מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
‘קרן תומכיה’ יצאה לאחרונה בקד”מ ייחודי ומעניין ע”מ לקדם את הגרלת הענק בין תורמי הקרן על דירת מגורים בשווי של חצי מליון ש”ח > מי בסוף זכה בהגרלה הגדולה > ואיך נשמע תשדיר רדיו שמחזיר בתשובה את אראלה ממפעל הפיס > כל הפרטים בפוסט קד”מ מיוחד
1
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

‘קרן תומכיה – למען עמלי תורה בא”י’ יצאה לאחרונה בקד”מ ייחודי ומעניין ע”מ לקדם את הגרלת הענק בין תורמי הקרן על דירת מגורים בשווי של חצי מליון ש”ח (!). בקמפיין היו צריכים הילדים לתלות שלטים בעלי הפרעה טקסטואלית על המרפסות הבתים ברחובות מרכזיים בירושלים.

למקרה שאתם בעניין: בהגרלת הפתיחה שהתקיימה לפני מספר שבועות, זכתה בדירה הנחשקת חני כהן מכפר חב”ד. ולפי מה ששמענו, בעקבות ההצלחה יתקיימו בעתיד מספר הגרלות נוספות על סכומים משמעותיים עוד יותר.

בעקבות המבצע “מקשטים וזוכים” הגיעו אלינו תמונות (לא איכותיות) מחמשת המועמדים לפרס המרפסת המקושטת ביותר. אבל קודם כל אסור לפספס את תשדיר הרדיו סטייל אראלה. על הקריאייטיב: עמי גרינוולד.

[audio:https://www.pashkevil.co.il/wp-content/uploads/2011/10/Keren_Tomheiha_02_NextThursday_Radio_091111_2.mp3|titles=Keren_Tomheiha_02_NextThursday_Radio_091111_2]

קמפיין בשווי חצי מליון ש"ח 112345

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

5 תגובות

  1. מי זה קרן תומכיה, מצלצל יגדיל תורה שלא רואים אותם לאחר פרשת שובו בנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן