מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מילר פוינט
משרד פרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מסתבר שבין שלל סגולות ה’מבקר’ של המודיע יש גם את הקטע של ריאליות מוחלטת ואת ה’אל תאמין בעצמך וכל שכן בזולתך’ • הפעם, המבקר של פאשקעוויל החליט לנקוט עמדה ולהנפיק גרסה משלו
1
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מסתבר שבין שלל סגולותיו של המבקר של המודיע יש גם את הקטע של ריאליות מוחלטת וגם את ה’אל תאמין בעצמך וכל שכן בזולתך’.

שימו לב לפלאח שנעלם מהגירסא של המודיע. כי מי כהמבקר יודע שאין כל ערובה לכך שהחברה לא מחללת שבת, שלא לדבר על חוסר הוודאות לגבי ה’ללא חשש ריבית’. ובדיוק כמו בפרסומות של בתי המלון והנופשונים, משקיטים את מוטק’ה בלוי באמצעות התוספת ההכרחית ש’המערכת לא לוקחת אחריות לגבי אמיתות ותוכן הפרסום’. גם כאן הסיפור זהה. ואידך זיל גמור לגבי המבקר ה’יתדניק’ שכזה רואה וכזה מקדש ועושה את מלאכתו פלסתר. על מה לכל הרוחות משלמים לו משכורת, הא?

ולא הכל חשפנו, השארנו גם לכם אתגר קטן. קלטתם אותו?

המבקר היה פה: אל תפספסו "את זה" 1

המבקר היה פה: אל תפספסו "את זה" 2

תכל’ס לקחנו את המודעה למבקר השרוט של פשקוויל כדי שיתן לנו את גרסתו. והנה הורסיה הגרפית שלו בתוספת הנימוק המשכנע: העפתי כל מילה שלא האמנתי בה.

וגם הוא אגב, מעד. כי לדעתי – אפילו שם החברה מוטל בספק.

 המבקר היה פה: אל תפספסו "את זה" 3

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

16 תגובות

  1. העיקר חסר מן הספר, המודיע השמיטו את הדבליו דבליו דבליו. יתד לא.

    😀

  2. הוי אומר, המבקר של יתד הוא ‘מבקר לייט’

    יצירתיים החבר’ה.

  3. יש כאן הבדל נוסף! הרבה יותר מצחיק!! קלטתם אותה???

  4. אפשר לסכם שהטקסט הימני למטה במודעה הוא אמת. כולל העו”ד דוד זעירא.
    ואחלה ‘זהו את ההבדלים’ יש בכותרת עכשיו זו ההזדמנות וכו’.

  5. בכל מקרה חייבים את העריכות האלה משתי סיבות:
    א. המבקר צריך להצדיק את קיומו – – –
    ב. גם אנחנו צריכים ליהנות. – – –

  6. דביל דביל דביל. נקודה המודיע נקודה כלום

  7. אל תפספס אותה!
    אותה כן…. אותה!
    לא
    את זה

    ואנחנו רק רוקדים לחליליו……

  8. אה…
    זה הכל?
    כבר התחלתי לחפש את הכרטיסייה שלי (המבקר..)

  9. לאידע. כשאני רואה מודעה כזאת, אפילו לגבי הגשר שבתמונה אני לא בטוח שהיא מציאותית.
    השקעות בחו”ל עלאק

  10. רייטעך כתב:

    לאידע. כשאני רואה מודעה כזאת, אפילו לגבי הגשר שבתמונה אני לא בטוח שהיא מציאותית.
    השקעות בחו”ל עלאק

    נראה שנכווית ברותחין, ואתה כבר לא מאמין בפושרין.
    יש מקומות בחו”ל שמניבים כסף, צריך רק לנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

  11. יוליה סבינה מרינוב חרושצ’וב@
    מה שלא הולך בכח, הולך בעוד יותר כח, הא?

  12. מה אתם רוצים, המבקר של המודיע פשוט מיישם את הרחק מן הכיעור והדומה לו. ככה זה אצל הגוראים, דרכם סוגה בסייגים.

  13. לפני שבוע התפרסמו העיתונות החרדית מודעות של “הצורפים” תחת הכותרת:

    מורה נבוכים לכלי כסף

    רק שבהמודיע הופיעה המודעה כך:

    מדריך נבוכים לכלי כסף

  14. כלב רע כתב:

    לפני שבוע התפרסמו העיתונות החרדית מודעות של “הצורפים” תחת הכותרת:
    מורה נבוכים לכלי כסף
    רק שבהמודיע הופיעה המודעה כך:
    מדריך נבוכים לכלי כסף
    מי שיצא מטומטם מהסיפור זה כמובן הצוות בבולטון שקוראי המודיע לא הבינו מהיכן נחת עליהם המשפט המוזר הזה…

    עפ”י אותו הגיון, יש צורך לשנות את הקרדיטים של ‘בראשית’ ל- Genesis
    🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן