מילר פוינט
משרד פרסום
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
מה יותר מתאים בזמן כזה, מלהעלות גלריה מורחבת של פרסומות כשרות לפסח שנעשו אך לפני כמה שנים • כל שנותר זה להפריד בין החמץ שעבר עליו הפסח, לזה שעבר ליבון והגעלה למהדרין • גלריית קריאייטיב חגיגית • פסח כשר ושמח לכל גולשי פאשקעוויל
תנובה - גל אורן BSD
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

ליל בדיקת חמץ. מחר בבוקר ילכו הילדים עם אבותיהם לביעור חמץ, בערב הם כבר ישאלו את אבא ארבע קושיות. אנחנו, את החמץ כבר מכרנו אמש לגוי, חוצניק רצה להרגיש בן חורין אמיתי והתנתק כבר הבוקר ממחשב כלשהו. כל שנותר זה לעשות קצת סדר בתיקיות הקריאייטיב הנמצאות ברשותינו. להפריד בין החמץ שעבר עליו הפסח, לזה שעבר ליבון והגעלה למהדרין.

עולם הפרסום החרדי צומח במהירות אדירה, מה שהיה נכון רק לפני כמה שנים, נשמע כיום מיושן במיוחד. די אם נציץ בפוסטים הראשונים כאן בבלוג ונבין שמשהו השתנה. לגמרי. מה יותר מתאים בזמן כזה, מלהעלות גלריה מורחבת של פרסומות כשרות לפסח שנעשו אך לפני כמה שנים. תרשו לי לקרוא לזה – נוסטלגיה.

וּכְשֵׁם שֶׁבִּעַרְנוּ הֶחָמֵץ מִבָּתֵּינוּ וּשְׂרַפְנוּהוּ, כָּךְ תְּזַכֵּנוּ לְבַעֵר אֶת הַיֵּצֶר הָרַע מִקִּרְבֵּנוּ כָּל יְמֵי חַיֵּינוּ, וּתְזַכֵּנוּ לְהִדָּבֵק בְּיֵּצֶר הַטּוֹב וּבְתוֹרָתְךָ וְיִרְאָתְךָ וְאַהֲבָתְךָ תָּמִיד.

חג פסח כשר ושמח
מערכת פאשקעוויל

060330_110110-338_800-600
תפוגן – אפיקים
040328_123215-698_elit
קפה עלית – בולטון
040317_141154-13
עלי בודק – תוצאות אפקטיביות
040317_182928-64_Graphic1
טמבור – מקאן אריקסון
040328_190406-16_TIROSH
כרמל מזרחי – מקאן אריקסון
040330_010217-16_013
ברק 013 – לא מזוהה
040331_220220-1_tnuva
תנובה – גל אורן BSD
050417_150004-1
תנובה – גל אורן BSD
040331_223120-8_PELE
פלאפון – אפיקים
040401_111833-13_2
בנק אדנים – תוצאות אפקטיביות
041107_094443-2
חסלט – אפיקים

סנו רהיט - אפיקים

050402_212307-93_
נירלט – בולטון פוטנציאל
050402_212807-101_0001
אחים חדד – דמיון

קרדיט: פורום עולם הפרסום בחדרי חרדים

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

5 תגובות

  1. אין בכל עולם הפרסום החרדי והחילוני קופירייטר שנון כגורנישט חרדי גמור

  2. אין כמו נוסטלגיה… יש כאן פרסומות עתיקות במיוחד… (-: חג כשר ושמח!

  3. בחירה די עלובה לעומת מודעות מדהימות שהיו בפסח במגזר

  4. טוב, זה די שקוף
    המטרה הייתה להראות שהמצב השתפר
    מה שממש ממש לא נכון…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן