WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
הפייסבוק הפך לשפה, יש כאלה שיודעים רק לדבר אותה, יש כאלה שיודעים גם לכתוב אותה ויש כאלה שממציאים את השפה כל בוקר מחדש • אחד מכותבי השפה הזו הוא שלומי קוריץ, שלאחרונה קיבל משרה מכובדת ב’שלמור תקשורת’ • פרופיל מקיף על החרדי שעושה בית ספר בדיגיטל
koritz2
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

 

ביג לייק! שלומי קוריץ, האיש והדיגיטל 1
האיש והדיגיטל

כששואלים את שלומי קוריץ, חרדי עם פייסבוק, איפה הוא מתגורר, הוא משיב: “מודיעין עילית”. עלינו זה לא עובד. אנחנו יודעים שהוא גר בברכפלד.

שלומי נולד בישראל בשנת 1987, למד בחיידר ‘קרלין סטולין’ בבני ברק ואת ימיו כנער הוא עשה בישיבות ‘תפארת ציון’ ו’חיי משה’. עם נישואיו, הוא נכנס לעבוד בחברת ‘מנהטן מטבחים ועיצוב פנים’. רעייתו הייתה מנהלת צוות אדריכליות והוא נכנס כמנהל לוגיסטיקה. שנה תמימה הוא עבד לצד אשתו, עד שהחליט לפרוש. לנו הוא אומר “בגלל שרציתי לעסוק בדיגיטל”, ואנחנו מאמינים לו.

הוא חיפש עבודה בתחום הדיגיטל, אך השוק באותה תקופה לא היה מפותח דיו, עובדה שאילצה אותו לגנוז את חלומו לזמן-מה.

בינתיים, שלומי שימש כמנהל לשכה של יו”ר ארגון ‘יד לאחים’ בבני ברק. במסגרת תפקידו, בין היתר, ערך סרטים וקבצי וידיאו לכנסי התרמה, תרגם סרטים לאנגלית וערך אותם מחדש. מיותר לומר שמיודענו סיפק תמיכה במחשבים האישיים ופתר בעיות תוכנה, עד שמצא משרה שהתאימה לרוחו: מנהל מחלקת בניית אתרים בחברת ‘נקודה למחשבה’, בבעלות אבי כהן.

במסגרת התפקיד, נדרש שלומי להקים ולנהל את הפורטל ‘בניברקי’ – פורטל צרכנות לציבור הדתי. אחרי שנה בתפקיד, פנה אליו בני רוקח והציע לו לעבור לחברה שלו. כך קרה שביום בהיר אחד עבר שלומי לחברת ‘Easyweb4u’, כמנהל תיקי לקוחות. התפקיד כלל ניהול תיקים משלב התשלום ועד לסיום המוצר המוגמר, לשביעות רצון הלקוח.

עד לאחרונה, לא הרבה אנשים במגזרנו הכירו את שלומי קוריץ, האיש שהפך ליועץ מספר אחד בענייני רשתות חברתיות ומכיר את נבכי הפייסבוק יותר מאשר הוא מכיר את רחובות קרית ספר הסמוכים לביתו. בחודשים האחרונים, עת התריע הרב מרדכי בלוי אודות החרם הצפוי נגד הרשת החברתית, עלה מיודענו לשידור אצל יעל דן בגלי צה”ל, כדי להתעמת עם הרב בלוי. “לא ידעתי שיהיה עימות”, התגונן הרב.

בימים האחרונים נודע לנו כי שלומי קוריץ מתכוון לעזוב את עבודתו הנוכחית במטרה להתקדם צעד נוסף בעולם הדיגיטל. מיד אחרי חג הפסח, הוא ייכנס לתפקידו החדש בחברת ‘שלמור תקשורת’ בבעלות אירינה שלמור.

עמית וינדר, מנהל מחלקת מדיה חברתית, התייעץ באופן שוטף עם שלומי וקיבל ממנו עזרה בנושאי דיגיטל ותכנות. יום אחד, החליטו בחברה להפסיק להתייעץ איתו ולצרף אותו לשורותיהם. במסגרת תפקידו החדש, יתבקש שלומי לעסוק בכל מה שקשור לדיגיטל, החל מקריאייטיב, המשך דרך אפיון ממשקים וכתיבת תוכניות עבודה וכלה בהתנהלות מול מתכנתים ונותני שירותים חיצוניים, כגון אפליקציות פייסבוק וכדו‘.

אנחנו מאחלים לו הרבה הצלחה ונותנים לו עד שנה כדי לעדכן אותנו אודות תפקידו החדש.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

17 תגובות

  1. .
    תותח על שמוכיח בוודאות שבחור חרדי מוכשר וחכם יכול מול כל המתוסכלים.
    בהצלחה.
    .

  2. יח”צ יח”צ, אבל לפחות שיהיה מעניין

  3. שלומי היקר,
    תמשיך להצליח ותפתח כבר עסק משל עצמך, דאחילאק!

    חבר קרוב, שגר עד לא מזמן ב”ברכפלד” (לא מתבייש) ועכשיו בטבריה (:

  4. חוצניק כתב:

    חרדי עם פייסבוק,

    סורי, אין חיה כזאת.
    רצית ליחצן את קוריץ, הבנו. אבל למה להדביק לו את התואר ‘חרדי’? כי הוא גר בקרית ספר? כי הוא נולד בבית כזה? כי פעם הוא היה כזה?

  5. לומר בהצלחה? נראה שהוא מסתדר גם בלי האיחול שלי.. 😉
    אבל אחלה– שיהיה בהצלחה..

  6. שלומי בהצלחה רבה!
    אין לי פייסבוק אז קבל מכאן –
    LIKE!!
    🙂

  7. אחל’ה פוסט ליקוקי. (אפה נרשמים?)

    בכול’פן בהצלוחה.

  8. נתקלתי לא פעם בשם שלומי קוריץ ובאמת לא ידעתי מי הוא… תודה על הפוסט המקיף. אותי זה מאוד עניין!

  9. קנאים כולם, אין עליך שלומי קוריץ, ‘האיש וההגדרה’,
    ויוכיח זאת העמוד שלך בפייס’, וכל עמוד אחר שבנית שמקבל עשרות לייקים
    רק מחמת הפרט השולי (?…) הזה שהשתתף כאן אחד בשם ‘שלומי’…
    שבת שלום, ושוב קנאים, תמותו !

  10. בהצלחה שלומי, ושימותו הקנאים … בעצם שיחיו ויתפוצצו 🙂

  11. מזל שהוא מתעסק עם “אינטרקטיב” (קרוב ללבו של דינקיס) ולכן הוא זכה לפוסט שלם שנראה כמו קורות חיים, אפילו ש “מחלקת מדיה חברתית” של משרד יחסי הציבור שלמור מונה לכל היותר שלושה אנשים כולל קוריץ עצמו וכולל מנהל המחלקה, וצריכה עדיין להוכיח שהיא בכלל עשתה דבר אחד או שניים עד היום (חוץ מלהתייעץ עם קוריץ).
    ואילו אנשים מעולם הפרסום החרדי שעברו לעולם הפרסום החילוני כדי להתקדם ולאתגר את עצמם ושעוסקים בתחומים שהם ליבו של עולם הפרסום כגון קריאייטיב, כמו למשל אסף המר שנמצא במחלקת הקריאייטיב של “שלמור אבנון עמיחי” (חוד החנית של עולם הקריאייטיב ומחלקה שמונה עשרות אנשים) שעשתה עד היום דבר אחד או שניים, אילו אנשים שבמקרה הטוב יזכו לשורה בליל שישי בשטיבל ולפעמים גם את זה לא.

    לסיכום הפוסט הזה הוא יותר תעודת עניות לשלמור תקשורת מאשר תעודת הצלחה לקוריץ…

  12. שלומי אתה קורא את התגובות? בא לי שתגיב! רגע אני ממש לא מבין אתה בן 23? לפי הנתונים אני רואה שנולדת ב1987, תגלה לי איך הספקת כל כך הרבה בחיים שלך, לפי הנתונים חשבתי שאתה לפחות בן 30, עלה והצלח שלומי, רק אל תשכח מאין באת…..

  13. פירגון חרדי, אין על זה בחיי.
    טוקבקיסטים עלובי נפש שמתים להיות במקום שלך שלומי…
    אבל הם לא יודעים את הדרך החוצה מהשטיבל, רק לסיגריה.

    בהצלחה רבה , מגיע לך

  14. מגיבים צרי עין – תתביישו לכם! ולך שלומי נאחל שתצליח ותתקדם הלאה למחלקות מפותחות ולא רק מתפתחות, וכשנפגוש את השם שלך לא יצטרכו ע”י את הקורות חיים שלך. כולם יכירו אותך. (ויפרגנו לך..)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן