גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
פעם אחת בשנה עולם הצריכה נכנס לאקסטזה – פסח • גם המדיה ומשרדי הפרסום חוגגים • עבורינו, חובבי הקריאייטיב והפרסום, זה המצב האידיאלי • קבלו קמפיין נירלט המככב דווקא בעמודי הפרסום הראשונים בעיתון • אנחנו לא שואלים למה
nirlat2
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

פעם אחת בשנה עולם הצריכה נכנס לאקסטזה. רק למשמע המילה – פסח, אנשים נכנסים לקדחת קניות בלתי מוסברת. גם המדיה ומשרדי הפרסום חוגגים. עמודים על גבי אינסרטים נרכשים עבור הלקוחות. עבורינו, חובבי הקריאייטיב והפרסום, זה המצב האידיאלי. קבלו קמפיין נירלט המככב בימים אלו בעמודים הראשונים של עיתונים. נייס.

nirlat1

nirlat2

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

12 תגובות

  1. אורן כתב:

    הקמפיין היפה ביותר השנה?

    של בולטון.
    אי פעם, בערך

  2. לי זה דוקא העלה קמפיין שרץ לפני כמה שנים שעסק בצבע והלך על רעיון ממש זהה
    עד שנזכרתי.
    זה היה קמפיין לחנויות של קשת פרינט שמכרו דיו והלכו אחר כך לעולמם.
    העיקר לפחות שיצא משהו מהקמפיין שלהם ז”ל.

  3. כל הכבוד לאיש יחסי הציבור בבולטון האחרי על נירלט יוסי דץ

  4. אחלה קמפיין. כל הכבוד לבולטון. סוף סוף רואים קצת קריאייטיב וקמפיין ראוי לשבח מול המתחרה הגדול (טמבור) שגם השקיעו הרבה מדיה (אל תשכחו את בחדרי) ועדיין רואים את נירלט ומזהים אותו היטיב…

  5. כל המודעות האלה השבוע זה רק טיזר…
    בשבוע הבא בולטון יחשפו:
    שיתוף פעולה בין נירלט לשטראוס.

    מה כן? כבר השבוע כל הצילומים של נירלט
    הם בעצם צילומים של שטראוס….
    אגב, הצילום של הגלידה, זה מה שנשאר אצלהם במקפיא מימים עברו…

  6. יפה,
    זה מקום של מקצוענים לא חובבים מתחילים

  7. יפה, אהבתי את הקונספירציה…:)
    יוסי, תמשיך כך והרבה הצלחה.. יש לך תפקיד חשוב בבולטון…

  8. גדולל סוף סוף משהו מוצלח מבית בולטון .. כולם כבר אמרו – הם הפתיעו הפעם את טמבור.

  9. שאפו ליוסי דץ
    שאפו לבולטון
    שאפו לנירלט!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן