דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מילר פוינט
משרד פרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
“ועשית ככל אשר יורוך” זעקו הקירות, “נשמעים לגדולים” אמרו המודעות. אז אין ספק שקריאת מרנן ורבנן וראשי ישיבת מיר, עשו פרסום לא רע לחנות האוכל הביתי. אך יש הטוענים כי טיבה של המסעדה הנ”ל עומדת בקריטריונים המחמירים ביותר של השטיבל. לפרסומי לא צריכא, לבאזז חיישינן.
elis
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מי שהסתובב ברחובות ירושלים בשבוע האחרון היה בטוח שהנה הבחירות הסוערות לראשות העיר הוקדמו. “ועשית ככל אשר יורוך” זעקו הקירות, “נשמעים לגדולים” אמרו המודעות. אז אין ספק שקריאת מרנן ורבנן וראשי ישיבת מיר, עשו פרסום לא רע לחנות האוכל הביתי – ‘אליס’, הממוקמת בסמוך לישיבה המעטירה. אך יש הטוענים כי טיבה של המסעדה הנ”ל עומדת בקריטריונים המחמירים ביותר של השטיבל. לפרסומי לא צריכא, לבאזז חיישינן.

נשמעים לגדולים 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

20 תגובות

  1. אין על הצ’ולנט של אליס! לא היה ולא יהיה,, הבן אדם פשוט אלוף.

    תאמינו או לא אבל יש אנשים [ולא רק שומרי תורה ומצוות] שעושים עליה לרגל מערי המרכז כדי להתענג על העיסה העסיסית הזו 🙂

    חבל שאין אפשרות לצרף קובץ, הייתי מעלה לכם מהאייפון תמונה של האיש בעל ידי הזהב.

  2. זה אמיתי? אנלא מאמין!

    שמישהו יגיע למסעדה בגלל שהם נשמעים לגדולי ישראל?!

    אין יותר הזוי.

  3. מוישי הלר
    שוב שיחקת אותה רק תשמור על התקציב של רויאל שלא יילך לקלמן את יוסי את היימן

  4. השאלה אם ראוי להשתמש עם הגדוילים שימוש ציני.

  5. אומר זאת כך:

    1. המון טקסט.
    2. מסרים חוזרים על עצמם.
    3. מסרים חוזרים על עצמם.
    4. הלוגו פעם היה יותר טוב.
    5. חסר לי תמונות של אוכל מגרה. לא עושה חשק לאכול למרות שאני כבר יומיים לא מכניס שום דבר לפה.
    6. גימיק זול שיוכיח את עצמו, אם בכלל, רק ברחובות הסמוכים לישיבה.
    7. חבל על בזבוז המשאבים בתלייה בכל השכונות ואף הנידחות שבהן.

    נ.ב. הכל כמובן מתוך כוונה לתקן בפעם הבאה. ולשומעים יונעים.

    המעוררים

  6. ההוספה של “בלילה”, מלמדת שהחבר’ה לא שמעו על השעה 23:30 ו 00:30?

    לא יודע, שמעתי על המקום רבות, המודעה הזאת לא מביאה לידי ביטוי את העוצמה.

    כנראה שטובים שם רק באוכל

  7. דודי,
    אני עובד בשיתוף פעולה מלא עם המשרד של קלמן בורשטיין, בחלק האסטרטגי וייעוץ ללקוחות.

    אחד מהחבורה,
    דרישות הלקוח, לא התכוונתי לעשות מזה כזה באזז, סה”כ הוא אמר לי שהוא רוצה להיות הראשון שיוצא לרחוב עם בווווםםםם, ואני רואה ב”ה שהוא הצליח עם זה .
    בחלק של הקטסטים שחוזרים על עצמם. צודק!

    תודה

  8. א. קלישאה.
    ב. פניה למי?
    ג. חשבתי שאני בא לאכול טששולנט, לא לשמוע מוסררר
    ד. גרפומדיה חתומה גם על האסטרטגיה?
    בעצם, באזזז זה בטח יצר. אבל חשבתי שהכוורת הסמוכה לישיבה כבר מכירה את החנות, טוב לדעת שלא.
    זאל זיין מיט הצלוחע

  9. מה אתם עושים עסק. כפרות??? כולה מודעה המבשרת שאליז דואגת לבני תיירא שהם מקבלים את מרות מרן המשגיח ממיר. So what.

    ובלי קשר לפרסום, הטשולנט שם באמת באמת ליגה אחרת.

  10. ב”ה עוד קמפיין לקלמן את נחמן את זלמן bsd ושות’.
    ולרשימת הקרדיטים:
    קריאייטיב:זרח יענקל אפטרגוט
    קופי:דוד שמעכל גוטרמענטש
    ארט:וואס איז דאס???
    תקציבאית:יענטא רוחעל צ’אפיחעס
    מנהל סטודיו:רענן גל (צריך איזה שקוץ חילויני בעייסק)

  11. מוישי, אתה יודע מה הבעיה?
    למה הפסקתי ללכת לשם?
    אף פעם לא מצאתי מקום לשבת. תמיד חיכיתי בתור (אין מלצרים) יותר מדי זמן.
    אתה נכנס לשם, מזיע, דוחף מרפקים, צועק, מבקש שיפנקו עם בשר, הם מבטיחים שהמנה שלך תהיה אחרת לא כמו של כולם, ובסוף אתה עומד עם המנה (כמו של כולם, אלא מה?) חסר אונים, ממתין שמישהו יסיים ללעוס ויפנה את מקומו.
    אז הרבה זמן לא ביקרתי במקום.

  12. חוצניק כתב:

    מוישי, אתה יודע מה הבעיה?
    למה הפסקתי ללכת לשם?
    אף פעם לא מצאתי מקום לשבת. תמיד חיכיתי בתור (אין מלצרים) יותר מדי זמן.
    אתה נכנס לשם, מזיע, דוחף מרפקים, צועק, מבקש שיפנקו עם בשר, הם מבטיחים שהמנה שלך תהיה אחרת לא כמו של כולם, ובסוף אתה עומד עם המנה (כמו של כולם, אלא מה?) חסר אונים, ממתין שמישהו יסיים ללעוס ויפנה את מקומו.
    אז הרבה זמן לא ביקרתי במקום.

    חוצניק קפוץ לביקור, הם שיפצו את המקום בצורה שלא תזהה את המקום. נקי מסודר ומאורגן מאוד.

    שימי,
    ביג לייק.

  13. שיפצו את זה. נראה כמו מסעדה יוקרתית, שולחנות וכסאות וכמובן ספה ארוכה לאורך הקיר, אני אומר לך שלא תזהה את המקום. שינו את זה לגמרי.

  14. מוישי הלר תסביר לציבור איך החלוקה של התקציבים בינך ובין קלמן
    משהו לא מסתדר לי
    ובקשר לצולנט של אליס זה באמת טעים
    אבל השירות …..

  15. דודי כתב:

    מוישי הלר תסביר לציבור איך החלוקה של התקציבים בינך ובין קלמן
    משהו לא מסתדר לי
    ובקשר לצולנט של אליס זה באמת טעים
    אבל השירות …..

    תראה, אני לא נוהג לפתוח כאלה דברים בפורומים, אבל ביקשת כל כך יפה לדעת, אז בבקשה: בגדול קלמן עוסק בעיקר באסטרטגיה וגרפומדיה עוסקת בעיקר בעיצוב גרפי – כך שקל מאוד להבין מה מנווט לאן.

  16. שיהיה לך בהצלחה
    וגם לקלמן בהצלחה
    והעיקר שיהיה פרנסה לכולם
    ותודה על ההסבר
    אל תשכח את החברים שלך

  17. הרעיון של המודעה יפה אבל משום מה משדרת עצבנות
    היא מעבירה מאוד חזק ת’מסר על שעות הפתיחה אבל משאירה טעם מריר בפה.
    לפי איך שאני מכיר את בעל המקום הרעיון הוא של בערלה תצליח זה מה שהכי חשוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן