דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מילר פוינט
משרד פרסום

הקמפיין של בולטון לנתיב פיתוח נדל”ן עבר פה סיקור לאחרונה, כשזה היה עדיין על הנייר • מה שהתחדש כעת, שהטרקטורים עלו לשטח והחלו להרעיש • זהירות. משאיות משתלבות משמאל

Flash
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

משהו עובר על בולטון, והוא טוב יש לציין. נראה כאילו העבירו אצלם איזה טרקטור שיהפך בטרשים של מחלקות הארט והקופי. לא מכבר, סקר שוקי שטארק את ה’מונופול’ של נתיב פיתוח, והנה פרינט חדש, הבא כחוליה נוספת בקמפיין הנדל”ני. גם זו, מודעה בזוית שונה ממה שהורגלנו לראות במקרים דומים. פרינט שלא נצמד לשבלונה הקבועה של בנין גבוה ומרשים עשוי בתוכנת מידול כלשהיא + הדמית חצר טובלת בירוק וצמחיה שנועדה להמחיש לנו ש’הירק של השכן דשן יותר’. ובתוספת כמה אנש”ים המתהלכים לרוח הבריזה במדרחוב הסמוך ומודבקים שם לתפארת האילוץ, כדי שנקלוט שמוקמת פה קהילה משלנו. מה שנדוש לאלללה.

הפרינט הזה של ‘בולטון’ מיטיב להביא את נקודת המבט השונה. זו שצופה דווקא אל מתחם העבודה שבעיצומה. ועם כל זאת לא מעיקה ולא מכניסה לנו אבק בעיניים. הפועלים, עשויים ללא רבב, עמלים לפנות חלקת קרמיקה נקיה מפסולת בנין, ומסיחים את דעתנו לרגע ממחשבה על טופס 4, וסאגת הביורוקרטיה המחכה לרוכש הפוטנציאלי. מעבר לפינה מחכה לנו נוף עוצר נשימה. ולהשלמת האוירה האקזוטית, ההודעה על כך שהטרקטורים עלו לשטח, והקופי המרשים שמצייר לנו בורוד את השכונה החדשה המוקמת בגליל, 573 מטרים בדיוק [!] מעל פני הים.

אז נכון שאחד החסדים שעשה הבורא עם משרדי הפרסום הוא האפשרות לעשות מנוי בשאטרסטוק. שם אפשר למצוא תמונות למכביר של עובדי בנין מעומלנים על רקע נוף אינדונזי משכר חושים. ובכל זאת, היצירתיות קיימת, בגלל האספקט השונה בה מוצגים הדברים, המגרים את עין הרוכש הפוטנציאלי שכבר לא רואה ממטר הדמיות ובנינים מצופים שיש להמחשה בלבד.

 כשהמוזות פועלות - הטרקטורים רועמים 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

22 תגובות

  1. מודעה מצויינת. הסטנדארטים בבולטון נסקו משמעותית לאחרונה. אפשר לראות את זה גם במודעות של מדיסון גם במאסט המרובע, קפה קפוא ואכן גם במודעה הזאת של נתיב פיתוח.

    נותר רק לנחש מי אחראי למהפיכה שם. 😛

  2. בהחלט יציאה מהקופסה, גם אם לא מודעה מפילה.
    אבל אחרי הכל, כולם יודעים שלא הקופי ולא הארטי מה שיביא לקוחות לנתיב נדל”ן.

  3. אברומי נויברט כתב:

    הירק של השכן דשן יותר

    גדול.
    אני תמיד קולטת דברים ברגע, ובכל זאת הפעם זה דרש ממני קריאה שניה להבחין מה מוזר פה 🙂
    ובולטון, המודעה אחלה’תית.

  4. אכן
    משו טוב מאד עובר על בולטון ועל עיתוני סופש בכלל ..
    אני עוקבת אחר ההתפתחות האבלוציונית ביום שאחרי הרכשים החדשים
    וסחתיין
    החברה עושים תעבודה ומביאים אותה בקריאטיב מעניין ומרענן .

    פתאם העיתון הוא לא רק ערימת מלל/ קופי פייסט לוואי נט
    אלא – ערימת מלל קופי פייסט לוואי נט + יציאות מגרדות אונה  … 
    וזה טואוווב. 

    ( גורי, יאללה, חלאס קלימרה, תחזור הביתה ומהר  )

  5. כיוון שונה, אבל מסופקני אם מי שהוא לא פרסומאי/תקצבאי/פלנר/מעצב/השד יודע מה – במקצועו
    אכן שם לבו לשוני.

  6. נו, באמת.
    כמה נקודות, מתוך רבות
    א. אין כאן שפה אחידה (איפה המונופול?)
    ב. דברים כאלו, ראינו גם ראינו.
    ג. פוסט יפה ככל שיהיה לא יכול להכשיר מודעה בינונית ככל שתהיה
    ד. הנהירה אחרי משיחי הפרסום החדשים (כאילו הם המציאו את הקריאייטיב, והביאו לבולטון את המקום הראשון) כבר גובלת בעבודה זרה

  7. שארטסטוק? הייתי בטוח שזה בובה של פליימוביל?
    והמודעה? גרועה כמו קודמתה.
    מה האינטרס שלך לרצות את בולטון? אברומי?

  8. לכל המקטרים.
    הפרינט הזה הוא המשך למודעה קודמת מדהימה ביופיה של משקפת על הנוף. המודעה כאן היא המשך לסדרה הנפלאה.
    אולי תעלו את המודעה המדוברת ויבינו שכמה כובעים צריכים להיאכל. והמונופול אגב מהווה סדרת המשך לנתיב בית שמש.

  9. לייק לבולטון על המהפך הקריאטיבי / תדמיתי / עיצובי

    לייק לנוחעם על שהביאם עד הלום.

  10. יכוליות שהם לא הגיעו עדיין למיקסום הפוטנציאל,
    אבל השיפור ניכר. מאד.
    יש פה איחוד מעניין בין החזקים בענף , איחוד שבהחלט מעורר ענין
    ומותר לפרגן ולעודד.

    נו, נו כתב:

    נו, באמת.
    כמה נקודות, מתוך רבות
    א. אין כאן שפה אחידה (איפה המונופול?)
    ב. דברים כאלו, ראינו גם ראינו.
    ג. פוסט יפה ככל שיהיה לא יכול להכשיר מודעה בינונית ככל שתהיה
    ד. הנהירה אחרי משיחי הפרסום החדשים (כאילו הם המציאו את הקריאייטיב, והביאו לבולטון את המקום הראשון) כבר גובלת בעבודה זרה

  11. נו נו
    יפה. איי קצ’ר. ונקי. מבחינתי יש פה הכל.

  12. בהחלט התקדמו הבולטונים בחודשיים האחרונים

  13. נמאס מהחנפנות הזו,
    ממש מודעה גרועה
    שאתה שומע כותרת
    הטרקטורים עלו על השטח אתה מדמיין טרקטורים – אין שטח -אין
    נדה כלום אפס,
    חבל

  14. מודעה מעולה, השאלה לאיזה קהל יעד. תכלס, אנשים קונים איפה שאנשים נוספים קונים. בשביל להביא רכישות בהר יונה צריך ליצור אווירה של מהפכה והתלהבות, לא דיווח מרשים בנוסח פרויקט קרית גת.

  15. חובבן מצוי כתב:

    איפה הטרקטורים?!

    מה רצית, שיאכילו אותך חול בכפ(ית) של טרקטור?!

    פרינט מעולה

  16. סליחה על שאלת התם: מה החזקים בענף? מה תיק העבודות של אותם החזקים בענף?

    אהובי כתב:

    יכוליות שהם לא הגיעו עדיין למיקסום הפוטנציאל,
    אבל השיפור ניכר. מאד.
    יש פה איחוד מעניין בין החזקים בענף , איחוד שבהחלט מעורר ענין
    ומותר לפרגן ולעודד.

    נו, נו כתב:

    נו, באמת.
    כמה נקודות, מתוך רבות
    א. אין כאן שפה אחידה (איפה המונופול?)
    ב. דברים כאלו, ראינו גם ראינו.
    ג. פוסט יפה ככל שיהיה לא יכול להכשיר מודעה בינונית ככל שתהיה
    ד. הנהירה אחרי משיחי הפרסום החדשים (כאילו הם המציאו את הקריאייטיב, והביאו לבולטון את המקום הראשון) כבר גובלת בעבודה זרה

  17. כבר קשה לעקוב אחרי הנתיב הזה.

    כל שלושה חודשים עולה מודעה אחת, ובכל פעם חתום עליה משרד פרסום אחר?
    מילא היה רעיון אחד מוביל, זה נראה כמו מישהו שלא סגור על עצמו, על המוצר של עצמו ועל קהל היעד שלו…

    יותר משזה נראה בעיית התנהלות של אותם משרדים, זה מרגיש כמו בעיה פסיכופטית של הלקוח.
    להתראות בעוד 3 חודשים עם מודעה מהפכנית ואחרת לחלוטין של מימד/גל אורן/תוצאות.

  18. אברומי סחטיין עליך, שחקת אותה! הכתיבה שלך מדהימה. בקיצור – בחור מוכשר, מפתיע כל פעם מחדש

  19. אחר כל החנפנים ובעלי האינטרסים פה, אני רוצה להביא עדות מעניינת של עובד לשעבר במשרדי נתיב פיתוח.

    יש לי חבר, בחור מוכשר שעבד במשך תקופה של כשנתיים בנתיב פיתוח בבעלות שמחה גרידינגר, והוא העיד בפני כך:
    ”שמחה גרידינגר הוא איש עסקים מוכשר אבל ברמה שיווקית, יש לבנאדם בעיות קשות של החלטות בקריזות ושל כפריזות משתוללות. הוא חותך עניינים בעייתים של מיצוג ותדמיתנות כאילו הם שיקולים קלים” והוא הוסיף עוד נקודה מעניינת ”המצחיק זה, שהוא היה אמור לסגור עם אחד המשרדים הקטנים (החריפים וד”ל)שהביא פרזנטציה מדהימה וקטף את תשומת הלב של כולם במשרד, אבל בסוף בגלל הגודל שלהם, הוא חתך מהם אבל השתמש ועדיין משתמש ברעיונות שלהם!”

    כך שאחרי העדות הכל כך אמינה הזו, ההתנהלות של נתיב ברורה.

    אגב, מקאן זרקו אותם ולא להיפך לכל הספקנים. בדוק!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן