מרכז העניינים
חינמון ארצי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מילר פוינט
משרד פרסום
זה מה שקורה כשמשרד ‘מותגים’ לוקח את התקציב של ‘טרקלין בקריה’ ברצינות ומקדם אותו בצורה משכנעת להפליא. הדאבל המצורף לפוסט פורסם בעיתון המודיע ואנשים שנחשפו לקמפיין בשלטי חוצות ביקשו מאיתנו לפרסם את המודעה כדי שיוכלו ללחוץ “לייק” • כשכולם על הנייר, הם מבטיחים, אנחנו בשטח • לייק
traklin1
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

זה מה שקורה כשמשרד ‘מותגים’ לוקח את התקציב של ‘טרקלין בקריה’ ברצינות ומקדם אותו בצורה משכנעת להפליא. הדאבל המצורף פורסם בעיתון המודיע ואנשים שנחשפו לקמפיין בשלטי חוצות ביקשו מאיתנו לפרסם את המודעה כדי שיוכלו ללחוץ “לייק”. כשכולם על הנייר, מבטיח יוזם הפרויקט, אנחנו בשטח. המחשה טובה ויציאה מעניינת מהקופסה.

פרויקט בניה עם קריאייטיב בשטח 1
רק אנחנו בשטח. לחצו להגדלה

קרדיט’ס • משרד פרסום: מותגים • פלנינג: יחיאל פרוש • תקציבאית: אלישבע פוטש • קריאייטיב: אבי קלמרסקי • קופירייטינג: שלמה ליברטובסקי • ארט: נירית ברוך

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

22 תגובות

  1. סופסוף פרינט חרדי שגורם לעקצוצים … מבריק ומעביר את המסר ! (אפילו לא מעניין אותי מאיפה הרעיון )

  2. חוץ מהצבע השונה זה מזכיר לי לגמרי את המודעות הראשונות של גבעת זאב החדשה.
    צריך לתת קרדיט למקור גם אם החיקוי מוצלח.

  3. קרייאטיב במיטבו.
    אגב, קצת הפריע לי שרמסו שם את טר הדעה של הכתב המהולל. זה נהפך למשהו ממש לא קריא.
    ת’אמת לא באמת משנה לו מה הוא כתב, יותר משנה לי התנהגות והיחס של העיתוון להגיגו של אחד מצוות העיתון.

  4. מענין.
    משרד שלא עסוק ביחצון עצמי אלא מזיע בשביל הלקוח
    שאפו

  5. מדליק.
    לא יודעת מה קורה למשרדים הגדולים.
    לאחרונה, המשרדים הקטנים מביאים אותה…

    כנראה ככה זה שאתה גדול, כבר ובעיקר… שבע 🙂
    כמה חבל.

  6. וכמובן שאין על מנהלת המשרד לאה ברמן שעומדת מאחורי הניהול השוטף של מותגים!
    רשמו לפניכם: מותגים, הדבר החם הבא שישים מאחור משרדי פרסום ותיקים ממנו.

  7. @ דוידי:
    היי!
    זו הפרסומת בעצם!!
    החלק המחוק הוא לא חלק מהעיתון/ כתבה!! זו הפרסומת עצמה. על 2 עמודים.. הבנת?

    ובקשר לפרסומת- ביג לייק!

  8. מודעה יפה, מקצועית ומשובחת. הלכו כל הדבר הכי נכון, כולם מדברים ונמצאים על הנייר, הם יוצאים מהנייר ישר אל השטח!

  9. בס”ד

    יצא לי להכיר את מותגים. יש שם חברה מקצוענים אחד אחד. רק שיש בעיה אחת עם המשרד הזה: הם קצת מנומנמים שם. יש להם כישרונות חבל”ז, אבל עד שהם יוצאים עם קמפיין משובח, כבר כולם שוכחים מה הם עשו בעבר. אבל פוטנציאל וכישרון יש שם בגדול. עלו והצליחו, רק תראו את עצמכם יותר בעיתונים. לייייייייק!

  10. הגרפיקה המזעזעת והמרוחה (תרתי משמע)
    הורסת כל חלק טוב ברעיון.

    לראות את כל המגיבים מהמשרד במקום לעשות עוד קרייאטיב מעורר בחילה
    אילולא הפאדיחה של זה שמעלי (ומעליו ומעליו…) הייתי באמת חושב שזה מגיבים שונים.

  11. יפה מאוד, כולם על הנייר והם על הקרקע. לפחות בקמפיין הנוכחי)

  12. אתם פשוט ענקיים.
    אני אוהב מאוד את הסגנון של מותגים, יש להם סגנון מיוחד.

  13. זהבי עצבני בשטח המקורי, תרגע.
    גם אם זה נכון שיש כאן קצת יח”צ עצמי, מה קרה?
    זה חלק מהגדרות המשרד – יח”צ.
    מה שלא פוגע בקריאייטיביות של הנידון דנן.

    מה שמעורר בחילה זה האינטרס הנגדי של הלא מפרגנים….

    ולא אני לא עובד שם ולא מתכונן לשכנע אותך שכך (ונניח שכן, מה זה משנה..)

  14. פשוט מדהים.
    ראיתי על לוחות המודעות ואני פשוט עמדתי לקרוא.
    פעם ראשונה שאני רואה מודעה עם כ”כ הרבה מלל ואני קוראת. זה פשוט מדהים. אני מבינה דבר וחצי דבר בקמפיין פרסום ואני פשוט נדהמת מהכשרונות, באם תוכלו לקשר אותי לחברה או לאדם שיודע פרטים, מאוד מאוד אודה לכם/ן.

  15. למגיבה רחלי שוקרון

    המדובר במשרד פרסום מותגים. עבדתי שם בעבר והם חבר’ה פגזים אחד אחד.

    הם יושבים בי-ם והטל’ שלהם: 025804480

    יש להם גם דף בפייסבוק תחת השם “מותגים פרסום”.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן