גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
אם לרגע היה נדמה כי אסטרטגיית “שומעים חרפתם ואינם משיבים” עובדת שעות נוספות אצל המתחרות, לא עוד • בשבוע האחרון יצאה רשת ‘יש’ מהתרדמת והחליטה לתקוף את ‘אושר עד’ חזיתית • אולי זו השמועה על מיתוג מחדש של שפע שוק, אולי לא. מה שבטוח, הקיץ הולך ומתחמם לו • מוכרים לך בזול, בלי סיפורים
yesh
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כבר תקופה ארוכה ש’אושר עד’ מריצה קמפיין אמוציונאלי וחד, המתנגח ללא הרף במתחרות. בלי טריקים, בלי שטיקים ובלי רחמים. במלחמת הרשתות, הכל כשר. למהדרין.

אם לרגע היה נדמה בחודשים האחרונים כי אסטרטגיית “שומעים חרפתם ואינם משיבים” עובדת שעות נוספות אצל המתחרות, לא עוד. בשבוע האחרון יצאה רשת ‘יש’ מהתרדמת והחליטה לתקוף את ‘אושר עד’. בלי סיפורים.

אולי השמועה אודות המיתוג מחדש של רשת ‘שפע שוק’ מכניסה את הענף לסחרור, ואולי דווקא מצב ה’יאוש מדעת’ של ‘שפע שוק’ מכניס קצת פילפל לתחרות בין ‘יש’ ל’אושר עד’. מה שבטוח, הקיץ מתחמם.

שים לב: אחרים מוכרים לך סיפורים 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

20 תגובות

  1. הסתובבתם פעם ב”יש”?
    כירושלמים כל מה שלא במבצע עולה בין 3 ל7
    יותר מאשר ב”אושר עד” או ב”שערי עזרה” (צרכניה זולה באמת למי שלא שמע)

    הקניה ביש י- ק- ר-ה שהם יפנימו, לא משנה מה אחרים מוכרים סיפורים, שטיקים ושאר ירקות,
    הם מוכרים אותו דבר רק ביוקר…

  2. יופי. סופסוף גם לנו יש מלחמת שופרסל דיל & מגה בול…

    תכינו פיצוחים ופופקורן ותעלו על הפארענצ’עס 🙂

  3. מסתבר ש”יש” באמת בעלי שטיקים
    מי התכוון אליכם בסיפורים? נחיתים.

    אני חושב שזה עושה טוב לענף היקר הזה.

  4. בכל מודעה של יש המתפרסמת ביום שלישי ביתד נאמן כתוב במפורש: “משפחות קונות בזול עד יום שני”.

    מה שהיה נדמה בעיני כטעות מצערת מתברר כמוטו שממשיך מדי שבוע. ואני אומר, הציבור מטומטם, אבל לא עד כדי כך…

    כותבים לך מפורשות שאצלנו קונים בזול חלק מהזמן ואח”כ מתפלאים למה מספרים עליהם סיפורים..

  5. צודק! ומה שאמור להיות זול, כפוף לקניה מעל 200 או 300 ש”ח.

  6. היתרון היחיד של אושר עד הוא אסטרטגיית הפרסום וההילה המדומה של “הכל בזול” מי שיבדוק אותם רוחבית מגלה שהם זולים במה שמתאים להם ויקרים להחריד במה שמתאים להם.

    הם ורמי לוי שכללו את אמנות הבלוף לרמה הגבוהה ביותר.
    זה לא מוריד כהו זה את העובדה שרשת “יש” יקרה מאוד ושפע שוק בעקבותיה

  7. ואני בכלל מתפלא מרמי לוי שמצליח לשרוד בכותרות בפריים טיים ב ח י נ ם בלי להשקיע שקל לשום משרד פרסום / יח”צ
    וממנו ילמדו וכן יעשו….

  8. @ שימי:
    אני תמיד חשבתי שיקר זה דבר יחסי.
    אם שפע שוק, אושר עד, יש, רמי לוי וכל היתר כולם יקרים, האם לא יהיה נכון באותה מידה לומר שכולם זולים?

  9. חברים יקרים
    לא יעזור שום דבר ליש אושר עד נתן להם מכת מוות בקניות של סוף שבוע בגלל כמה סיבות
    1 בכל זאת איסר בריסק זה לא מוטי קוטינר
    2 אין חווית קנייה ביש זוועה להסתובב שם בניגוד למטרים הרבועים האין סופייים באושר עד
    3 המודעות של יש זוועתיות כמעט כמו החנויות שלהם
    4 יוקר המחיה נאמר על שפע שוק ויש לא על רמי לוי ואושר עד
    5 נפרגן לביכלר/דץ החברים מהיח”צ בבולטון שעבודתם נאמנה תרתי משמע

  10. מישהו כתב:

    בכל מודעה של יש המתפרסמת ביום שלישי ביתד נאמן כתוב במפורש: “משפחות קונות בזול עד יום שני”.

    מה שהיה נדמה בעיני כטעות מצערת מתברר כמוטו שממשיך מדי שבוע. ואני אומר, הציבור מטומטם, אבל לא עד כדי כך…

    כותבים לך מפורשות שאצלנו קונים בזול חלק מהזמן ואח”כ מתפלאים למה מספרים עליהם סיפורים..

  11. קולה כבוד כתב:

    אני תמיד חשבתי שיקר זה דבר יחסי.
    אם שפע שוק, אושר עד, יש, רמי לוי וכל היתר כולם יקרים, האם לא יהיה נכון באותה מידה לומר שכולם זולים?

    כנס לברכל ותראה מזה מחירים זולים.
    יש הגזימו עם המחירים. אושר הגזימו עם הסיפורים.

  12. עבודות מחקר צריך בכדי להבין האם הטקטיקה הפרסומית של אושר&יש פשוט נגזרת מהמוצר עצמו, או שהמוצר שווה בשניהם, ורק האסטרטגיה הפרסומית שונה.
    כמה נתונים:
    ביש ישנם מוצרי מבצע שבועיים במחירי חינם. השאר, מחירי צרכנייה רגילים (קצת זולים, לא במיוחד).
    באושר עד, המחיר הרוחבי הוא זול מעט יותר מכולם, אך מנצח תמיד את המתחרים. ולעומת זאת ישנם כמה פריטים במחירי רצח.
    ואזי, באושר עד מתעלמים מהמוצרים הבודדים היקרים, ומספרים את סיפורה של החנות. הדבר חוסך להם את עלויות הפסום המטורפות שיש מוציאה בכל שבוע.
    ברשת יש ממפמפמים בקול במוצרי הלכידה של הקונים לחנויות, ומושכים קהל גדול אליהם בזכותם.
    נקודה נוספת ש’יש’ מיצבו את עצמם כל שבוע להשוואה לצד בר-כל ונתיב החסד, דבר שקצת מוריד להם את הרמה. לבולטון פתרונים.

  13. יאמר לשבחם (או שלא) של בולטון, שהאסטרטגיה נקבעת על ידי אדלר חומסקי.

  14. המבדיל בין קודש לחול</bנ
    קודה נוספת ש'יש' מיצבו את עצמם כל שבוע להשוואה לצד בר-כל ונתיב החסד, דבר שקצת מוריד להם את הרמה. לבולטון פתרונים.

    חותם על כל מילה

  15. ‘יש’ לא מוציאים מחירי פרסום מטורפים.
    יש להם הסכמי בארטר עם 2 היומונים הגדולים.
    היומונים נותנים למנוייהם בתחילת שנה כרטיס עם הנחות של 20 ש”ח לחודש ב’יש’, והמנויים כמקובל במחוזותינו באים לממש אותם, ועל הדרך עושים את הקניה החודשית.
    בתמורה מקבלת יש את הפרסומות.

    והדבר הזה הצליח כ”כ בתש”ע, שבתשע”א יש הפעילה קומפרסורים כדי להביא את היומונים להסכים לעסקה נוספת.

  16. כ”כ הרבה שטויות בכ”כ הרבה טוקבקים
    אני לא יודע מאיפה להתחיל לענות

  17. למרות שרשת יש לא זולה כמו בתקופה שזה היה אלף,
    עדיין אושר עד קצת נשמעים לי קצת בפאניקה,
    בתחילה הם הכריזו שאחת הסיבות שהם יותר זולים זה בגלל שהם לא מפרסמים אלא הם תמיד זולים וזה מדבר בעד עצמו, ובכך שהם חוסכים את עלויות הפרסום הם יכולים להוריד מחירים.
    אבל היום מתי שאתה פותח עיתון אתה רואה אותם שם, הרבה יותר מאשר רשת יש.

    ועוד יותר מזה הם שברו את הכלל הראשון בפרסום “לא לעשות פרסום שלילי” כלומר על תשמיץ את המתחרים אלא ספר מה טוב אצלך, את הכלל הזה שוברים רק במקרה שאתה כבר על הקרשים וכנראה זה המצב אצל אושר עד.

    כצרכן לדעתי מה שיכול להסביר את זה, זה שבתחילה כולם קנו באושר עד אבל אחרי כמה זמן, יש ורמי לוי נלחמו איתם על מוצר מוצר, ולרשתות הללו יש יותר מרווח נשימה מאושר עד,
    חוץ מזה באושר עד אין מגוון משום דבר (כדי לתת יותר שטח מדף לספק אחד ובכך להוזיל), אבל לאנשים יש העדפות שונות והם לא רוצים לקנות רק את החברה הבודדת שמהם אושר עד הצליחו להשיג מחיר זול ,ולכן אנשים היו עושים השלמות ברשתות אחרות ולאחר זמן פשוט חזרו לקנות אצלם כבעבר.
    לסיכום למה להתברבר כנסו לאושר עד ותראו האם יש שם חצי מכמות האנשים שהיו שם לפני חצי שנה.

  18. מלול כתב:

    אבל היום מתי שאתה פותח עיתון אתה רואה אותם שם, הרבה יותר מאשר רשת יש.

    ועוד יותר מזה הם שברו את הכלל הראשון בפרסום “לא לעשות פרסום שלילי” כלומר על תשמיץ את המתחרים אלא ספר מה טוב אצלך, את הכלל הזה שוברים רק במקרה שאתה כבר על הקרשים וכנראה זה המצב אצל אושר עד.

    לסיכום למה להתברבר כנסו לאושר עד ותראו האם יש שם חצי מכמות האנשים שהיו שם לפני חצי שנה.

    לסיכום למה להתברבר כצרכן אתה ממש לא בעניינים…………………
    א. אושר עד מפרסמים פעם בחצי שנה סידרה של חודש אחד ותו לא.
    ב. הטקטיקה הנגטיבית היא מיומו הראשון של זול-פה, אלף וכעת אושר לעדדד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן