מרכז העניינים
חינמון ארצי
מילר פוינט
משרד פרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
לא ברור, ברור מאוד, ברור מאליו. הקמפיין החדש של אופטיקה עינית מבית אייל גור • לא מוותרים
multiphocal
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לא ברור, ברור מאוד, ברור מאליו. הקמפיין החדש של אופטיקה עינית מבית אייל גור.
המומחים של עינית 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

7 תגובות

  1. קריאייטיבי מאוד. מעל המקובל במחוזותינו.
    אבל התחושה האישית שלי – שזה (וגם הקמפיינים הקודמים) קצת מידי סופיסטיקייטד בשביל המון העם שאמור לבוא לעינית.

  2. מעניין מי זה היוזר שקורא לעצמו שון. הוא מגיב הרבה לאחרונה…

  3. מודעה פשוטה ואנמית.

    בעבר היה להם מודעות ברמה אחרת לגמרי.

  4. קריאטיבי ברמה טובה – מה שנקרא בטוּב טעם….

    אל לנו לזלזל באינטליגנציה של הלקוחות!

  5. מודעה בסגנון מיושן וארכאי, אני מסכים עם “לנון” שבעבר היו להם קמפיינים מבריקים גם דרך גל וגם בתוצאות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן