מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מילר פוינט
משרד פרסום
איזה חורף צפוי למשרדי הפרסום החרדיים, האם גורלם יהיה כשל עמיתיהם מהציבור הכללי או שמנוע הצמיחה הגדול לא יאכזב גם הפעם>> כל זה ועוד במדור הפרסום המפורסם
מאיר גל במשרדו, מציג את דן החסכן, השבוע
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

השבוע במדור הפופולארי יצא יוסי צלניקר לבדוק מה צפוי לנו בחודשים הקרובים לאור משברי אירופה והמיתון בארה”ב>> המשרדים הגדולים בארץ כבר נפגעו, המשרדים המגזריים לוטים בערפל>> מה יש למאיר גל ולשעיה איצקוביץ לחדש בעניין> > מי מחפש כרגע עובדים>> האם המשבר יפגע גם בבתי הספר ללימוד הפרסום>> בנוסף, חדשות הזירה על קרב התקשורת הקרב>> ספר חדש של ס’ת גודין על המדף>> והפינות הקבועות>> אל תחמיצו

לחצו למעבר למדור

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

2 תגובות

  1. תודה יוסי על המדור. שכחת לציין דבר מאוד חשוב.

    בעיצומה של מחאת ההמונים, תנובה לא התביישה לפרסם במגזר החרדי במלוא הלהט, כפי שציינת.

    הסיבה לכך פשוטה: הצרכנים שבויים בידיהם של המו”לים של העיתונות החרדית, המדיה היחידה במיינסטרים שיכולה להניע מערכות.
    מהפכת הרשת החברתית והתארגנות העם, פוסחת על המגזר מטעמי דת ולפיכך הציבור משלם ביוקר על מוצרי צריכה בסיסיים.

    המו”לים, מתנהגים באופן לא פחות נבזי מהטייקונים. גוזרים קופון מהמנויים ומשתקים כל ביקורת משמעותית שמתעוררת כנגד החברות העושקות את הלקוח הכי חשוב בהיקפו. כך הפרסומות זורמות. לעומתם, המו”ל החילוני לא יכול היה להתעלם מהמחאה. הוא ויתר על הפרסומות וסיקר היטב את המהפכה.

    צחוק הגורל, את מהפכת מוצרי החלב יזם חרדי בתוך המגזר החילוני ורק בתוכו.

  2. @ פרפר7:

    תנובה לא הפסיקה. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן