מילר פוינט
משרד פרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
עמוק בחצי השני של החודש השני לשנה האזרחית 2012 ואחרי אינספור שאלות ותמיהות, לחצים והפרעות מתפרסם סקר טי.ג’י. איי. לשנת 2011. > מהנתונים רואים ברור כי ריבוי המדיה הכתובה במגזר הביאה לירידה חדה בנתוני החשיפה של העיתונים > בפנים הפרטים המלאים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

עמוק בחצי השני של החודש השני לשנה האזרחית 2012 ואחרי אינספור שאלות ותמיהות, לחצים והפרעות מתפרסם סקר טי.ג’י. איי. לשנת 2011.

מהנתונים רואים ברור כי ריבוי המדיה הכתובה במגזר הביאה לירידה חדה בנתוני החשיפה של העיתונים. רק ‘בקהילה’ עולה מעט, השאר יורדים.

תמיהה ראשונה: איך החשיפה של היומונים גבוהה בימות החול יותר מאשר בערבי שבתות.

שאר התמיהות (אם יש) אנו משאירים לכם.

מיוחד: נתוני TGI לשנת 2011 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

10 תגובות

  1. פשוט מאוד,בסופ”ש מצטרפים עיתונים נוספים, ממילא החשיפה יורדת – ביחס לכלל האכלוסייה החרדית. בא לא נשכח שהיומונים הינם סקטורייאלים !!!!

  2. במילה אחת: חרטא.

    בשתי מילים: חרטא ברטא.

    אין שום מצב שבעולם שכל המדיות יורדות. לאיפה הציבור עובר? לטלוויזיה? לאינטרנט? לחלל?

    סתם קשקוש.

  3. תופתעו – כן כן, לאינטרנט!
    לאט לאט, בשקט בשקט, האינטרנט תופס מקום ותאוצה.
    ראו את נתוני בזק לקווי ADSL בריכוזים חרדיים מובהקים (בני ברק, שכונות בירושלים).

    אבל בעיתונות החרדית (ולא רק) חושבים “זה בחיים לא יקרה”.
    מה שהבינו לפני עשרים שנה (אולי קצת יותר) בעיתונות החילונית, יבינו לאט לאט בעיתונות החרדית.
    ולא משנה מה החרמות, ומה האיסורים. יש גזירה שאין הציבור יכול לעמוד בה.

  4. פלנינג כתב:

    תופתעו – כן כן, לאינטרנט!
    לאט לאט, בשקט בשקט, האינטרנט תופס מקום ותאוצה.
    ראו את נתוני בזק לקווי ADSL בריכוזים חרדיים מובהקים (בני ברק, שכונות בירושלים).
    אבל בעיתונות החרדית (ולא רק) חושבים “זה בחיים לא יקרה”.
    מה שהבינו לפני עשרים שנה (אולי קצת יותר) בעיתונות החילונית, יבינו לאט לאט בעיתונות החרדית.
    ולא משנה מה החרמות, ומה האיסורים. יש גזירה שאין הציבור יכול לעמוד בה.

    מה השטויות האלו ? ADSL אומר משהו לגבי חשיפה לאתרי חדשות ? זה רק אומר שיש יותר אנשים שיש להם אינטרנט, ולא מה רמת החסימה וכדומה. וזה באמת נכון שיש הרבה יותר אנשים עם מיילים או עם אינטרנט מבוקר מאשר לפני כמה שנים.
    אני חושב שלהיפך בזמן האחרון יש יותר מודעות לחסימה באינטרנט, ואני כמובן מדבר על “החרדים הישנים”.

  5. מדהים כמה אפשר לטעות כשלא חושבים. adsl אינטרנט של בזק משמש תשתית לכל ספקי הטלפונים הנייחים מלבד הוט, ומן הסתם יש בציבור החרדי יותר משתמשים בזה מאשר בשאר מקומות…
    וכי מה עניין אינטרנט לכאן.

  6. שמתם לב שמי שנישאר לאורך הזמן יציב זה “יתד נאמן”?

  7. הכי קטע שבאתרים ככר השבת וחדרי חרדים כל הזמן תוקפים את יתד נאמן, ולא מבינים שבזכות ההתקפות האלו עוד ועוד ציבורים שומעים על העיתון ולכן החשיפה שלו גוברת ועולה והדבר מתבטא בסקרים.
    לעיתים מלאך רע עונה אמן בעל כורחו.

  8. מה שמעניין שהירידה של משפחה מ-24.3 ל-21.4, זאת ירידה של למעלה מעשר אחוזים (מתוך המאה אחוז של 24.3).

  9. יש פה בלוף והטעיה שרק מי שבאמת מבין בנבכי המדיה ובצורת סקר טי גי איי מודע לזה.
    החימנון של יתד נאמן ביום שלישי גורם לכך שכשואלים אדם בסקר של טי גי איי “מה אתה קורא בסופ”ש?” הוא מונה בין השאר את יתד נאמן אבל אם היו מוסיפים שאלה אחת “איזה יתד נאמן אתה קורא בסופ”ש את יתד שלישי או את יתד שבת?” הייתם רואים שבסופ”ש יתד נאמן כמעט לא קיים (5470 מנויים ליתר דיוק) זה המהלך הגאוני והבלוף של אנשי יתד נאמן שהבינו שציבור המנוייים שלהם הולך ונמוג ואז מצאו את הפתרון של יום שלישי שקיבע אותם סופית כעיתון מספר 1 מה שאינו נכון עובדתית.

  10. יתד נאמן של סופ”ש לא מגיב ולא מוכר וזה אני אומרת מנסיון רב במדיה.
    יום שלישי מגיב מצוין אבל גם משפחה החדש והחינמי מגיב לא פחות טוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן