מרכז העניינים
חינמון ארצי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מילר פוינט
משרד פרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
קראנו בשבוע האחרון את מדור הפרסום ביתד נאמן ולא האמנו למה שראינו • איך הגיעו דפוס שושנים ובית יעקב בתיה למקומות הראשונים והמכובדים מעל מפרסמים כבדים כמו: פלדהיים וקנור? ואיפה ‘אור החיים’ בכל הסיפור? • מסקנה שלי: נתוני פרסום במדיה המתבססת אך ורק על העיתונות היומית זו פיקציה אחת גדולה ומעוותת • פוסט חושף
001
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

קראנו בשבוע האחרון את מדור הפרסום ביתד נאמן ולא האמנו למה שראינו.

תחת הכותרת: עשרת הקמפיינים המובילים לתשע”א בעיתונות החרדית היומית, הובאו הנתונים כדלהלן (באלפי דולרים):

1. סימילאק – 206,279
2. מקסי הלט – 191,005
3. קרן דרשו – 190,001
4.בית יעקב בתיה – 181,452
5. פינוק – 175,288
6. מלכות וקסברגר – 169,011
7. דפוס השושנים – 168,950
8. פלדהיים – 156,029
9. קנור – 149,984
10. סלקום – 145,636

שימו לב לסריקה המלאה שמופיעה כאן למטה. מישהו פה “לכאורה” עשה טעות.

איך הגיעו דפוס שושנים ובית יעקב בתיה למקומות הראשונים והמכובדים מעל מפרסמים כבדים כמו: פלדהיים וקנור? ואיפה ‘אור החיים’ בכל הסיפור?

השערה שלי: הנתונים אכן שוקללו על פי קמפיינים ולא על בסיס מפרסמים, אך מה שהביא את: דפוס שושנים, מלכות וקסברגר, בתיה וקרן דרשו לעשיריה הראשונה, זה התייחסות לכל הפרסומים שלהם במהלך השנה כקמפיין בודד, בעוד המותגים הגדולים שפרסמו במהלך השנה מספר קמפיינים, לא הגיעו להיקפים גדולים בקמפיינים בדידים (ודו”ק בסריקה).

מסקנה שלי: הוצאת נתוני פרסום במדיה המתבססת אך ורק על העיתונות היומית זו פיקציה אחת גדולה ומעוותת. אחרת, מישהו פה לא יודע למדוד את המדיה החרדית כמות שהיא, ותשאלו את מחלקות רכש מדיה במשרדים.

הנה הסריקה (הנתונים מוקפים בסימון אדום):

עשרת הקמפיינים המובילים לשנת תשע"א? כך עובדת השיטה 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

8 תגובות

  1. הנתונים מסולפים לגמרי.
    איפה ר’ קדמי בתמונה…

  2. 168,950 דולר לדפוס השושנים.
    זה יותר משווי כל הדפוס— זה הכל ברטרים במחירי אפססססס.

  3. אני לא רוצה לחשוב איזה בארטרים מקבלים מבית יעקב בתיה…..

  4. אני מתנצל אם פירשת את כוונותי לדברים לא ראוים.
    אתה צודק שהיה נראה מדברי שכוונתי לדברים לא ראויים, ואחר הכתיבה חשבתי כי שגיתי.
    התכוונתי להיפך!!!!
    לא לכל דבר יש בארטרים ולכן תמהתי, ובלשון מליצית טעיתי.
    כוונות בתפילה, ולכן תיקנתי.

    @ פונביז’ער:
    גועל נפש של תגובה.

  5. בני איש קריות כתב:

    @ פונביז’ער:
    גועל נפש של תגובה.

    אדם רואה מה שרוצה לראות, וד”ל ואכמ”ל.

    לקח לי כמה דקות טובות להבין למה חשבת שזה גועל של תגובה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן