מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מפלגת ש”ס מחזירה עטרה ליושנה ומפקידה שוב את תקציב הפרסום בידיו המקצועיות של יגאל רווח • בתגובה לפאשקעוויל, התייחס רווח לשפה הפוליטית הרדודה במערכה הנוכחית (“הפן החברתי מתערבב עם הגישה הסוציאליסטית”), מדבר על מיקוד במסרים (“המפלגה שדואגת לאלו שמרוויחים 5,000 שקל בחודש”), ולסיום מתייחס לאחדות בצמרת התנועה (“יפלסו דרך ללב קהל היעד הטבעי”) • כנסו כנסו
IMG_0288-800x600-460x306
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אחרי דיבורים פה ושם, יגאל רווח, שמלווה את ש”ס שנים רבות בהצלחה, ילווה אותם גם השנה, כשהוא מצרף לקמפיין את חברת המדיה של אדלר חומסקי עימה הוא עובד – מדיה קום.

מדובר בשלוש זרועות נפרדות, שכמובן עובדות בשיתוף פעולה מלא:

האפיק החרדי: באמצעות יגאל רווח, הבעלים של משרד הפרסום אפיקים. רווח, שרכש לפני מספר שנים מידי אדלר חומסקי את פעילות המשרד המגזרי ‘טריו’, מקיים קשרים מסחריים עם משרד הפרסום הכללי גם כעת.

האפיק הכללי: יטופל בעיקר באמצעות יניב קציר ממשרד הפרסום LEAD (להזכירכם: מדובר בחברה ששייכת לראובן אדלר, והוקמה בכדי לטפל בתקציבים שיש בהם ניגוד אינטרסים לאדלר-חומסקי).

ההפתעה המושכלת: רכש המדיה שבדרך כלל מהווה בפוליטיקה כר פורה לסיאוב ואינטרסים, עובר לידיים מקצועיות לחלוטין: חברת המדיה של ראובן אדלר ‘מדיה קום’, היא זו שתערוך את המדיה-פלנינג בכדי למקסם את תקציב המיליונים ולהנפיק את התוצאות הטובות ביותר.

יגאל רווח בתגובה לפשקוויל: “חשוב להבין ש’אפיקים’ אמור לנווט מערכת בחירות מאותגרת במיוחד, לאור חוסר מיקוד המסרים שבאוויר. הפן החברתי מתערבל עם הסוציאליזם, הקווים בין הימין והשמאל מטושטשים מאי-פעם. זו הזדמנות מיוחדת לקחת קדימה את המפלגה החברתית היחידה – זו שבאמת דואגת לשכבות החלשות – ולא אלו שמרווחים כ-15,000 שקל לחודש אלא למעמד שמרוויח כ-5,000 שקל לחודש”.

רווח אף התייחס לשמחה השוררת בקרב השורות בש”ס לנוכח האחדות בצמרת המפלגה. לדבריו, “אין ספק כי נתונים אלו יפלסו דרך ללב קהל היעד הטבעי של ש”ס”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

7 תגובות

  1. וואלה,איך מכבסת מילים הופכת כישלון צורב ואי אימון מוחלט ב”יכולותיו” של יגאל רווח ואפיקים לאיזו אסטרטגיה גאונית…

    בתכלס’ ש”ס אמרה לאפיקים “לא” בגדול ולמרות קשרי החברות עם אריאל אטיאס שכרו את שרותיהם הטובים של מקצוענים באמת.

  2. תכל’ס משרד הפרסום היחיד שעושה כסף בכל הבחירות האלה זה הגלאורנים.
    הם מקושרים הכי חזק ועושים את העבודה הפוליטית הטובה ביותר,
    ומי שמכיר מקרוב, באמת יודע עד כמה…

  3. נחמי כתב:

    וואלה,איך מכבסת מילים הופכת כישלון צורב ואי אימון מוחלט ב”יכולותיו” של יגאל רווח ואפיקים לאיזו אסטרטגיה גאונית…

    בתכלס’ ש”ס אמרה לאפיקים “לא” בגדול ולמרות קשרי החברות עם אריאל אטיאס שכרו את שרותיהם הטובים של מקצוענים באמת.

    קשרי החברות עם אריאל אטיאס?
    הקשרים של אטיאס נמצאים במקומות אחרים.

  4. ש”ס הראו את הדלת הראשית החוצה ל”אפיקים” ויגאל רווח והשאירו לו פתוח את דלת המחסן.
    לפחות שמרו על כבודו.

  5. יעזרו לאלו שמרוויחים 5,000 ש\”ח ?
    אז קדימה,תן דוגמא איך עושים את זה , שאפיקים יעזרו לעובדים שלהם!

  6. אז לא להצביע שס? אני מרוויח מעל 15.000 ש”ח. טוב. מי מכיר את המפלגה שעוזרת לעשירים כמוני? בעצם יגאל גם אתה לא אמור להצביע להם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן