WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
אם עד היום התרגלנו לראות דוגמנים ופרזנטורים בעיקר על מוצרי מזון ואופנה, לא עוד >> בשבועות האחרונים יכולתם לראות בין ספסלי בית המדרש עלון פרסומי של הוצאת ‘עוז והדר’ כאשר על עטיפתו האחורית מתנוסס בגאווה צילום דוגמנים בפוטו מנטאז’ >> כנסו לצפיה
49060876
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בשבועות האחרונים חילקו בין ספסלי בית המדרש עלון פרסומי מבית הוצאת הספרים ‘עוז והדר’. על עטיפתו האחורית מתנוסס בגאווה צילום דוגמנים בפוטו מנטאז’, על רקע ארון עמוס בספרים מבית ‘עוז והדר’.

מקור הסריקה: קומונת ‘החרדים’ בתפוז. מצטערים על האיכות, זה מה יש.

הדוגמן הראשון של התלמוד בבלי 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

11 תגובות

  1. ואני לתומי חשבתי שהחסידים עובדים ומה הקשר לגמרא ולהם [ועוד בבית מידרש]

  2. גם באיכות הדפסה זה לא נראה טוב….
    עבודת פוטושופ של חובבנים

  3. מזמן אני שואל את עצמי למה ל’עוז והדר’ אין משרד פרסום מסודר, וסומכים על אנשי האידמיניסטרציה הטובים שיושבים להם בבית שמש.

  4. מהיכרות עם הדוגמן המצולם אני יכול להעיד שאין יום שהוא לא משקיע את עצמו, יחד עם חברותא, בלימוד מעמיק בעומקא של תורה.
    האם הוא משתמש בגמרות של עוז והדר או של המתחרים? אין לי מושג.

  5. אני חושב שאפשר להסתדר גם בלי ה”דוגמנים” הללו…
    היום יש כ”כ הרבה אפשרויות במדיה שה”דוגמנים” הללו לא חסרים לנו.

  6. גועל נופש במיטבו , לא להאמין שזאת הוצאת ספרים חרדים , החבר’ה האלו בראשות הרב לייפער פשוט חצו את כל הגבולות , זה הפך המוצאת ספרים תמימה למשרד פרסום יחצ”ני וראוותני ומכל ספר שהם מוציאים הם עושים ממנו כאילו זה יצירת מופת יחידה בעולם וכאילו הם השיקו רכב חדש בתערוכה גרמנית ולא ספר , יש הוצאות כמו מוסד הרב קוק ומכון ירושלים שהוציאו ספרים פי 700 מהם בצורה הרבה יותר מקצועית ולא משוויצים כמותם וכל חודש עושים דינר חדש לכבוד ‘הנוגיד הרבייני הטהור והצדיק ששילשל מכיסו 5 מליון ירוקים …’ כל הפרסום האינטנסיבי שלהם זה כ”כ שקוף שהראש שלהם הוא חסידי מכל ספר פשוט ביותר עושים לו קבלת פנים של אדמו”ר חדש שיוצא לאור , כל פעם שאני רואה את החוברת שלהם אני מתמלא גועל בעוד שמכון ירושלים ומכון אהבת שלום ומוסד הרב קוק מקדישים ליצירות הפאר שלהם שני שורות וחצי של הסבר , הם על כל ספר פשוט ולא מיוחד מקדישים כתבה שלמה עם מילים שלא הכרנו מעולם ”יצירת פאר וכו’ וכו”’ עיי”ש .. ואני לא מדבר על זה שהם גזענים לא קטנים , מעולם לא הוזמן לכנס שלהם רב ספרדי או אחד מגדולי הדור הספרדים ..פשוט לא להאמין שכל רב אשכנזי שרק פתח את הפה מוזמן לכנס שלהם ורב ספרדי גדול ככל שיהיה אין מקומו שם , אבל עזבו את זה ..דוגמנים חרדים משיקים גמרא ? שמעתם פעם על דבר כזה ? פשוט להזדעזע …הם לא בוחלים בשום אמצעי פרסום כדי לשווק את הספרים שלהם , די זה כבר הם עברו את כל הטעם הטוב ..גועל נפש ..משמנים כל עיתונאי כדי שישווק אותם ..ושמתם לב לפרט מעניין הדוגמנים חסידים ..

  7. המשך..כאילו הגמרא שייכת לחסידים ..והחומש לילדים חסידים ..לכו תדעו אם זה לא חבר’ה חילונים שפשוט הלבישו אותם כמו חסידים ..ואם זה ככה אז כבר הם השתגעו לגמרי ..אני בטוח שעוד המון בני תורה אוהבי ספר מרגישים מה שאני מרגיש ..את הגמרות שלהם כבר בתקופת הישיבה הייתי שונא כי על כל מילה בגמרא או ברשי יש 500 הגהות ציונים והערות הם מביאים על כל מילה 15 נוסחים מכתבי יד והגניזות העיקר לעשות את הרושם שיש להם מלא כתבי יד ..וכבר החזון איש אמר שהוא לא ראה שום תועלת מכל הכתבי יד שנחפשים מהגניזות כולם רק לשבש ולעקם את האמת ו”ל ..וכבר שנים שאני לומד רק מתוך הגמרות של וילנא [ולא שאני בא לשווק אותם אבל מבחינתי הם הרבה יותר מוצלחים מעוז והדר…] בואו ונפסיק להיות מטומטמים ..זאת הוצאה שבאה לשווק את ר’ יהושוע לייפער להאדירו , זאת המתכונת של החסידים ודרכם ..יש מאות ת”ח שהוציאו עשרות ספרים בכוחות עצמם ולא עם צוות של 200 אברכים שמקבלים 2000$ לחודש מתנת הנגיד פרידמעאן ..ולא פרסמו את עצמם ועשו רעש מכל ספר שהוציאו כאילו גילו כתבים חדשים של הרמב”ם או של אחד הראשונים ..שום הוצאה לא עושה פרסום כזה מטורף לעצמם ..די , הדג הזה מתחיל להסריח מכל כיוון ולא מריח טוב ..

  8. @ נתנאל:
    וואו, וואו,
    מה שנחיתות וקנאה מסוגלים להוציא מבנ”א….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן