם אפילו לא מודעת השבת אבידה, אבל כאן במודעה (הבוסרית הזו) כל צעיר הופך למבקר הפרסום.

    ועדיין מעשרה אנשים איש לא מצא איזו נקודה מענינת במודעה.

    לפעמים, ביקורת זה רצח.

    נ.ב. אין לי כל קשר למודעה וליוצרה.

  11. סביר בהחלט.

    זה נראה שהקופירייטר קיבל לפי מילה…

  12. הרעיון תנו לצביקה לחיות, יפה מאד,
    אני חושבת שניתן לוותר על הרבה מהמלל, והמודעה תהיה יעילה יותר למי שמכיר את הקיוסק הנ”ל.
    (מה זה? עמדת דואר עם כיבוד לשעות ההמתנה?)

  13. נשמע בלאגן
    לא הבנתי האם זה פרסומת לדואר בגן ורשא
    או לקיוסק קפה הפוך בקיצור זה כנראה פרסומת לשקשוקה

  14. יש לו כשרון, אין לו מספיק ניסיון.

    עוד שנה לא תלגלגו, אני בטוח.

    אגב, מי שראה בפרוג יש כאלו שממש התלהבו. ללמדך, לפעמים טעות במתכון יוצרת מתכון חדש.

  15. חמוד. הרעיון של “תנו לצביקה לחיות” אך שוב, המלל מידי..
    בהצלחה!! 🙂

  16. מודעה שעושה מהלקוחות אדיוטים ומנסה להאחז בבדל של הווי בני ברקי שאולי תצליח להעביר במודעה,
    חברה, קופי שצריך להסביר הוא לא קופי- למה לעשות מחתיכת קיוסק שאמור להעביר משו כמו קפה לבאצה ודומיו,איזה עלון הסברה של “מאיר פנים” או מייגע מזה “יד לאחים”
    ובכלל עד שאתה מתחיל להבין משהו בסביבות הפיסקא השניה הוא בא עם עוד איזה הברקה חד סיטרית שזקוקה לעוד שתיים שלוש פסקאות הסבר….מייגע, מעייף וטורדני.
    למה נראה לך שהלקוחות כאלה טמבלים שלא יצליחו לרדת לסוף דעתך??

    זה לא עניין של רוע או חוסר פירגון -גם אני מתחילה גם אני בוגרת טרייה אבל -סליחה,
    יש גבול לסלחנות -מקצוענות צריכה להיות כזו בלי וותרנות!
    חבל שתרצה לא כאן, ברוך ובתוקפנות היתה מלמדת אותך קצת על מילים ומה שהן עושות!

  17. זה ממש נראה כמו כתבה הכי משעממת בעולם
    נדוש וחלש להחריד

  18. מתוק ביותר! אני אהבתי…
    כי עם כל העומס, בסופו של דבר- צביקה הפך ליקירנו
    וכך גם הקיוסק המדובר..

    תמשיך להצליח! עתידך לגדולות!!!

  19. חברים יקרים. כן, זה אני. בעל המודעה.
    ראיתי מה שהגבתם והפנמתי. ביקורת בונה היא ביקורת חובה. למדתי מהביקורות המון ולהבא איישם אותם.
    נתקלתי בתגובות פוגעות מאוד. לא. לא נפגעתי. מקווה בשביל המגיבים הללו שלא יקבלו תגובות כאלו לעולם.
    הלוואי והייתי יכול לשבת עם כל מגיב כאן ולפרוך את טענותיו. המודעה נעשתה במקצועיות רבה ובהשקעה. אלמנטים נוספים הקשורים ביצירת המודעה מנעו ממנה להיות מושלמת.
    מי שבכל זאת ירצה לתת ביקורת בונה יוכל לפגוש אותי שם ב”קפה הפוך” מידי בוקר עד הצהריים.
    בהצלחה לכם חברים.

  20. בהצלחה רבה!
    אין חכם כבעל הנסיון ולמדת עכשיו את אחד הקורסים החשובים אם לא החשוב ביותר מכל הקורס בבצפר. הלכה למעשה!

  21. @ יוני אגסי:
    אפילו אם תצליח לפרוך את כל טענותיהם של כל המגיבים-
    זה לא יעזור לאזרח הקטן,
    -זה שרצית לשכנע אותו.

  22. ראשית, גם ביקורת ניתן להעביר באופן ראוי לעיכול. במינימום קטילה. מה שלא כ”כ נעשה כאן.

    שנית, אינני רוצה לעורר מהומות. אך לדעתי הענייה, זו התוצאה של לימוד קטגוריית-העל של כל מה שמסתתר תחת מטריית ההגדרה “פרסום ושיווק” באופן כוללני ושטוח (כנהוג במחלק החרדי של מגמות הפרסום, כולל הביצפר החרדי), מבלי לרדת לצנטריפוגות ולרזולוציה של “פלנינג | תקציבאות | קריאייטיב וקופירייטינג בגישה בודדת ובצורה מעמיקה של כל קטגוריה לגופה (כפי שנהוג בבתי הספר לפרסום במגזר הכללי ובעולם כולו).

    ואני אומר כן, כי הכלל הראשון והמרכזי שמלמדים בקופי, זה לצמצם טקסט למינימום שבמינימום, (לשיטת נועם מנלה, לצמצם עד לאפס, כפשוטו). יהיה הרעיון הקריאייטיבי גאוני ככל שיהיה. כך שלדעתי שוב הוכח שקופירייטר לא יצמח מלימוד כוללני. אולי כותב בריפים כן, אם כי גם שם כדאי לצמצם מילים.

    הנושא נדון כאן בהרחבה מרובה.

  23. הרשו לי לחלוק על כ-ו-ל-ם.

    חייבים להתמקד. לא לשכוח את המטרה הסופית של הפרסום. ישנם סוגים שונים של מטרות בפרסום, אם ניקח את שני הקצוות, אז ישנו פרסום של שטיפת-מח למשך זמן ארוך מאוד, לעומת פרסום של מכירת-חיסול מחר!

    במקרה דנן, מטרת המודעה היא: 1. למשוך תשומת-לב אל המודעה, מתוך שללללל המודעות שבעיתון. 2. להעביר את המידע החדש.
    אכן נכון שהמלל גדוש מאוד, אך המטרה מושגת. תשומת-לב והעברת המידע החדש.

    באשר לתגובות כאן:
    נכון, זה אכן מציק שאין קריאטיב טוב, והמודעה לא מעוצבת כראוי וכו’. אך האם זאת המטרה, למצוא חן בעיני המקצוענים?

  24. @ נוחעם:
    למה אתה לא רוצה לעורר מהומות?
    תעורר ותתריע ותצעק ואולי בזכותך יבוא השינוי המיוחל שכולנו מצפים לו.

  25. @ נוחעם:
    אם אתה קם ומציע קורס פרסום ייעודי מקצועי-אני בטוח שיש לך כאן ועכשיו עשרות נרשמים.

  26. נכון, המודעה קצת מדי ארוכה. אבל הרעיון חמוד, והביצוע ממש לא רע.

    השאלה, איך מחלקים את זה לאנשים, בתיבות הדואר או דייל עומד ומחלק?
    אני למשל חושב שאין צורך לפרסם את החנות הזאת, בשום צורה שהיא.

    עצם זה שהיא הופכת להיות חנות נוחות, תוך תקופה כולם ידעו מזה, הוא נמצא בצומת דרכים כ”כ גדול, שהוא באמת לא צריך פרסום, הוא צריך שהכניסה לחנות תהיה מושכת ומסבירה את עצמה נכון.

  27. אוסיף ואומר עוד, כי בשטח הדברים נראים אחרת. המטרה הושגה. זה בסופו של דבר ההצלחה הגדולה של מודעת פרסום.
    כשאנשים עוברים ליד “קפה הפוך” וממלמלים לחלל החנות “נו, צביקה נרגע”? וכדו’… הרי שהמטרה הושגה. מה גם שההכנסות גדלו.
    סיבות מסויימות הביאו לכך שהמודעה לא נראית מקצועית בעיני רבים.
    תודה על הביקורת, זה אכן אחד השיעורים החשובים להצלחה בעתיד.

  28. תלמיד יקר (ככל הנראה), שילם בדמים תרתי משמע תקופה קצרה של לימודי ‘הפרסום’ בבצפר החרדי.
    הלימוד הזה, המגמה החרדית,
    עבדו על תלמידים: בואו תלמדו כמה חודשים והתהיו קופירייטרים מספר 1.
    זה שקר גדול, חוץ מכמה מושגים שניתנים ללמידה גם בפינות החידוד של מדורי הפרסום בעיתונות, אין שוםד בר בקורסים הללו.
    פרסום (מלא) צריך ללמוד באוניברסיטה או בבצפר החילוני או בתרצה גרנות כמה שנים ולא בשטיבל חרדי שעובד עליכם.
    מצטער על התוצאות.

  29. טוב, אז אחרי ששפכתי לעיל את מה ששפכתי, אני חייב להוסיף עוד היבט שהתחדש לי השבת…

    ישבתי עם חבר, ופטפטנו על הא ועל דא, והעליתי את הפרסום הזה לדיון.

    החבר סיפר לי לפי תומו שהבן שלו בא לשאול אותו מי זה צביקה שצריכים לתת לו לחיות… מסקרנות הוא הלך וקרא בעיון את כל המודעה, והוא ידע לספר לי (ולהסביר לבן שלו) על מה בדיוק מדובר במודעה.

    אז כנראה שהמודעה בכל אופן לא השאירה אדיש אנשים רבים.

    (וכדי לקלקל את התגובה, רק אתן גילוי נאות, שהחבר לא זכר את שם החנות המדוברת… אז בכל אופן קבל הערה: שם החנות לא מספיק בולט)

  30. @ נאור שי שם-טוב:
    אכן תפס את העין. אך לשניה אחת. אני אשה פשוטה ולא מעצבת. אבל ברחתי מהמודעה, כי לא היה לי כח לקרוא כל כך הרבה מלל.
    האזרח הפשוט כן מחפש עיצוב. לא תחכומים….

  31. ברור שערכתי העלה שקורס הבצפר עולה 11,500 ש”ח… קורס שמנסה לערב הכל יחד.
    ואילו הקורס של תרצה בזמנו עלה – – – 5,500 בלבד- – – ואולי דוקא כי שם חיפשו את האמת.
    חבל עלינו שאין לנו איפה ללמוד באמת.
    מי ירים את הכפפה הזו?

  32. תביעה בסך 100 אלף ש’ח הוגשה היום לבעלי קפה הפוך מדואר ישראל.

  33. אני לא מאמינה.

    מאה אלף שקל?

    וואי וואי

  34. יוני אגסי כתב:

    חברים יקרים. כן, זה אני. בעל המודעה.
    ראיתי מה שהגבתם והפנמתי. ביקורת בונה היא ביקורת חובה. למדתי מהביקורות המון ולהבא איישם אותם.
    נתקלתי בתגובות פוגעות מאוד. לא. לא נפגעתי. מקווה בשביל המגיבים הללו שלא יקבלו תגובות כאלו לעולם.
    הלוואי והייתי יכול לשבת עם כל מגיב כאן ולפרוך את טענותיו. המודעה נעשתה במקצועיות רבה ובהשקעה. אלמנטים נוספים הקשורים ביצירת המודעה מנעו ממנה להיות מושלמת.
    מי שבכל זאת ירצה לתת ביקורת בונה יוכל לפגוש אותי שם ב”קפה הפוך” מידי בוקר עד הצהריים.
    בהצלחה לכם חברים.

    הביקורת היא על הקריאייטיב בלבד, בתור אסטרטג לניהול משברים אתה חזק מאד, אין אפס

  35. למי שלא הספיק לראות את היצירה,
    -היא עדיין קיימת באתר פרוג..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן