מילר פוינט
משרד פרסום
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
בוודאי תשאלו האם לא נמאס לנו לפרגן למימד. אז האמת, בינינו, מתגנבת תחושת המתנה לסוג של מעידה כדי להוכיח שגם הטובים יכולים לטעות • מימד מצליחים להפתיע ביציבות החתירה להפיק מתחת ידם בונבוניירות פעם אחר פעם • כעת, הם נוגעים בנימים הרגישים של הבלעבוסטע הפונטציאלית, וגם בנימיו של גבר אחד, לפחות • בתיאבון
Untitled-1
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בוודאי תשאלו, האם לא נמאס לנו לפרגן למימד, אז האמת, בינינו, מתגנבת תחושת המתנה לסוג של מעידה, למשהו פחות מגוהץ, משהו פחות נוגע, משו “סתם קשקוש”. אך לאכזבתנו כי רבה, המשו הזה לא מאותת שהוא קרוב. מימד מצליחים להפתיע ביציבות החתירה להפיק מתחת ידם בונבונירות פעם אחר פעם. את ה’אשמה’ תוכלו למצוא בשיטת הפרילנסר, בחיבור למגזר, או אפילו בצניעות שהמשרד הזה משדר בהכחדת יח”צ עצמי באופן קבוע ואובססיבי, כך שנשאר הרבה מאד זמן לדברים האמיתיים, כמו זה שלפנינו למשל.

מה לעשות, לא כל הנשים ניחונו בכישרון הבלעבוסטע, שלא לדבר על אלו שכבוד הקריירה בגרונם, ואין זמנן בעיתותן לטבל את העוף בסדרה ארוכה של זיתים כבושים במיץ לימון, ייבוש עלי דפנה במלח עבה גרוס, ופריסת חצילים חצי-קלופים על מצע דבש ואגוזים קלופים, ושנדבר עלינו, הגברים? הסיר צורח כשהוא מרגיש אותנו מתקרב, והעוף היודע את סופו המר מנסה לצעוק: קנוררר. הפרינט הזה נוגע בנימים הרגישים והמעורערים של העומד/ת על הסירים, על התסכול מול ספר מתכונים הבוהה בנו מבולבלים/ות. אין כמו ספר מתכונים, המכיל רוטב אחד תוסס ומדויק, שמניב תוצאה של מתכון מלומד.

נוגע, מדוייק, התאהבנו, השתכנענו, ורצנו לחוות סוף סוף בישול גברי מוצלח.

סולם השטיבל: 9

גברים, רוצו לבשל 1
פרסום מושלם לרוטב מושלם לעוף מושלם
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

21 תגובות

  1. היה פעם אבקות מרק בשם “מתבל” משהוא ראה אותם לאחרונה או שאוסם הצליחו לקבור אותם בטרם מלאו להם שנה ?

  2. @ חוצניק:

    דירוג 10 יידבק על פרסום שיגרום להתעלפות ולקוצר נשימה על גבול התקף פסיכוטי מכורח התרגשות פתע, הלוואי, שיבוא כבר.

  3. איזה פירגון, ממש צפיחית בשום ודבש!

    קבלו רק תיקון קטן – במימד לא משתמשים בשרותי פרילנס מהסיבה הפשוטה שקשה למצוא אחד כזה שיענה על דרישות הגבוהות שלהם, בד”כ צריך לעבור שם טירונות מפרכת ואז נדבקים לכסא ולא זזים משם כ”כ מהר. (על אף נסיונות של משרדים מתחרים לגנוב להם עובדים…)

  4. לפעמים המוצר כל כך מפתה ומשווק את עצמו בעצם הרעיון הגדול,
    שכל מה שנשאר זה לא להרוס.

    וגם זה משהו, שהרבה משרדים לא יודעים לעשות…

  5. המודעה טעימה, אין שום ספק.

    אגב שום, אם הבנתי נכון את הרעיון, הדבש והשום מיותרים כי הרוטב כבר כולל אותם, לא?

    (אז יכול להיות שראש השום וצלוחית הדבש מיותרים?)

  6. לא יודע אם למימד יש פרילנס,
    מה שבטוח יש להם קופי לפנים.
    יפה!

  7. ואף מילה על רכש המדיה שלהם. טיזרים ע”ג טיזרים ע”ג דאבלים ע”ג אינסרטים מעוררי הערכה.

    יופי של עבודה!

  8. זהו,
    הפוסט הזה מראה שמי שמגיע לו מקבל!!

    (ומי שלא, יוצא שטוח, מתוח, חרוך, עוקצני וחרוך)

  9. יפה, מהוקצע קופי מעולה מעולה -מעביר את המסר בול!

    רק שקופי טוב כזה באמת אבל באמת לא צריך שיסבירו אותו עם ויז’ואל :

    הטקסט עם תמונת המוצר בלבד היה מעביר את המסר נקי יותר….

    הויז’אל בתמונה הוא קצת כמו מדרש תמונה המראה לנו את מה שכתוב-מיותר!!!

    כשמשרדים חרדים יבינו סוף סוף שויז’אל זה רק כלי עזר ונוצר בשביל להגיש את האוכל

    יפה אז גם בישול המוחות יטעם יותר טוב!!!

  10. קונספט מחודד.
    קופי מבריק בפשטותו.
    סך הכל -9.9 בסולם פנינה.

  11. יפה מאוד.
    צריך להיות הוגן ולאמר שהטיזרים היו הרבה פחות טובים ומאוד בזבניים.

  12. גם אותי הם קנו 🙂 ויש להודות, לא רק על הנייר… אני משתמשת ברטבים שלהם וגורפת מחמאות לא רעות בכלל (ולא, אין לי מניות בקנור…או במימד…)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן