דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
לפני שנה וחצי נפתח משרד הפרסום הצעיר והבועט ‘נוחעם’ • בשבועות האחרונים התגלו מספר חילוקי דעות בין בעלי המשרד לבין נוחעם, מה שגרם להתלחשויות שונות בין הגורמים בענף. לפני שעה קלה נשלחה ההודעה הבאה אל לקוחות המשרד • הפוסט עודכן עם תגובת נחום ברזסקי
NUCHEM
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הפוסט עודכן עם תגובת נחום ברזסקי בסוף הכתבה

נוחעם בלי נוחעם: לפני שנה וחצי נפתח משרד הפרסום הצעיר והבועט ‘נוחעם’. המשרד ששינה מוסכמות רבות הקים גם אתר פורה ומעניין.

שיטת עבודתו הייחודית של נוחעם מוכרת לכל. מי שזוכר מ’פרוג’ בשנים עברו, ואחר מכן בביקורות הפרסום שבאתרנו הצנוע, ואיך אפשר בלי להתייחס לראיונות המדהימים שהוא הנפיק באתר, שהקפיצו טוקבקים רבים בזעקות אימה עד לב השמיים.

בשבועות האחרונים נתגלעו מספר חילוקי דעות בין בעלי המשרד לבין נוחעם, מה שגרם להתלחשויות שונות בין הגורמים בענף. לפני שעה קלה נשלחה ההודעה הבאה אל לקוחות המשרד:

לקוחות ועמיתים יקרים.

במשך קרוב לשנה וחצי מאז קבענו את המזוזה על משקופי משרד פרסום “נוחעם”, לא עמדו דלתות המשרד רגע על ציריהם ב”ה. עשרות או מאות פגישות התקיימו בין דלתות המשרד ומחוצה להם, הגענו ללקוחות מעניינים ומרתקים בארץ ומעבר לים. זו הייתה אחת התקופות המעניינות והמאתגרות בחיי המקצועיים.

ובנימה אישית: נקשרתי ללקוחות באופן אישי עד שנהפכו המה לאצבעות מכפות ידי ולגיד מגידיי. אני שמח ומודה להקב”ה על הצעדים המשמעותיים שהצלחנו, צוות המשרד ואנוכי, לעשות בתקופה קצרה כל כך עבור לקוחותינו. אם יורשה לי, אני חושב כי פרסום “נוחעם” הצליח בתקופה קצרה להטביע את חותמו על עולם הפרסום החרדי עם המהלכים הפרסומיים והאסטרטגיים שהוא עשה עבור ובשם לקוחותיו. ההצלחה הזו לא שייכת כמובן לאיש אחד, היא נחלתו של צוות עובדים מוכשר ומיומן שקלטנו בפרסום “נוחעם”, ויחד בנינו את אותם מהלכים שהיו לשביעות רצונם של לקוחותינו.

מזה תקופה ארוכה שישנם חילוקי דעות מהותיים בין שותפי לחברה (אשר אני מעריך אותו במימד האישי) לביני, חילוקי דעות אלו הינם בבסיס התשתית של החברה. לכן אני נאלץ להודיע במכתבי זה על פרישתי מהחברה אותה הקמתי בעשר אצבעותיי, אני עוזב ברגשות מעורבים. מחד, תחושה של הצלחה מקצועית משביעת-רצון, כאשר אני משאיר בידי שותפי משרד מהוקצע וצוות עובדים מהמיטב שבמגזר, אך מאידך, בתחושה של חוסר השלמה למהלכים חשובים שעמדנו בהתהוותם. אני מקווה עבור לקוחות החברה, ששותפי לדרך הקצרה ואנשי המקצוע הבאים- אחריי ימשיכו לבצע עבורם את המהפך המיתוגי והתדמיתי במקצועיות ובמסירות. עבור עובדי החברה אני מקווה כי היצירתיות וחדוות העבודה ימשיכו לשרור בין כותלי המשרד.

בימים אלה אני בוחן מספר יוזמות וחיבורים מעניינים, אני מקווה כי בעז”ה נשתמע ונתראה שוב בטוב ובנעימים, וה’ הטוב יוליכנו בדרך ישרה במו”מ באמונה וביושר ובהגינות.

 

עד כאן לשון המכתב.

ל’פאשקוויל’ נודע כי משרדי פרסום רבים החלו לעוט סביב לקוחותיו של ‘נוחעם’ במטרה לצרפם לחוג מממניהם. עוד נודע ל’פאשקוויל’ כי נוחעם בוחן מספר פניות ממשרדים קיימים על מנת להשתלב בתחום הקריאייטיב. לא מן הנמנע שלקוחותיו שבאו בגללו, ימשיכו אחריו גם למשרד הקיים, אך לא בטוח כלל ועיקר כי הדבר אפשרי מבחינה משפטית. אנו מעריכים כי עדיין לא נאמרה המילה האחרונה בנושא, אך אלו פני הדברים לעת עתה.

 

תגובת נחום ברזסקי: הפרישה שלי מפרסום נוחעם נעשתה בתיאום מלא ושוטף עם הלקוחות הקיימים במשרד. ההחלטה התקבלה אצל הלקוחות בכאב רב מחד, אך בהבנת הדברים על בוריים מאידך.

אני עוזב את ‘פרסום נוחעם’ ללא כל חוב חיצוני לספקים או לעובדים שלא טופל, ופרישתי מלווה בסידור כל החלק הכללי על הצד הטוב ביותר.

לצד התקווה ששותפי ימצא את האיש הנכון שימשיך במקומי להניף את דגל המשרד במקצועיות ובמסירות עם צוות המשרד הקיים והלקוחות הקיימים ואשר יתווספו לו בע”ה, חשוב להבהיר שכמי שנטוע בתחום הפרסום בכל רמ”ח ושס”ה, איני עוזב את תחום הפרסום אף לא לרגע אחד. אני בודק הצעות מגוונות ופורצות דרך, ובע”ה כבר בקרוב מקווה שוב להנות מחדוות היצירה ומזיעת אפים, בסייעתא דשמיא.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

73 תגובות

  1. באתר ‘נוחעם’, במדור ‘כותרות פאשקעוויל’ – הפוסט הזה לא מופיע… (עדיין)

  2. נוחעם תתעודד!
    גם את סטיב ג’ובס ז”ל העיפו מאפל, וההיסטוריה כבר נכתבה בספר דברי הימים.

    אולי לקחו ממך את השם, אבל את הכישרון והיצירתיות אף אחד לא יוכל לקחת ממך!

    בהצלחה רבה בהמשך הדרך

  3. בהצלחה לנוחעם
    אין ספק שנכונה לו הצלחה מרובה בהמשך הדרך בס”ד.

    סתם מעניין,
    מי משלם/ישלם חובות של המשרד כמו משכורות וספקים וכו’?

  4. למה?????????

    ובכלל, אני לא מבין את הכותרת של הפוסט.
    למה לא לכתוב פשוט: משרד נוחעם נסגר!
    איך נוחעם יכול לפעול ללא נוחעם עצמו?
    שלא לדבר על שם המשרד, שהוא שמו הפרטי ומיתוגו האישי של האיש.

    נוחעם!
    הרבה הצלוחעס בהמשך הדרך, אנחנו מופתעים,מקווים ומייחלים!!!

    (או שאולי מישו חשב בטעות שהיום זה ה-1 באפריל?)

  5. איסר, מה שחסר לך היום במשרד זה בדיוק – נוחעם!
    לך על זה!

  6. משרד הפרסום ‘נוחעם’ היה רק טיזר למפץ הגדול הבא.
    הרבה הצלחות

  7. משהו הזוי, כאשר בנאדם מושך לקוחות ממשרדים אחרים, הוא חייב לקחת אחריות ולא לזרוק אותם לכלבים

  8. חוצפה מצדכם חברי פשקוויל, לצנזר תגובות.
    הבנאדם לא הפסיק להשתלח בכל העולם מעל במה זו !!!!

  9. זוכרים את הפרסומת על השחיקה במקסי הלט ? לדעתי גם זה סוג של פרסום למשרד שלו, אדם מצליח לא עוזב את משרד פרסום שהתליח בשנותיו הצעירות להביא תקציבים כאלו גדולים ולהתמזג באיזו חברה קיימת ששם הוא די יעלם.
    וחבל אם אתבדה.

  10. שוב מוכח כי כישרון ויצירתיות מקצועית אינה מספיקה.
    כדי לנהל עסק מצליח יותר חשוב להיות סויחר ממולח ומנכ”ל עם ראש על הכתפיים יותר מרוח ואש בנשמה.

    הנ”ל נאמר בערבון מוגבל – לגבי נוחעם תמיד, אבל תמיד קיים החשש ששוב מדובר בפרובוקצייה יחצנית עבור המשרד.

  11. ובאתר של נוחעם – אין כלום.
    פשוט דממה.

    ועוד דבר:
    כל הכתבות שהופיע עליהם הקרדיט “נוחעם ברזסקי” הוחלפו ל”מערכת האתר”.
    אין יותר נוחעם, חד וחלק.
    “פשוט ענק!!”

  12. הוכחה נוספת שבמגזר החרדי היה ויהיו חמשה עד ששה משרדי פרסום רלוונטיים כאשר כל השאר חיים בקושי רב או נסגרים לאחר פרפורי גסיסה מייסרים והרשימה ארוכה מאוד.

    נוחעם,שמע לעצתי ועזוב כליל את חלום הפרסום שלך וגם אם פה ושם גירדת כמה לקוחות ריטיינר מזה לא מחזיקים משרד.

  13. הכותרת הקפיצה את המנמנמים משנתם כולל אותי.

  14. עוד הוכחה למה שאני נועם כבר במשך שנים שכל בלון האויר הזה שנקרא “פרסום” יתפוצץ בפנים.
    “היחסי ציבור החרדי”- כבר מזמן היה ידוע כ”בחדרי”- היחצנים החרדיים הם אנשים שלא עברו שום מסגרת. הפרסומאים- הם נטו גרפיקאים. והיחידים ששווים משהוא בתחום הזה הם מנכל”י משרדי הפרסום שהם בכלל אנשי עסקים לכל דבר והקשר ביניהם לפרסום הוא מקרי לחלוטין.
    אז בפעם הבאה לפני שאתם מחפשים קריירה תבדקו טוב מה היא טומנת בתוכה, לא כל דבר שנראה נוצץ ומבטיח הוא באמת כזה.

  15. אני חושב שצריך להחשיך את פשקוויל ואת פרוג ל-24 שעות הקרובות.

  16. כאחד שהיה מעורה בטלטלה בכל שלביו אני יכול לומר שנעשה לנוחעם עוול גדול ועצום מצד השותף. סוג של תרמית. עצם העובדה שהשותף שהיה אמור לסחוב את הניהול הכלכלי על כתפיו – נשאר עלום שם, אומר בעצם הכל.
    מקווה בשביל נוחעם שישרוד את הגל הזה שכבר מנוצל באכזריות מיסטר שמועתי. מתחרים בלע”ז. המכתב ללקוחות מאידך מכבד את כותבו ומשאיר לו מקום של ההערכה כאדם.

  17. נוחעם, איך אומרת האמרה?
    “גם אני הייתי צוחק אם המשוגע הזה לא היה אחי”

    בדיחה אחת גדולה ועצובה
    וכמו שכתב ההוא למעלה “מן השמים ינוחעם”

  18. @ אַבְרֵימִי:
    אולי זאת הסיבה לכל שגיאות השרת והקרטוע של פשקוויל היום? 🙂

    @ דניאל אלון:
    הכללה והשמצה זולה למדי,

    ואם להאמין לטעוני ההתפטרות מה שצריך ללמוד מזה, שממש לא כדאי להקים עסק עם שותפים, עדיף לגייס הון בכל דרך שהיא ולא למכור את עצמך בנזיד עדשים (אם אכן המשרד “נוחעם” ימשיך לפעול לאחר הוצאת שידרתו…

  19. אם הסיפור הוא אכן כפי שמובן מבין השורות, נוחעם עשה טעות עצומה בזמן הקמת המשרד כשלא התנה שהשם נוחעם תמיד נשאר איתו, במקרה שכזה הוא יכל לפרוש עם השם של המשרד להשיג איזה משקיען חדש, שודאי היה מוצא בקלות יותר מבעבר, והיה בונה את עצמו מחדש.
    כרגע שהשם נוחעם נשאר אצל השותף, יש כאן קריסה גם של המשרד, וגם של נוחעם שיקשה עליו לפתוח משרד פרסום חדש, והאלטרנטיבה היחידה היא לחבור למשרד ותיק שלכאורה מאד יקשה על המעוף של נוחעם כשהוא יצטרך להצטמצם תחת משרד שונה.
    תם עידן נוחעם ? ימים יגידו.

  20. אוי לא!!!

    אני לא מאמין.
    מקווה לקום מחר בבוקר ולגלות שזו היתה בסך הכל “מתיחה”.

  21. במשרד נוחעם יש עוד קשרונות טובים ואני מאמין שהמשרד ימשיך לעבוד ויגדל. כאחד שמכיר את הדברים מקרוב  

  22. דברים כהוויתם: הסיפור פשוט מאד. נוחעם לא פתח משרד כל השנים כי ידע שעם כל הכבוד למקצועיות הוא חייב לצידו איש עסקים ממולח שיהפוך את הפונטציאל לעסק מניב. כשהחליט נוחעם לפתוח משרד הוא חיפש בנרות שותף כזה שלצד השקעה כספית יחסית מינואית ידע להישלים אותו מבחינת גישה עסקית קרה. בסגנון מנחם הורביץ שמשלים את שטרן במימד.
    השותף נתן לו להבין שהוא כזה בעוד מתברר שמלכתחילה לא התכוון למלא כלום וקימבן את נוחעם בחוזה דיקטאטורי מביש ומשפיל. בהיות השותף. או אביו ליתר דיוק עו”ד ממולח בעברו. המעורים בתיק המורכב הזה מבינים שלא היה לנוחעם כל מנוס מהצעד שעשה. הייתה כאן הפקרות של השותף במקרה הטוב. ותרמית. הטעיה. או איך שתקראו לזה. באופן מובהק.
    ונוחעם. בנימה אישית. אל תיקח ללב. התנהלת בצורה מושלמת במשך כל השנה. גם תוך כדי זעקה לעזרה מצד השותף שעד עתה אינו יודע אף את שמותיהם הפרטיים של הלקוחות.
    כמו שכתבת בעצמך. ניהלת את המשרד עם הפונטצעאל הגבוה ביותר בשנים האחרונות בעשר האצבעות שלך על אף שלא היית אמור להרים ולו טלפון אחד למדיה. ניסית לסחוב העגלה מעל ומעבר ליכולתיך. אל תתן למוגי לב להחליש את דעתך. רק אנא. כחבר. בסיבוב הבא תוודא שיש לצידך את המנחם הורביץ שלך. לפני זה אל תיגע בדבר הזה.
    היה חזק. עשית צעד אמיץ הראוי להערכה.

  23. אולי נראה איזה שילוב כוחות מעניין של בורשטיין & ברזסקי?

    נוחעם, מכאן רק הצלחות.

  24. חבל שזה כך נגמר,חבל שמשרדים חדשים שנפתחים לא מתייעצים עם הוותיקים על ניהול פרסום במגזר החרדי בפרט,חבל שכשרון כמו נוחעם לא ימשיך להיות חלק מהעשיה הפירסומית במגזר

    מה שאני יודע, הבעייה של נוחעם הייתה שלא היה לו את הדנה בריל היעקב שטרן העליזה בנבסטי
    אנשים שהם בעצם החיקוי של אלון שטרן במגזר,אנשים שיודעים לתרגם עסק לכסף,אנשים שיודעים מה זה מדיה ומה זה מו”מ עם הנדלר,קליגר,פפר וכו’ אם היה לו בחור צעיר ומבטיח לידו זה לא היה קורה

  25. לדעתי כל הסיפור פה חירטוט‬ רציני…..
    נחי’ה ונראה!

    אחד הגולשים!

  26. אופססס אופס נוחעם יודע גם לסגור משרדים!

  27. רבינו שאג בקול גדול אין שום יאוש בעולם כלל !

  28. נוחעם יקירי. אתה שוב מוכיח כי אתה יכול לעשות בית ספר ליחסי אנוש במגזר שלנו.

    לוואי וירבו כמותך בישראל, “לפום צערא אגרא” !

  29. יום עצוב לאיש שמח.

    יש באשכול זה סוג של הספדים על האיש ופועלו העצום כדי להזניק כמה וכמה אריות שנמו את שנתם כאן בפאשקוויל.

    נוחעם הוא איש אמת, וככזה הוא חייב להיצמד לאמת שלו, נעשה לו עוול גדול מאוד, ועצם זה שהוא עוזב את נוחעם אומר הכל. השקיע את מיטב ומירב כוחותיו במשרד ובלקוחות, בשעות לא שעות, גם בחשיבה וגם בגישה השונה שהוא החדיר למגזר, (רק דוגמה קטנטנה, “מצות אירנשטיין”).

    צר לי על העוול שנעשה לו, אולם כעת זה לא זמן להספדים, אני מאמין שהוא ימצא את המקום שלו בעתיד הקרוב, ישתלב במשרד גדול ותאמינו לי הוא עוד יפתיע כמו שרק נוחעם יודע.

  30. דודי כתב:

    חבל שזה כך נגמר,חבל שמשרדים חדשים שנפתחים לא מתייעצים עם הוותיקים על ניהול פרסום במגזר החרדי בפרט,חבל שכשרון כמו נוחעם לא ימשיך להיות חלק מהעשיה הפירסומית במגזר

    מה שאני יודע, הבעייה של נוחעם הייתה שלא היה לו את הדנה בריל היעקב שטרן העליזה בנבסטי
    אנשים שהם בעצם החיקוי של אלון שטרן במגזר,אנשים שיודעים לתרגם עסק לכסף,אנשים שיודעים מה זה מדיה ומה זה מו”מ עם הנדלר,קליגר,פפר וכו’ אם היה לו בחור צעיר ומבטיח לידו זה לא היה קורה

    כל מילה זהב.

    עוד משו, לפעמים לא כדאי ליחצ”ן כל תנועה שלך גם כשהמצב טוב…

  31. נוחעם,עצתי לך, תצטרף לאחד מהמשרדים הגדולים בתור מנהל קריאייטיב תרויח 10 עד 15 נטו בחודש ותשכח מחלום הבלהות של לנהל משרד תחת שותף שרק חושב איך לנצל אותך.

  32. @ מוישי הלר:
    אני מתאפק לא להביא את התגובות שלך בזמן שאני כתבתי שהוא לא ישרוד

  33. @ יח”צ:
    חה, למה נראה לך יש בפוסטים על נועם 30+ תגובות כל הזמן, כשבברנז’ה בקושי פוקחים עין למשמע השם שלו?… אבל הנה, עוד פוסט בנושא, כנראה אנשים לא לומדים מטעויות

  34. חבל על – (אנשי העל) דאבדין, ולא – (אלו שאינם שווים קליפת קריאייטיב) משתכחין, משכח שכיחי….

  35. @ ראלי:
    אין זו השמצה כלל!!
    כמי שנמצא בתחום כבר כמה שנים, אני רואה את הנוער המסכן שהולך ככבשים אחר הרועה לבתי ספר לפרסום “הבצפר” וחבריו שהם הונאה גדולה לדעתי
    וחוץ מנפילה עמוקה ביראת שמיים ולרדת רמה לא צומחים לשום מקום

  36. עולם הפרסום הוא עולם של כלום!! רוח!! הבל!!
    ומסכנים נערים צעירים שמתפתים להכנס לתחום

  37. @ חני וייזר:
    עוד פן במשרדים החרדיים,
    שנוחעם אולי רצה לייצג משהו שונה מהם.

    כמו זבובים עטים על דם ללקוק,
    כולכם חכמים כולכם נבונים,
    אבל אומץ וכשרון הם לא דבר שהולך לאיבוד גם כשהמשרד נסגר, נמכר, מומר, נשבר…

  38. אם זה יקרה – זה יהפוך למשרד המוביל במגזר

    חצורשווילי כתב:

    אולי נראה איזה שילוב כוחות מעניין של בורשטיין & ברזסקי?

    נוחעם, מכאן רק הצלחות.

  39. @יום השואה והגבורה

    לפי הטוקבקיסטים ניתן לומר.

    יום השואה – למשרד הפירסום. והגבורה- של נוחעם.

  40. @ ארהלה:
    לא נורא יקבלו אותך באיזשהיא קונסטלציה

  41. מי שמזכיר שת”פ של נוחעם עם קלמן הוזה בהקיץ. מהרגע שנוחעם פתח את משרדו ניתק קלמן באחת כל קשר עם אחד החברים הקרובים אליו ביותר (קרי: נוחעם). הרגיש מאוים? או עוד אפיון מחולאות התחום הזבלי ביותר עלי אדמות?
    בכולופן, לקלמן אין מה לתרום לנוחעם לדעתי. ונוחעם יעשה טעות חייו אם ינסה לחשוב לרגע בכיון. למיטב ידיעתי אין כלל פרומיל של אחוזון לשת”פ ביניהם.

  42. נוחעם כשאתה מגיב תשנה קצת את סגנון הכתיבה והמילים.

  43. נוחעם,
    לעשות צעד כמו שעשית, לא פשוט, צריך בשבילו המון תעצומות נפש.
    כל הכבוד על קבלת ההחלטה ועל הפרישה המכובדת .
    מי שמכיר אותך יודע מה אתה שווה באמת .
    אתה תעבור את הגל העכור הזה ותמשיך קדימה כמו גדול.

    בהצלחה איש אמיץ !

  44. מאיר כתב:

    אם זה יקרה – זה יהפוך למשרד המוביל במגזר

    חצורשווילי כתב:

    אולי נראה איזה שילוב כוחות מעניין של בורשטיין & ברזסקי?

    נוחעם, מכאן רק הצלחות.

    זה לא יקרה!
    מי שמכיר את הנפשות הפועלות מבין זאת.

  45. יהושע המאירי כתב:

    @יום השואה והגבורה

    לפי הטוקבקיסטים ניתן לומר.

    יום השואה – למשרד הפירסום. והגבורה- של נוחעם.

    ואילו היתה צפירה, הייתי עומד גם 10 דק’.

  46. וואו. חברי הפחות או היותר מלומדים. אפשר לחשוב שסגרו את כל משרדי הפרסום הממש מוצלחים ואני אומר את זה בציניות גמורה. תמיד אפשר להסתכל על חצי הכוס המלאה ובמקרה הזה מלאה מלאה אבל בפרסומות לא משהו. אולי עכשיו סוף סוף משרדו לשעבר של נוחעם יוציא מתחת ידו פרסומות שנבין. ולנוחעם בהצלחה רבה בהמשך הדרך סומך עליך שתמשיך לעשות כסף מכלום

  47. רחל עזבה את בולטון
    מאיר עזב את גל
    אז נחום עזב את נוחעם

    נו שוין
    על מה כל ההתלהבות….

  48. צפירות, הפסקות חשמל בפרוג, הספדים.
    חברה, להרגיע.

  49. מי שמכיר את נוחעם יודע שנוחעם עשה כאן צעד אמיץ שיכול לסכן את כל הקריירה שלו. כי מי ירצה לשתף פעולה עם פרסומאי , שמסוגל לצעדים אמיצים אבל מסוכנים לכל סוג של שיתוף פעולה עם לקוחות או משקיעים.

  50. שלומי@ אני לא בטוח שאתה צודק לעומת הטענות על תרמית. וכי צריך בנאדם לבלוע תרמית לכל חייו העיקר שלא יגידו שהוא לא דפק משקיע???? ואם המקור שלי לא מאכזב אותי. הרי נוחעם היה מוכן לפשרות מרחיקי לכת מאד מאד שהיה מבטיח את כל כספו של השותף בכפל כפליים!!!!! ובכ”ז נאטם בקיר,.

  51. תגובת נחום ברזסקי: הפרישה שלי מפרסום נוחעם נעשתה בתיאום מלא ושוטף עם הלקוחות הקיימים במשרד. ההחלטה התקבלה אצל הלקוחות בכאב רב מחד, אך בהבנת הדברים על בוריים מאידך.

    אני עוזב את ‘פרסום נוחעם’ ללא כל חוב חיצוני לספקים או לעובדים שלא טופל, ופרישתי מלווה בסידור כל החלק הכללי על הצד הטוב ביותר.

    לצד התקווה ששותפי ימצא את האיש הנכון שימשיך במקומי להניף את דגל המשרד במקצועיות ובמסירות עם צוות המשרד הקיים והלקוחות הקיימים ואשר יתווספו לו בע”ה, חשוב להבהיר שכמי שנטוע בתחום הפרסום בכל רמ”ח ושס”ה, איני עוזב את תחום הפרסום אף לא לרגע אחד. אני בודק הצעות מגוונות ופורצות דרך, ובע”ה כבר בקרוב מקווה שוב להנות מחדוות היצירה ומזיעת אפים, בסייעתא דשמיא.

  52. תגובה כתב:

    תגובת נחום ברזסקי: הפרישה שלי מפרסום נוחעם נעשתה בתיאום מלא ושוטף עם הלקוחות הקיימים במשרד. ההחלטה התקבלה אצל הלקוחות בכאב רב מחד, אך בהבנת הדברים על בוריים מאידך.

    אני עוזב את ‘פרסום נוחעם’ ללא כל חוב חיצוני לספקים או לעובדים שלא טופל, ופרישתי מלווה בסידור כל החלק הכללי על הצד הטוב ביותר.

    לצד התקווה ששותפי ימצא את האיש הנכון שימשיך במקומי להניף את דגל המשרד במקצועיות ובמסירות עם צוות המשרד הקיים והלקוחות הקיימים ואשר יתווספו לו בע”ה, חשוב להבהיר שכמי שנטוע בתחום הפרסום בכל רמ”ח ושס”ה, איני עוזב את תחום הפרסום אף לא לרגע אחד. אני בודק הצעות מגוונות ופורצות דרך, ובע”ה כבר בקרוב מקווה שוב להנות מחדוות היצירה ומזיעת אפים, בסייעתא דשמיא.

    עשית העתק הדבק? (כתוב למעלה)

  53. עוד אחד שהתפקח ועזב בזמן את העולם השקרי והמלוכלך הזה!!

  54. דניאל אלון היקר,
    אם ניסית להיכנס לעולם הפרסום ונכשלת עקב חוסר כישרון/יכולת/אמונה/ ידע או סתם בעיה חברתית אישית אל תשליך מזה על אחרים ועל המקצוע כולו.

    למה בדיוק אתה קורה “עולם השקר”? למהלכים אסטרטגיים? להבנת צרכי הלקוחות? לידע מחקרי? לקופי משובח? לקריאייטיב מבריק? העובדות הן שגם בחילוני וגם בחרדי טובי המוחות עובדים בתחום הפרסום וכאחד שמכיר את הענף אני יכול להעיד שרוב העוסקים בה אנשים מצוינים ומבריקים.

    אל תתייאש,תנסה שוב ללמוד את העבודה אולי יצא ממך בסוף משהו ומקסימום את תפקיד המזכירה תמיד תדע לעשות.

  55. חוכעם יקר
    לא טובי מוחות, לא מהלכים אסטרטגיים ובטח שלא טובי המוחות במגזר החרדי לומדים פרסום
    תראה מי יושב שם… אני עמוק בתוך התחום וצר לי לאכזב אותך שרוב אנשי הפרסום החרדיים(ולא מנהלי המשרדים שכפי שציינתי הם אנשי עסקים לכל דבר) הם ריקים נבובים ולא מייצגים אנשי חכמה בכלל

  56. טווווווווווווב!!!!
    לייק

    יוני כתב:

    רחל עזבה את בולטון
    מאיר עזב את גל
    אז נחום עזב את נוחעם

    נו שוין
    על מה כל ההתלהבות….

  57. דיברתי עם נוחעם ועל פניו זה נשמע סיפור עצוב מאד שהתחיל בעצם ממחרת החתימה על שותפות. בחודשים האחרונים זה עלה על שרטון ומסתבר שמוצו כל אופציות הגישור. ניסיתי לברר אם זה החלטה של רגע ונוחעם טען לי שכבר בשבט נסע נוחעם עם רעייתו לאומן להתפלל על התיק המורכב ומי שחשב שזה החלטה של רגע כנראה טועה. גם הבנתי שהנידון התגלגל בבוררות עד שהבורר בעצמו הרים ידים בהאשמת השותף שלא הסכים לשתף פעולה והבנתי שהדברים כתובים וחתומים. מדהים לחשוב שהקמפיינים המעניינים בחודשים האחרונים נעשו תוך כדי לחצים מטורפים כאלה. מצדיע לך נוחעם. מגיע לך יותר כנראה. מאחל לך שהחתירה שלך לאמת לכנות ליושרה ולמענטש יעשה את שלו…

  58. אומץ ואמת עד הסוף. אני מעריכה אנשים כאלה.

  59. דניאל אלון מתגובה 62,
    אינני יודעת איפוא אתה עובד אבל ההכללות שלך טפשיות וניכר מכתיבתך תסכול עמוק ממקום עבודתך הנוכחי.
    ענף הפרסום מלא בכשרונות ובאנשים מבריקים וטובים זו עובדה ואתה ה”מת שמכחיש את החי” מסיבות השמורות עמך.
    מי שלא מוכשר מספיק או בעל יכולת התמדה ועמידה בלחצים כדאי לו שיחפש עבודה אחרת.

  60. נוחם היקר לך בכוחך זה, תאמין לי שהם עוד יאכלו את עצמם ויתחרטו בגדול, המשרד שם כעת בפירוק אחרי שהודעת על הפרישה, אין מי יכול להראות ביצועים שהראית בכל פרוייקט.
    המשך הצלחה במעשי ידיך

  61. לוחות הראשונות על ידי שניתנו בקולות – נשתברו.
    אבל לוחות אחרונות, שנאמר: ואיש לא יעלה עמך נתקיימו.

  62. איש בער כתב:

    מן השמים ינוחעם …

    נחשו מה הכותרת של חיים גיל בכתבה על פרישתו של נוחעם (מרכז הענינים עמוד 18)

    “מן השמיים ינוחעם”

    תעתיק תעתיק ,אבל לפחות תן קרדיט….

  63. בוא וראה כמה גדול כוחה של חצאית צמודה שהצליחה לדחוק את הנושא של פרישת נוחעם ממשרדו…

    אם השותף מסתובב כאן וקורא תגובות, או שיש לו חבר טוב שקורא שורות אלו, כדאי שילחש לו שהטעות הגדולה ביותר שלו תהיה להשאר עם השם ‘נוחעם’, מה שרק יקבע וינציח את עובדת חסרונו של בסיס המשרד, ה”ה נוחעם בעצמו, שהיה האחראי הבלעדי למוניטין שיצאו למשרד הצעיר והמבטיח.

    עדיף שיעשה לעצמו שינוי השם, וינסה לבנות לעצמו מוניטין מחדש, על סמך יכולותיו האמיתיות, מאשר לנסות לרכוב על גל לא לו, מה שיתנפץ לו בחזרה בפניו ובפני פניו.

    והדברים פשוטים ובהירים לכל אשר טיפת הבנה שיווקית בקדקדו.

  64. כמה חבל שזה כמו שניבאו לו הרבה חברים

  65. נחום יקירי, מאחל לך הרבה הצלחה בהמשך, ובטוח, בס”ד, שתצליח.

  66. תגובה לענין שהתפרסמה ע"י המעצב אליהו פריד בפרוג הגיב:

    כהמשך לאשכול הזה:
    http://www.prog.co.il/showthread.php?t=99209&page=3

    .מאז שהתחיל סיפורו של נוחעם, אני צופה מן הצד, רוצה להגיב אך מתאפק.
    מתאפק, כיון שאיני רוצה להיות מהאנשים אשר בקלות דעת מעלים השערות ובוחשים בקדירה אשר אינם יודעים מה בה.
    קל לדבר להתבדח ו’לטחון’ בנושאים שאינם נוגעים לגבינו ולמצוא בהם מגרש משחקים על חשבון השני. כאשר מדובר בנושא הקרוב לליבו של הזולת, יש לנהוג בכובד ראש.
    עם זאת, תנו לי גם לנתח את המצב, כפי שאני מבין אותו.
    נוחעם, מאז ומתמיד היה בעל שאיפות ללא פשרות. כדי להבין איך מגיעים נוחעם’ים לאן שהם מגיעים, צריכים להכיר אנשים שמפתחים את עצמם בצורה שיטתית עם תכנית לטווח ארוך.
    נוחעם מתחיל כגרפיקאי ומסגל לעצמו קו עיצוב ייחודי.
    בזמנו, כל עבודה גרפית שנעשתה תחת ידו, ידעו בצורה ברורה שאך נוחעם הוא זה.
    באיזה שהוא שלב הוא מיצה פחות או יותר את עצמו בתחום העיצוב, והרגיש ששלב המתבקש הבא נמצא בתחום הכתיבה “קופירייטינג” אם תרצו. נוחעמ’ים כמו שהם נוחעמ’ים מתחילים להיות כתבים בעיתונים, איך הם עושים את זה הנוחעם’ים האלה, עד היום אני לא מבין. נוחעם כאיש קריאייטיב מבריק גם קודם מעביר את עצמו הכשרה נוספת בביצפר.
    מדובר בתהליך מתודי ועקבי של למעלה מעשור.
    בשלב זה רואה נוחעם את עצמו כשיר להטביע את חותמו היחודי בעולם הפרסום הסואן והתחרותי ופותח את משרדו החדש עם שותפו כאשר השותף שם את שמנו ונוחעם את שמו.
    סגנון הפרסום והקריאייטיב של נוחעם מצליח מעל ומעבר למשוער, וגורם למהפכה בתפיסת העולם הפרסומי בכלל והשפה למגזר החרדי בפרט.

    מה היה בין נוחעם לשותפו בפועל, נוחעם מסרב לספר בכל תוקף, אך זאת ברור לי כשמש, השותף לא השכיל אל עצתו של שלמה המלך “טוב שם טוב משמן טוב”

    נוחעם, הוא ללא כל ספק מאחד האנשים המוכשרים שהכרתי, חריף שכל, בהיר מחשבה ומבין עניין. עם כל זאת הוא איש תם נאמן וישר. זאת דעתי האישית עליו, אך מה שכולם יודעים הוא שהבן אדם לא ‘משיגענער’. כריזמטי, כן! משוגע, לא!
    בן אדם שמשקיע למעלה מעשור מחייו להגיע לאן שהגיע, ואף מצליח להגשים חלום חיים, לא קם בבוקרו של יום שני ומחליט לעזוב ולהוריש הכל לשותפו.
    אם נוחעם עוזב את משרדו ואת שמו, הרי שברור שעשה זאת מתוך חוסר ברירה מוחלט ומתוך מחשבה רבה.

    מה שאני שואל הוא, למה נוחעם הוא זה שנאלץ לעזוב, למה לא השותף הוא זה שעזב????

    מתוך היכרות עם המשרד מקרוב. נוחעם קנה את אהבתם של עובדיו (שנים מהם ניקים ידועים כאן בפרוג). הקשר שיצר נוחעם עם לקוחותיו היה לשם דבר אצל כל לקוחותיו, הוא ראה את הצלחתם כהצלחתו ועל כך יעידו כל אחד מלקוחותיו.
    נוחעם השקיע את דמו במשרד ועבד שעות מטורפות.

    אני כואב את כאבו המר של ידידי, מה גם שעברתי סיפור מאוד דומה לשלו ויכול להבין מה הוא עובר.

    אומרים שכאשר הצרות באות, הן באות בצרורות.
    ממה שהבנתי מפה ושם, הצרות אכן מצערות, אבל ב”ה הצרורות דוקא משמחות מאוד.
    כעת הצרה של נוחעם הוא לבחור אחד מצרורות ההצעות העסקיות הרבות שנוחתים עליו לאחרונה כל יום.
    אז אם חשבתם לרחם על נוחעם, אל תרחמו, כעת הוא כמו ילד בחנות צעצועים יוקרתית לאחר שנשבר לו צעצוע אהוב.
    אני בכולופן ממש לא מרחם עליו, ונחום כברסלבר עוד יוכיח לנו “שיש עניין שנתהפך הכל לטובה”

    כיהודים, אסור לנו להאמין ללשון הרע והביקורת בעיתונות או מאנשים שאינם יודעים על מה הם שחים.
    הטשולנט שאנשים עושים מהעניין, קרוב לוודאי נובע מאדי הטשולנט שאכלו ביום החמישי האחרון ואשר עלו למוחם.
    הבל הבלים אמר קוהלת הכל הבל, פירושו (במקרה זה) ההבל של הטשולנט שגורם לאנשים לדבר מחוסר ידיעה. ועלינו להזהר מאוד כאשר אנו דנים ומגיבים בנושאים הנוגעים בחייו של האחר.
    הגדרה של אשכולות כאלו היא “אשכול המועד לפורענות”, אז הבה נמנע מעצמינו את ה”פורענויות” האלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן