מרכז העניינים
חינמון ארצי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מילר פוינט
משרד פרסום
כבר הרבה זמן שאנחנו רואים בפרסומות מוצרים על בסיס גז שמהווים תחליף הולם למכשירי חשמל שזוללים חשמל – כמו הבויילר למשל > קבלו עוד קמפיין נפלא מבית תוצאות אפקטיביות שעלה בשבועות האחרונים על דפי הפרינט > תראו כמה אפשר ליהנות בשקל אחד ליום
pazgas
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

תראו כמה אפשר ליהנות בשקל אחד ליום. כבר שנים שחברת פזגז משווקת מוצרים על בסיס גז שמהווים תחליף הולם למכשירי חשמל שזוללים חשמל – כמו הבויילר למשל. קבלו עוד קמפיין נפלא מבית ‘תוצאות אפקטיביות’ למחמם המים של פזגז, שעלה בשבועות האחרונים על דפי הפרינט.

אל תהיו שנוררים 1

קרדיט • פרסום: תוצאות אפקטיביות • מנהל קריאייטיב: משה איצקוביץ • קריאייטיב: מירי מאיר • ארט דירקטור: בנימין קריספין • מנהלת תיקי לקוחות: שרי בר ששת • תקציבאית: רחלי שניאור • יח”צ: מטי שפיצר (וינברג)

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

25 תגובות

  1. קמפיין הארד סייל במיטבו, ראיתי את המודעה כבר לפני מספר ימים וחשבתי לעצמי שלפעמים באמת הגאונות היא בפשטות העברת המסר.

    וסליחה שאני מפגנת 🙂

  2. דינקיס, מבינים שכבוגר תוצאות אתה רוצה לפרגן, אבל אל תעבור את הטעם הטוב.

  3. דינקיס תרגיע,

    מודעה מזעזעת ממה התלהבת? מעומס הטקסטים? מהצבע הנפלא? מהשטיבל בשקל?
    תתבגר אחי תתבגר

  4. להנות, אוי להנות…

    תוצאות! מינימום של ידע ראשוני, ליהנות!!!

  5. נחמד + !
    נ.ב. חבל שפזגז לא נותנת למחמם מימד של משהו יותר עיצובי ושיקי שיהפוף אותו לפריט יפהפה בחדר האמבטיה. תארו לכם שתמי 4 נניח היה נראה בסגנון דומה. מישהו היה מסתכל עליו בכלל?

  6. בסה”כ רעיון נחמד שמשקף את רעיון החסכון הגדול.

    ישאיזשהי כפילות בטקסט, כמה אפשר ליהנות בשקל, מחמם המים בשקל ליום. לא היה ניתן לאחד משפטים?

    בקטנה צרם לי הניסוח: ליהנות ב- * מעבר שורה ותמונת מטבע. זה לא זורם לעין. בישיבה גדולה כבר לא היינו מסגננים ככה מודעות מגבית. רק בישיבה קטנה.

  7. חצורשווילי מקנא קצת לא נורא.

    אני חושב שהקמפיין פוגע בול בתובנה הכי חורף 2011 ת-ח-ס-כ-ו.
    הקריאייטיב נותן לך את ההבנה שאתה עומד לחסוך פה הרבה כסף ואני מאמין שזה הכי יעיל שיש, אולי לא פלצני אבל יעיל.

  8. אני דווקא מעריך את ההבנה של “תוצאות” את יתרונות המוצר, הרי נושא מחירי החשמל כרגע על הפרק וכולם יודעים שבוילר הוא גם זולל חשמל וגם מוגבל מאוד בכמות המים שהוא יכול לספק.

    במודעה לעיל מוצג פתרון מעולה לכאורה לשני הבעיות.
    אגב, פרסום זה לא תחרות יופי ואם המודעה לא תהיה נכונה הלקוח ישאר רק עם מודעה יפה ובלי מכירות.

  9. sumpi צודק!
    חבל שפזגז לא משקיעה בחיצוניות של המחמם אבל זה לא גורע מהמודעה הקולעת של תוצאות אפקטיביות למוצר. מודעה שנותנת לך הרגשה של פראייר אם אתה לא קונה.

  10. מודעה הכי הארדסייל שראיתי לאחרונה וגם השקל התלת מימדי מוסיף לענין
    זה מהלך מענין של חברת גז שמוכרת לך בעצם מכשיר שכובל אותך אליה והיא מרוויחה פעמיים…

    מודעה שעושה את העבודה בתכלס’.

  11. מודעה לפנים כמו שאומרים, בלי להצטעצע ובלי גימיקים “יש לך שקל בוא תהנה”. אני בניגוד ל”אורן” שנהנה לשרבט “שטיבעל שטיבל שטיוול ושתיבאל” בכל וואריאציה אפשרית חושבת על הבריף שתוצאות קיבלו ולדעתי הם ענו בצורה חזקה ותכליתית.

  12. תגובה לתגובה מספר 5
    בלשון המקרא ובלשון חז”ל היו נהוגות צורות שם פועל שונות. למשל, בשם הפועל של הפועל נהנה (מהשורש הנ”י בבניין נפעל), שם הפועל המקראי הוא לְהֵהָנוֹת כמו לְהֵעָשׂוֹת או להיהרס, ושם הפועל בלשון חז”ל הוא לֵהָנוֹת, כמו לֵעָשׂוֹת או לֵהָרֵג. בצורה החז”לית נשמטה הה”א הראשונה, כחלק משינויי הגייה שחלו בלשון חז”ל לעומת השפה המקראית.
    היום עומדות לרשותנו שתי הצורות וביכולתנו לבחור איזו מהן אנו מעדיפים. מאחר שהצורה המקראית קשה יותר להגייה, התקבלה היום הצורה החז”לית לֵהָנוֹת
    (מתוך פורום השפה העברית)

  13. מודעה יפה ומכירתית רק יש לי שאלה קטנה מה זה “מאולץ” שכתוב על המחמם? זה שמאלצים אותך לקנות? מאלצים את המים להתחמם?

  14. לא מבין למה כל פעם שתוצאות מוציאים מודעה זה מקפיץ מקנאה כמה אנשים קבועים פה בפורום? תוצאות עושים עבודה מעולה ללקוחות שלהם והמודעה של פזגז היא עוד הוכחה לכך בעיניי, מודעה שאי אפשר להתעלם ממנה והמסר שלה חד כתער.

    מה עוד צריך?

  15. המודעות של פזגז מזכירות את המודעות שתוצאות עושים למגדל ביטוח, נותנים לך תחושה מאוד חזקה של “אני עושה לך טובה שאני מוכר לך” ולענ”ד זה מה שעובד היום.

  16. קשה מאוד למישהו שלא נמצא בקשר עם לקוח ספציפי כזה או אחר לשפוט מודעה כזאת, כי אם בקשת הלקוח הייתה תדמית לא מענין אותי תביאו לי מכירות המודעה הזאת פצצה לבטן ועבודה מצוינת אבל אם הבקשה הייתה אני רוצה להשאיר רושם של חברה גדולה איכותית וכו זאת ממש לא המודעה.

  17. אויש כמה בינוניות במודעה אחת!

    המסר טוב
    הרעיון טוב
    הביצוע חלש/גרוע/מעפן/בחייאת…

    השקל אמנם נקי יחסית ורואים שעשו עליו עבודת פוטושופ חביבה, אבל השאר סתם כלום אחד גדול.

    מה שבטוח זה, שהמוצר שווה

  18. הנה גם שימי ב’ בא לקלל ויצא מברך,גם הוא מבין ש”מה שבטוח המוצר שווה” וזה מה שהמודעה משדרת טוטאל.

  19. עושים סלקציה בתגובות מדודות. מוציאים ת’חשק להגיב. תהנו מעצמכם.

    תוצאות, תזהרו שיד ימין לא תכאב לכם מכל כך הרבה טפיחות שכם עצמיות.

    ואני גם סוף סוף מבינה בשביל מה יושב שם החדש שלהם, תקראו איזו יצירתיות בטוקבקים.

  20. מודעה מאלפת!
    אתם כולכם לא מבינים בשי*!
    קריאייטיב במיטבו, לפנים!!! זה יכול לזכות בפרסים, לדרג את תוצאות גבוה מאוד. שאפו!
    הניראות, הצבעים, הנקיות של המודעה, והרעיון האדיר של לשים שקל גדול, גדול.
    וואו!

  21. שמתי לב לתופעה מעניינת בפורום, יש את המגיבים שהם מתחום הגרפיקה עיצוב וכדו’ ויש את המגיבים מתחום הפרסום בכללותו תקציבאים קריאיטיב וכדו’, הגרפיקאים נכנסים לדקויות של “הפוטושופ נראה מרוח” “הפונט מיושן” שהם נושאים חשובים בעיקר לאגו שלהם ובטח לא ללקוח שמה שמענין אותו זה המכירות ותו לא,

    מצד שני יש את התקציבאים וקריאיטיב שיודע מה הלקוח מבקש ומה הצרכים שלו ומגיב בפורום בהתאם.
    אני מציע לגרפיקאים שיעברו לפורום של “פרוג” וששם יתעכבו על כל שפיץ של פונט כזה או אחר ושישאירו את הבמה פה לפרסומאים נטו.

    הדוגמא של פזגז היא הראיה הכי טובה לדבריי,כל המצקצקים למיניהם שמדברים על הקטע הגרפי לא מבינים שזה לא הענין פה אלא למכור ולמכור ולמכור וזה עשו בתוצאות בצורה הכי אגרסיבית ותכליתית לדעתי הם גם יצליחו.
    אני בא מתחום התקציבאות במשרד גדול שמייצג את המתחרה הגדול של פזגז וקצת מבין יותר מהגולש הממוצע פה תאמינו או לא זה לא מענין.

  22. הטוקבקים מקצינים לדעתי לשתי הקצוות. (כהרגלם).

    לא מדובר ביצירת השנה, וגם לא בפרסום הגרוע של השנה. מדובר בפרסום מכירתי נטו, בויזואל שמזכיר את הפרסום של שנות השבעים. האם זה מוכר? כנראה שכן. האם תוצאות עצמם משוכנעים שזה הדרך לפרסם? כנראה שלא. עובדה שבמיה הקצינו לקצה חיובי רחוק כמטחווי קשת מהפרסום הבינוני דנן. הן ברגש, הן בקופי מהוקצע שקול חד ושנון, והן בויזואל מפתיע מאד מבית היוצר של האלוף קריספין. ואל תתחילו לפלפל באצבע זרת על הבדלים בין פרסום מכירתי למותגי, כי תוצאות עצמם הביאו לנו פרסום מכירתי שניקר עיניים מעוצמת הקריאייטיב המבורך.

    ועל בסיס זהב-לשונו של שר הבטחון אלוף ה”אילו הייתי”, אומר כדלהלן: אילו הייתי תוצאקטיבי הייתי משמר את אפקט מיה ולא משחרר לאויר הבקרה את פזגז.

  23. יפה. נקי צבעים מושכים. אין לי מילים. כישרון של בנימין קריספין המעצב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן