כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
התחרות בין רשתות הספרים ‘פלדהיים’ ו’אור החיים’ עושה טוב לכולנו, בפרט למשרדי הפרסום המטפלים בתקציבים • זאת, לנוכח היות שוק הספרים כה תוסס ודומיננטי במדיה החרדית • כעת, ניתן לדווח כי רשת הספרים ‘יפה נוף’, אשר מלבד רשת חנויות גם בולטת בהוצאה לאור ובהפצה בלעדית של ספרי איכות באחוזים מכריעים, שוברת שתיקה • כל הפרטים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

התחרות בין רשתות הספרים ‘פלדהיים’ ו’אור החיים’ עושה טוב לכולנו, בפרט למשרדי הפרסום המטפלים בתקציבים. זאת, לנוכח היות שוק הספרים כה תוסס ודומיננטי במדיה החרדית.

כעת, ניתן לדווח כי רשת הספרים ‘יפה נוף’, אשר מלבד רשת חנויות גם בולטת בהוצאה לאור ובהפצה בלעדית של ספרי איכות באחוזים מכריעים, שוברת שתיקה.

גורם ב’יפה נוף’ דיווח לפאשקעוויל כי כבר בשבועות הקרובים תיטול ‘יפה נוף’ נתח מכובד משוק הפרסום. לדבריו, “קיבלנו החלטה אסטרטגית להקצות תקציב לפרסום שנתי מאסיבי, שיתפרס על פני כל המדיה החרדית-דתית”. עוד הוא סיפר לנו, כי תקציב הפרסום הופקד בידי ‘נוחעם’.

נוחעם, מזל טוב. יש תגובה?

“ראשית, אנו שמחים מאד על הבחירה הנכונה של יפה-נוף להפקיד את התקציב בידיים טובות”, אומר נוחעם, “אנו חשים זכות לטפל בהוצאת הספרים הוותיקה והאיכותית ביותר, המתפתחת לכדי רשת ענפה. למשרדנו רזומה מכובד עם פרסום ייחודי לספרי קודש, והצלחות שיווקיות מפתיעות. בע”ה נפתיע בשפה פרסומית, אסטרטגית וקריאייטיבית, שלא הייתה עד כה בתחום הספרים. אני חושב שמגיע לתחום הספרים השקעה מקסימאלית מידי שבוע, והוכחנו בלקוחות האחרים של המשרד ביכולתנו להציב לעצמנו רף חדש מקמפיין לקמפיין”.

נוחעם יטפל בתקציב הפרסום של יפה נוף 1
הלוגו של הרשת. נוחעם: “הכל הולך להשתנות”
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

38 תגובות

  1. ברכות לנוחעם.

    אני אישית לא מבין למה יפה נוף צריכים משרד פרסום כשיש להם את יבגני שהוכיח את עצמו בקלפים לילדים ומסיים עכשיו קורס פו”שי במיוחד עם ציונים נוירא ואיום.

  2. בריסק וגל היכונו!
    חפשו מהר לקוחות דמי נוספים ליפעת כי נוחעם בפתח וגם לו יש ספרים.

  3. הוצאת הספרים הוותיקה ביותר! יש מקורות לציטוטים שנוחעם משחרר?

  4. נוחעם כתב:

    למשרדנו רזומה מכובד … והצלחות שיווקיות מפתיעות.

    חשבתי שרק אני מופתע מההצלחות.

    מסתבר שגם המנכ”ל והמייסד בכבודו מופתע לגלות שצריך כל כך מעט כדי להצליח בשוק הפרסות החרדי.

    סחתין על הכנות נוחעם.

  5. כמה ההערות לסדר
    1 מברוכ לנוחעם על שלל תקציבי המדיה שזורמים למשרדו הצעיר
    2 זה אומר שיפה נוף גם בדרך להתרסק כמו אור החיים
    3 המודיע וכדו’ שוב מורידים את… בשביל 500 שח לעמוד

  6. אחד מההצלחות הגדולות של ‘יפה נוף’ זה ללא ספק המנהל המוכשר והחרוץ מאיר ברודז’ק, אברך שקידם את הרשת בנחישות וביעילות ובמסירות.

  7. בריסק וגל היכונו!
    חפשו מהר לקוחות דמי נוספים ליפעת כי נוחעם בפתח וגם לו יש ספרים.

    חותם על כל מילה
    שני אנשים שפויים נשארו במערכת. רווח. והורביץ/שטרן

  8. דודי כתב:

    שני אנשים שפויים נשארו במערכת. רווח. והורביץ/שטרן

    לידעתך, הורביץ/שטרן (מימד) התמודדו על התיק הזה ורצו אחריו במאד מאד. (זה אני אומר מידיעה ברורה מכלי ראשון).

  9. לייביש כתב:

    אני אישית לא מבין למה יפה נוף צריכים משרד פרסום כשיש להם את יבגני שהוכיח את עצמו בקלפים לילדים ומסיים עכשיו קורס פו”שי במיוחד עם ציונים נוירא ואיום.

    מי זה לייביש ?
    לע**** אני לא מכיר שום יבגני……
    ההוא שאני מכיר נ. א. דווקא מוצלח יותר מיבגני הלזה

  10. השבת אבידה!

    אבדה לי השפיות [נעלמה כבר לפני שנים],
    עובדה, נהייתי פירסומאי…
    מי שמוצא אותה שיישמור אותה לעצמו.
    בדיוק מה שחסר לי באמצע החיים,
    שפיות..

  11. גלאט היקר

    אינני יודע עד כמה אתה מצוי בנבכי עולם הפירסום אבל אומר לך שאין סיכוי שהורביץ/שטרן/רווח מתמודדים על תקציב שנועד ליפעת זה לא יעשה להם טוב זה יכרות את הענף שעליהם הם יושבים
    אז לך תבדוק שוב את מקורותיך

  12. לדעתי דווקא אם זה באמת נכון שבולטון וגל לא קונים את המדיה, זה ראוי להערכה!
    הלקוח הלך למשרד פרסום ומשלם לו (ואני משער שלמשרדים גדולים משלמים לא מעט כסף)
    וכל זה למה? רק כדי לקבל קריאייטיב מקצועי ומשובח. בלי קשר לגודלו של הלקוח ו/או לכמות המדיה שהוא רוכש.
    וכשזה כך, אין ספק שלאחד מהם עבודות יפות וטובות ולאחר קצת פחות (אולי קצת יותר מקצת…).

  13. דודי

    זה בדוק ומאומת במאת האחוזים. מימד התמודדו על התיק הזה, והמגעים היו אינטסיבים ומתקדמים מאד.

    ואגב, אני לא רואה את זה כהתמודדדות בגלל יפעת, אלא בגלל הריטיינר החודשי המעולה. תשלום עבור מקצועיות, בלי החלק הפחות מקצועי אם לא לומר האינטרסנטי של עיסוק במדיה. אבל זה נושא לדיון אחר, שבוודאי עוד יתעורר.

  14. גלאט היקר

    מתי תפנים שרווח/ הורביץ /שטרן לא מ תמודדים על יפעת אלא על תקציבים
    מה לעשות הם לא רוצים לכרות את ענף הפירסום

  15. דודי

    זה נהפך לויכוח עקר. אני מדבר איתך על עובדות יבשות, ואתה מדבר על משאלות לב. העובדות הם: הייתה התמודדות במלוא מובן המילה של מימד על התקציב של יפה-נוף. מימד מאד רצו את התיק, ובלי המדיה, ובצדק, כי התיק הזה שווה לכל משרד משיקול עסקי טהור.

    ואם תרצה לפתוח עוד יותר את הדיון, אגלה לך עוד דבר או שנים על תיקים של רווח (אפיקים) שאתה כה אוהב לצטט, שהוא מטפל רק בחלק המקצועי שבהם בלי נגיעה במדיה, ובריטיינר נמוך עוד יותר מהריטיינר של פלדהיים / אור החים. כך שהענף שאתה מדבר עליו, מזמן נכרת.

  16. מישו יכול להסביר מה קרה ל”תמסורת” התקציב לפני הניפוח העתידי ישב אצליהם
    כזכור לי הקשר שם הוא אפילו משפחתי…

  17. התגיות בפוסט אמורות לא לכלול את נוחעם ויפה נוף כתגית,
    התגית המרכזית היתה צריכה להיות ‘פרסום’. כי ידיעה כזו מטלטלת, ומסמנת מגמה מטורפת בכל שוק הפרסום. טובה לו, למוטבת לה. וד”ל.

  18. ניחוש סביר לקמפיין הצפוי:

    1. איי, איי, איי, זאגט דגמרא (למחרת החגים, מודעות ענק מכסות כל פינה בגופן חיים כחול ועבה על רקע לבן נקי).

    2. זאגט דגמרא? בא תראה מה אומרים הראשוינים. (טיזר 2 שבוע לאחר מכן. קירות ירושלים הפכו לבנים).

    3. אוי, יוי, יוי – הספר המושקע מוציא לי את הריכוז מהלימוד, ייי, ייי, ייי,(טיזר 3 בשבוע השלישי, ולמטה שורת גופן אריאל דקיקה וסולידית: בשבוע הבא חנות הספרים של גדייליי ישרואיל נחשפת.

    4. יפה! נוף! משוש! כל! הארץ! סאיז אזא געשמאק! הריח! הצבע! היונתן! הפויזען! אוי, איי, צו, צו, צו, זאגט דגמרא! טרלללם! (הקמפיין מסתיים והיהדות החרדית מוכת תדהמה. אילו ידעו, איי, איי, איי, היו רצים כבר בטיזר 1, איך? איך לא העלינו בדעתיינו?)

  19. גלאט

    עשיתי שיעורי בית בכל הקשור למכרז של יפה נוף אם יכולים לקרוא לזה מכרז
    מימד רצו את התיק רק אם הם יקנו את המדיה בעיתונות וכמובן שעל זה זה נפל
    לגבי התיקים של רווח אשמח שתעשיר את ידיעותי
    כי אין חולק שהאיש הוא הממולח ביותר מבין המתחרים שלו בעולם הפירסום החרדי
    כך שלא נראה לי שהוא עובד על הרווחים של הבוסים שלך

  20. יחזקאל מנחם ויספיש כתב:

    ניחוש סביר לקמפיין הצפוי:

    כן כן. זה באמת ניחוש ממש בגבול הסבירות.

    (הקנאה התאוה וכו’ וכו’)

  21. וייספיש אהבתי.
    נחום מתי פעם אחרונה אכלת דג לבן, בתאיבון!

  22. יש לי תחביב לעבות מאגר מאד ספציפי, קובץ במחשבי שנקרא “טיזרים”. שם אגרתי משך השנה האחרונה כל הטיזרים שיצאו במגזר, מכל המשרדים גם יחד. הסיכום השנתי: עשרות טיזרים.

    מאידך, יש לי מאגר אחר, שם ספונות העבודות של המשרד.

    המשוואה הסופית: יצאו עשרות טיזרים של משרדים אחרים בשנת תשע”א, לעומת כמה בודדים של המשרד שלנו, שלצד קמפיינים של טיזרים טיפל בכעשרה קמפיינים לא מטוזרים.

    זה שהטיזרים שלי זכורים יותר, וכל תו שבהם מדוקלם בפי כל, כמו גם בפי הטוקבקיסטים השלווים, (שזה משמח כשלעצמו) זה לא משהו שאני אמור להתנצל על זה.

  23. יחזקאל מנחם ויספיש כתב:

    ניחוש סביר לקמפיין הצפוי:

    מה אומר נוירא ?

  24. נוחעם כתב:

    זה שהטיזרים שלי זכורים יותר, וכל תו שבהם מדוקלם בפי כל, כמו גם בפי הטוקבקיסטים השלווים, (שזה משמח כשלעצמו) זה לא משהו שאני אמור להתנצל על זה.

    זה נשמע לא רע שאנשים זוקפים לעצמם את ההצלחה, בין אם היא קיימת או לא.

  25. נוחעם ומאיר גל (אם זה אמיתי?)
    לא מתאים לכם להתפצ’קר כאן עם כל זבי החוטם (כן,גם אני) שאתם
    משלמים את משכורותיהם.
    פה זה אנשים קטנים וקנאים גדולים,עזבו.

  26. רק ברשותכם, כמה ציטוטים מחכימים, שיצאו מפי איש ענק מאומות העולם, שהלך היום לעולמו:

    “הזמן שלכם מוגבל, אז אל תבזבזו אותו בלחיות את החים של מישהו אחר”.

    “אל תתנו לרעש של הדעות של אחרים להשתיק את הקול הפנימי שלכם”.

    “והכי חשוב, שיהיה לכם האומץ לעקוב אחרי האינטואיציות שלכם, איכשהו, הם כבר יודעים מה אתם באמת רוצים להיות”.

    סטיב ג’ובס, המנכ”ל המיתולוגי של אפל.

    גמר חת”ט, וסליחה מכל אלו שנפגעו מעטי במשך השנה.

  27. למה רק אני זוכרת שדובר פעם על לוגו שונה ליפה נוף? הוא לא הופק בסוף?

  28. אחת כתב:

    למה רק אני זוכרת שדובר פעם על לוגו שונה ליפה נוף? הוא לא הופק בסוף?

    זה כנראה יהיה חלק מהקמפיין.
    טקס הסרת הלוט מהלוגו החדש יפה הנוף,
    כחלק מתהליך הוצאת ‘הוצאת יפה נוף’ מהערפל
    והכנסתה למגרש של הגדולים,
    וסליחה שפירגנתי.

  29. שמפו לנוחעם שבין שלל הטיזרים של תנובה וטעמן ואנאעארף מה עוד-
    זוכרים דפקא את שלו !!

    וכל מילה מיותרת .

  30. ואגב, נוחעם.
    התיאור שכתבתי לעיל אמור להוות מחמאת ענק.

    הבחירה בטיזרים היא רק בורג בשאלה הגדולה כיצד לצרוב את תוכנם במוחות אלפים הרצים בגאולה בתזזיות.
    ואת זה עושה התוכן ואת זה עשו טיזרך.

  31. אהובי כתב:

    שמפו לנוחעם

    נוחעם קיבל תקציב של שמפו? ומה עם המרכך?

  32. יחזקאל מנחם ויספיש כתב:

    ניחוש סביר לקמפיין הצפוי:

    1. איי, איי, איי, זאגט דגמרא (למחרת החגים, מודעות ענק מכסות כל פינה בגופן חיים כחול ועבה על רקע לבן נקי).

    2. זאגט דגמרא? בא תראה מה אומרים הראשוינים. (טיזר 2 שבוע לאחר מכן. קירות ירושלים הפכו לבנים).

    3. אוי, יוי, יוי – הספר המושקע מוציא לי את הריכוז מהלימוד, ייי, ייי, ייי,(טיזר 3 בשבוע השלישי, ולמטה שורת גופן אריאל דקיקה וסולידית: בשבוע הבא חנות הספרים של גדייליי ישרואיל נחשפת.

    4. יפה! נוף! משוש! כל! הארץ! סאיז אזא געשמאק! הריח! הצבע! היונתן! הפויזען! אוי, איי, צו, צו, צו, זאגט דגמרא! טרלללם! (הקמפיין מסתיים והיהדות החרדית מוכת תדהמה. אילו ידעו, איי, איי, איי, היו רצים כבר בטיזר 1, איך? איך לא העלינו בדעתיינו?)

    אמס לאמיסה של סוירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן