WebDuck
בניית אתרים
מילר פוינט
משרד פרסום
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
השבוע בזירת פרסום: התגובות של משרדי הפרסום על דו’ח יפעת >> שעיה איצקוביץ תוקף, נתי יעקובי משיב >> כנסו ושפטו >> כולם מדברים על אוכל ומתכונים, בדיקת המדור מה אירוע לשוק המזון שהתעורר לחיים טובים >> המבזקים והפינות הקבועות>>
itzkovitz1-150x149
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

השבוע בזירת פרסום: התגובות של משרדי הפרסום על דו’ח יפעת >> שעיה איצקוביץ תוקף, נתי יעקובי משיב >> כנסו ושפטו >>

כולם מדברים על אוכל ומתכונים, בדיקת המדור מה אירוע לשוק המזון שהתעורר לחיים טובים >> המבזקים והפינות הקבועות>> תהנו

לחצו לקריאת המדור המלא

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

3 תגובות

  1. שעיה צודק ברמה העקרונית אבל ברמה המעשית הייתי מציע לו שינהג בדיוק כמו בולטון/גל/בראשית וימצא לו עוד כמה לקוחות יפעת מפוברקים שלא יצא פראייר.

  2. דבר אחד אני מסכימה עם איצקוביץ
    זול בשפע זה תקציב עם המון כסף וזה לא קיים ביפעת
    מענין מה היה קורה אם הכל היה נכנס במדיה הכתובה.

  3. אכן הוא באמת בסדר ומספיק גדול, אבל לא נמאס לך להתבכיין כל שנה?
    תפסיק להתייחס לסקר וגמרנו, אל תהיה צודק, היה חכם..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן